Gå til innhold

Skrekkblandet fryd: Jeg har bestilt kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er ganske ny her inne, og dette er mitt første innlegg.

Men i allefall, etter å ha lest bryllupsmagasiner og sett massevis av kjolebilder begynte jeg endelig kjoleprøving denne uka. Her i byen er det bare to bryllupsbutikker, og jeg besøkte begge. På forhånd hadde jeg sett et bilde av en aldeles nydelig Lilly kjole med blondeermer og jeg ønsket noe liknende.

Men jammen er prøving vanskelig! Og det virket som arm på kjole er heeelt ute. Siden jeg ikke er helt glad i mine kraftige "Gro Harlem-overarmer" vil jeg ha erme. Lilly forhandles ikke her i byen men butikkene hadde mye Sincerity, bridalane etc..

Til slutt la jeg av en kjole i hver butikk selv om de var pene var de ikke drømmekjolen min..

Etter mye tvil har jeg nå avbestilt begge kjolene og bestilt "min" lillykjole fra Sandefjord som er laaangt herfra..

Er utrolig spent på om den kommer til å passe. Hjeeelp! I butikkene her passet jeg fint inn i str38 og den ene kjolen jeg la av var str36, men det er jo vanskelig å si da for kjolene hadde både vært sydd in og ut.

Så nå venter jeg veldig på pakken min som forhåpentligvis kommer snart. Utseendemessig er den i allefall akkurat det jeg vil ha! Men duverden det er nerveslitende å ha bestilt en kjole jeg kun har sett bilde av...

Får vel bare vente i spenning...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken lilly-kjole er det da? kan du ikke legge inn link til bilde? Du blir sikkert fornøyd! Hvis du har prøvd litt kjoler har du jo en viss formaning om hva slags fasong som passer deg, og hva du vil ha!

Skrevet

Enig med gjest, du må få lagt innet bilde av kjolen her. Den er sikkert helt nydelig, det er jo så og si alle brudekjoler :)

Skrevet

Den var nydelig. Har aldri vært særlig begeistret for halvermer men denne var fin!!!

Gratulerer med bryllupet!!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Fin kjole!

Og ta det med ro, hvis de andre kjolene du har prøvd har passet i str 38, så passer sikkert denne også. Og min erfaring er at kjolene er ganske store i størrelse i forhold til andre klær. Jeg bruker str 38-40, men gikk inn i str 36 i kjoler. Men det vil sikkert være nødvendig å tilpasse den litt uansett, det er sjeldent man passer rett inn i en kjole, og de sitter ofte IKKE pent hvis man ikke tilpasser dem skikkelig. Har sett noen eksempler på det...

Skrevet

Kjolen var kjempefin den...... Håper du blir fornøyd når pakken kommer.

Skrevet

Kjolen din er nydelig. Og jeg kjenner meg helt igjen i "skrekkblandet fryd" - jeg har bestilt min kjole fra USA basert på et size chart i tommer og målinger av meg selv med målbånd omregnet til tommer... Kjolen skal komme i januar/februar - planen er giftemål i april og hvis jeg da har bommet helt på størrelse eller passformen er helt på bærtur - ja da blir det stress og depresjoner tenker jeg...

Lykke til!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en kjempefin kjole du hadde bestillt. :D

Du kan bare ta det med ro, det går helt sikkert kjempebra, jeg har gjort akkuratt som deg, bestillte en kjole fra USA som jeg kun har sett bilde av, og den kom i forigårs. Først da jeg var innom butikken for å prøve kjolen, ble jeg kjempeskuffa og synes ikke den var som på bildet, men når jeg fikk prøvd den litt og ble "vant" med den så var det drømmekjolen likevel. Så nå henger den hjemme i skape :D

Her er kjolen: http://www.kikki.no/images/4162.jpg

Skrevet

Hei,

synes kjolen din var veldig fin jeg. Tror nok sikkert du må tilpasse

den litt når den kommer uansett ja. Var og prøvde kjoler i går.

De fleste måtte jeg nok sy litt til selv om det var rett størrelse.

Lilly kjolene var jo ganske rimelige. De jeg prøvde var

veldig dyre, alle over 10000. Tror ikke jeg vil bruke så mye på en

kjole.

Lykke til,

klem fra Louise73

Gjest Anonymous
Skrevet

Nydelig kjole! Jeg valgte også en kjole med ermer da jeg giftet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...