Gå til innhold

Stolt som en hønemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når andre folk ser babyen min og sier "noe så pent"... så kan jeg ikke la være å bli stolt som en hønemor og det vises sikkert på meg at jeg stråler av det.. selv om de sikkert sier det til alle babyer... er det bare meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida det er ikke bare deg. Tror det er en folkesykdom :)

Jeg tok det SÅ personlig når alle sa hvor pen og søt babyen min var. Var/er jo helt enig og skjønte godt hva de pratet om.

Du vet. Jeg har VERDENS SØTESTE UNGE... :ler: Men det har alle mødre/fedre ;)

Skrevet

Jeg også...Enda, selv om mine er store :) Får de skryt, så stråler jeg også :ler:

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Klart at man blir stolt hvis noe sier noe pent om barna dine

Skrevet

Det som er så flott med naturen er at den har laget oss slik at våre egne er de vakreste og fineste skapingene på jord, uansett hva alle andre måtte mene.

Også er det så fint at vi blir så innmari stolte når noen skryter av dem.

(Har ikke barn selv, men har et tantebarn som er det flotteste som finnes)

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Da eldstemann her ble født, sa de på sykehuset at han var den nydeligste babyen på hele barselavdelingen... Jeg trodde fullt og fast på det, og jeg tror fremdeles han er den nydeligste av alle :ler:

Videre er han den flinkeste av alle jeg vet om til å spille gitar, og den mest reflekterte og oppegående av alle 15-åringer.

Datteren min er den søsteste jenta jeg vet om, og hun er ikke minst den flinkeste av alle til å ri! Hun er laaaangt fremme intellektuelt, og hun starter aldri en konflikt med jevnaldrende...

Minstemann er den mest sjarmerende i hele barnehagen, og han har en utrolig godt utviklet humoristisk sans for alderen - helt sikkert langt over gjennomsnittet! Dessuten har jeg aldri vært borti en unge som har tatt skigåing så til de grader naturlig!

Så det, så ;)

Endret av Bodillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...