Luckyme Skrevet 6. januar 2006 #1 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vil overraske typen med en lang weekend i Amsterdam i Juni i bursdagsgave, og har bestilt tur allerede har bestilt fra torsdag til søndag. Jeg ser det er mange innlegg her om Amsterdam, men mitt spørsmål er om noen har ligget på Hostits før?. Evt om ett rimelig hotell i nærheten av det meste som skjer? Med tanke på min økonomi blir det nok litt for dyr reise når jeg skal betale hele turen og hotellet.( er jo surpreise) Jeg vet typen ikke bryr om standard og han ville syntes det hadde vært litt røft og kult å bo på hostits, mens jeg kunne nok tenkt med hotell.. Jeg regner med vi ikke skal være så mye på hotellet eller rommet, så derfor har jeg nå beynt å vurdere hospits som ville være mer behagelig for min lommebok, og heller bruke pengene på mat og drikke og opplevelser? Jeg kunne tenkt meg å bruke inntil kr 3000 på hotell/rom helst litt mindre Noen som har ett synspunkt på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Amsterdam er topp! Hvis dere skal ha en romantisk helg med tid sammen på rommet, bør du velge et billig hotell. Hvis dere bare skal overnatte et sted, og resten er temmelig likegyldig, kan du jo prøve "The flying pig" (det er to av dem, begge ok beliggenhet, men det i nærheten av Vondelpark er kanskje litt roligere) eller vandrehjemmet. Ta også en titt på www.holland.com! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Det hospitset vi var innom i Amsterdam (vi overnattet ikke der, for reisefølget mitt nektet) hadde 6- mannsrom. Menn for seg, kvinner for seg. Ikke så veldig romantisk. Husker ikke hva det het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 12. januar 2006 #4 Del Skrevet 12. januar 2006 Let på denne siden. Amsterdam er en dyr by å bo i, og det billigste jeg greier å finne dersom dere vil ha dobbeltrom med eget bad er ca 500 kr natta for dere begge tilsammen. Hvis dere er villige til å dele bad med andre, f.eks, går prisene nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. januar 2006 Supert :kys_2: Takk for råd og linker! Da har jeg noen spennende timer foran meg for å finne ett riktig sted.. Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 19. januar 2006 #6 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg vil også ha penger til å kunne spandere på typen min en lang-weekend eller lignende... Men aller best hadde jo vært om han hadde overrasket MEG med noe sånt!!! :-D (yeah right....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. januar 2006 #7 Del Skrevet 19. januar 2006 Sist jeg var med ei vennine til Amsterdam, bestilte vi ikke overnatting på forhånd, men tok det på sparket. Vi tok det første og beste hotellet som lå like ved jernbanen, det var et greit 3 stjerners hotell uten frokost, til 120 kr natta per pers! Vet om flere som har betalt lignende. Så jeg ville heller gått for dårligere hotell enn hospits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg lurer på om vi bare skal prøve å ta det på sparket jeg nå Er jo enda lenge til Juni, og jeg har god tid til å sjekke videre , men syntes det hørtes litt fristende ut slik IdaC har gjort det. Har hørt at det fort blir fylt opp på hotellene i amsterdam, men i tilfelle får vi sikkert plass på ett hospits.. Time vil show gleder meg i hvertfall helt sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 14. juni 2006 I natt reiser vi.... Typen ble kjempeglad, og vi gleder oss begge.. Bestilte ett hotel på leidsplein, ganske billig, så nå har vi ekstra penger til å drikke masse øl på pub, sjekke ut red light dictrict, kanalbåt, heineken museum, ligge i vondelpark å drike øl, sex museum, pannekakehus, puber og alt det som vi får lyst til Er det noe vi har glemt å få med oss? Gleder meg masse å dra på kjærlighetstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juni 2006 #10 Del Skrevet 14. juni 2006 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramia Skrevet 15. juni 2006 #11 Del Skrevet 15. juni 2006 Vet ikke om du får sjekka ut KG der nede, men i allefall hvis jeg var deg ville jeg sjekka ut hvilke konserter som går i Paradiso eller Melkweg. Det er noen av de billigste plassene for konserter i Amsterdam (all slags musikk). Ellers er P.C. Hooftstraat verdt et besøk, om enn bare for vindu-shopping. En tur med kanalbåtene er heller ikke å forakte, da får du sett mye av byen. Jeg ville da valgt de som har avgang fra Leidseplein (der hvor en irsk pub ligger ved kanalen...nært ved Hobbemastraat). Håper du får sjekket KG. I allefall God Tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå