AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Jeg er kjæreste med en mann som var uheldig som fikk en skade når de skulle omskjære han pga trang forhud. Det ble så enormt smertefult for han at de ble nødt til å klippe opp litt, og ta en bit av hannes egen hud for å lage ny forhud. Det endte med en situasjon at han ikke lenger er ultra trang som ikke kunne få den tilbake i slapp tilstand en gang. Men det er fortsatt noe trang og han har et penishode som er så følsomt at det er smertefult for han om jeg skulle runket han slik jeg har gjort med andre hvor jeg gjør hånden veldig glatt og våt med munn eller glidemiddel. Det beste og enkleste for han er faktisk å bli sugd og det har gjort at mye av sexlivet vårt består av oral og leker. For når vi har sex er det deilig å føle han inni meg men ikke sjanse at jeg kan komme uten at jeg stimulerer kliten på noe vis. Vi kan nemlig ikke ha sex på vanlig måte hvor penisen hans blir dratt ut tils kanten av penishode og så inn igjen. Det gjør for vondt for han, han prøvde virkelig i starten til punkte at han en gang knakk ihop og grått av både smerter i tillegg til skam og frusterasjon. Jeg klarte å få han til å roe seg ned og prøvde en taktikk som vi har brukt siden. Enkleste måten jeg kan forklare det på er at jeg nærmest runker han med vaginaen som en hånd. Han er nesten helt inni meg heletiden med bare en liten del av penisen som blir beveget inn og ut. Tror aldri jeg har følt meg så elsket i hele mitt liv, først hadde han en helt utrolig orgasme hvor det var første gang jeg så at han våget å slippe seg løs foran meg. Når han kom tilbake til jorden var han så takknemlig og rørt over at jeg gjorde dette for han, han trodde ikke at noen kunne komme til å ville akseptere eller en gang røre penisen hans pga måten den ser ut, ihvertfall ikke gjøre det jeg gjorde. Han var så bestemt på at han ville gi igjen at jeg ble nødt til å stoppe han etter han gav meg min fjerde orgasme. Jeg sier ikke at han behandlet meg dårlig på noe vis før det, og han var virkelig en ordentlig gentleman fra første dag jeg møtte han. Jeg kunne bare merke energien hans, hvor entusiastisk han var når det kom til å hjelpe eller støtte meg med hva som helst i hverdagen. Det er vanskelig for meg å forklare uten at det skal virke som at jeg fornærmer han eller at han ikke var en flott fyr å date i starten. Det bare var litt som han ble en valp som viser deg ubetinget kjærlighet og samtidig en beskyttende vokter som jeg vet ville stilt opp hadde vi havnet i en seriøs situasjon. Nå har vi vært sammen litt over et halvår, og han har ikke sluttet å stille opp eller gjort noe som skulle tyde på at han ikke er bra nok. Men etter vi hadde sex her i helgen og vi hadde ligget å kose oss en stund spurte han om vi kunne ta en alvorsprat. Han innrømte at det plager han at vi må ha sex på hans premiser og han har tanker som sier til han at jeg kommer til å gjør det slutt fordi det må ekstra arbeid til om jeg skal komme under vanlig sex (PiV). Videre sa han at han ikke har noen som helst drømmer om å være med noen andre eller at han har noen cuckhold fantasier. Men om jeg virkelig savnet å bli skikkelig pult hardt og godt uten hemninger av og til var han villig til at vi kunne gå på swingers klubb hvor lovet at han ikke kom til å så mye som se på en annen kvinne. Han følte bare at jeg fortjente mer fra sexlivet vårt. Jeg har vært på swingers klubb flere ganger når jeg var yngre, og jeg hadde fortalt han om det en av kveldene når vi satt å diskuterte fantasier, så det var ikke som at forslaget kom helt utav det blå. Men jeg slo det bort med en gang, det var noe som var veldig gøy, spennende og deilig når man var 20 og eventyrlysten. Nå er vi begge 30 og jeg ønsker meg et deilig, lekent men stabilt liv, spesielt når det kommer til sex fronten. Jeg spurte hvor disse tankene kom ifra, og sa livet hans nå er livet er alt han har drømt om. Vi har våres egen liten familie, han elsker meg noe enromt og setter pris på at jeg har stolt nok på han til at han får lov til å ta del i oppdragelsen av sønnen min. Han var alene så lenge, og jo eldre han ble jo mer redd ble han at han kom til å bli evigunkar klisjeen som folk snakket om som aldri hadde hatt så mye som en liten kjæreste. Det er dager hvor han føler han lever noen andre sitt liv og at han ikke fortjener å ha det så bra. Han har gjort alt han kunne for å skjule de negative tankene da han ikke ville legge på noen byrder, før han så begynte å tenke på at det kanskje var egosistisk av han å forvente at jeg ikke hadde lyst på "ordentlig" sex en gang i blant. Jeg prøvde å poengtere at han kjører meg jo hard når jeg ber om det når vi bruker leker, hvor han virket som han var i tvil når han spurte om det var godt nok for meg. Det er ikke en tanke som tenner han seksuelt, men han er ikke eiesyk nok til å ikke kunne akseptere at han ikke kan være alt for meg. Så om skulle føle behov for å ha sex med en annen mann en gang iblant kom han ikke til å se på det som utroskap. Alt han ønsker er å leve resten av livet sitt med meg. Jeg tok hode hans i hendene mine og sa han er ikke bare mer enn bra nok, han har lov til å føle at han fortjener meg og livet sitt. Det er ikke hans feil at han ble skaddet og jeg vet han ikke hadde kommet til å være mindre glad i eller brydd seg om det var noe med meg han måtte ta hensyn til. Fordi han har allerede tatt hensyn til flere ting, han er mer omtenksom og tar hensyn på de områdene mine som flere i min egen familie eller vennekrets ikke tar seriøst en gang. Jeg presiserte hvor mye jeg elsket han, og følte det var viktig at han fikk se, føle og høre når jeg tok av oss dyna holdt forsiktig rundt penisen hans og sa at jeg er ikke sammen med penisen hans, det er helt forferdelig hva han har vært igjennom og jeg skjønner godt hvordan det er å være opptatt av kroppsdeler som om de representerer deg og din verdi. Da jeg var veldig feit i tennårene og ikke populær tils jeg endret på livet mitt og tok lang tid før jeg klarte å finne gutter som ikke ville ha meg bare for den nye kroppen min som gjorde ting mer forvirrende. Han har hatt det mye verre det benektet jeg ikke, og det gjorde vondt å vite at han hadde vært så redd for å miste meg at han ikke hadde våget å ta opp med meg at han ikke følte seg helt bra. At jeg satte pris på at han åpnet seg opp og ba han aldri holde noe slikt skjult for meg igjen. Jeg føler han tok mye av det til seg, men de siste tre dagene hvor vi har hatt sex føler jeg han prøver å presse seg sev litt mer enn normalt til tross for at det gir han smerter. Han vil absolutt at jeg skal komme minst en gang, helst to. Når sannheten er den at jeg synes iblant det er godt å ha sex uten at jeg trenger en orgasme hver gang. Hadde allerede kommet flere ganger i helgen, hadde jeg fått en orgasme iløpet av disse tre dagene hadde det vært godt nok for meg, men jeg er litt redd å gjøre eller si noe feil akkurat nå. Idag måtte jeg vær litt skarp etter han ufrivilig ikke klarte å holde ut å lage nervesmerte lyd mens han var inni meg og prøvde å dra seg lenger ut en normalt. Fikk han på rygg, og isteden for å ri han noe særlig brukte jeg knipe øvelser og annen for for stimulasjon for å edge han til det punkte hvor han mistet all selv kontroll, hele kroppen hans ristet og trygglet om å la han komme. Og det er derfor jeg er her nå, jeg vil ikke at han skal presse seg mer, om jeg må komme på en løgn for hvorfor jeg må være øverst under PiV en stund framover er jeg fult forberedt på det. Men om det er noe mer jeg kan gjøre for at han skal gi aksept for seg selv tar jeg gjerne imot råd. Han oppfører seg heldigvis ikke noe anderledes utenfor soverommet, samtidig som jeg er redd for at det er fordi han tar seg på en maske han er veldig god på. Jeg har kjøpt noe sex godteri, som jeg kan bruke rundt penisen hans, og noen runke egg tenkte jeg kunne introdusere det som noe nytt jeg ville prøve og unngå PiV en stund heller vise han hvor mye jeg nyter av å suge på samme vis som han nyter av å gå ned på meg. For det er noe jeg ser virkelig hjelper på selvitilitten hans, når han kjenner med fingrene sammentrekningene jeg får når jeg kommer på munnen hans. Vil det kunne hjelpe om jeg foreslår en periode, en uke feks uten noe annet enn oralt og leker? Anonymkode: 3db05...9de 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Ok, her er sammendraget på den novella: - Mannen har skadet penishodet etter feilet omskjæring, så vanlig sex gjør ofte vondt for ham. Han skammer seg over dette. - Sexen er likevel utrolig fantastisk detaljert supergod nydelig på alle andre måter enn handjob og uforsiktig PiV - Han presser seg til å ha sex til den grad at han er i smerte, fordi han vil gi TS nytelse - TS lurer på hvordan hun kan få ham til å slutte å gjøre sistnevnte. Anonymkode: d1d43...132 5 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, her er sammendraget på den novella: - Mannen har skadet penishodet etter feilet omskjæring, så vanlig sex gjør ofte vondt for ham. Han skammer seg over dette. - Sexen er likevel utrolig fantastisk detaljert supergod nydelig på alle andre måter enn handjob og uforsiktig PiV - Han presser seg til å ha sex til den grad at han er i smerte, fordi han vil gi TS nytelse - TS lurer på hvordan hun kan få ham til å slutte å gjøre sistnevnte. Anonymkode: d1d43...132 Du er en helt som orket å lese hele 🏆🙏 Anonymkode: 05634...d6a 11
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er en helt som orket å lese hele 🏆🙏 Anonymkode: 05634...d6a Er ny her, jeg så noen av de andre innlegene her og tenkte det var best å fortelle historien med kontekst, beklager. Anonymkode: 3db05...9de
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Jeg bruker også den teknikken som du beskriver. Typer elsker det og holder på å få hjerteinfarkt hver gang 😂 Synes selv det er ganske deilig. Typen din virker veldig usikker. Ut i fra historien din, så har han ikke hatt det lett eller noen spesielle seriøse forhold enn deg. Han er livredd for å skuffe deg og for at du skal finne han kjedelig. Du må prøve å få han til å forstå at sex handler ikke alltid om å komme. Det handler om nærheten mellom dere to. Jeg selv kommer sjeldent under samleie eller stimulans, først ble typen usikker på om han ikke gjorde det rett, men fortalte han at jeg faktisk hadde aldri kommet så ofte av en mann enn hva jeg hadde gjort med han. Noe som er sant. Slik som samfunnet framstår i dag, så er ikke menn bra i sengen hvis ikke de får kvinnen til å hyle av orgasme igjen og igjen. Det er jo ikke alltid det det handler om mener jo jeg, selv om å komme under akten er superdeilig. Det er mer deilig å bare vær helt i ett med hverandre. Den nærheten som kommer under sex. Han høres ut som en fantastisk sexpartner spør du meg. Veldig omtenksom og god. Hva med å skrive et brev til han, eller vise han dette innlegget du har skrevet? Når han leser det så tror jeg han kommer til å føle seg mye tryggere og sikker på deg. Anonymkode: 8ae5f...d30 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Hvordan er det mulig å være så sexfokusert?? Æsj... Anonymkode: 002a3...e88 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 Vi har også noen ting ved vårt samliv som gjør at flere sexteknikker jeg er vant til og har likt, enten skjer sjeldent eller ikke er fysisk mulig å gjennomføre. Min erfaring er at jeg ikke savner det, fordi vi legger så mye todelt og energi ned i ting vi får til sammen. Det er rett og slett nye opplevelser, og veldig givende. Tror ikke det er så uvanlig. Anonymkode: eb035...f26
Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du er en helt som orket å lese hele 🏆🙏 Anonymkode: 05634...d6a Premie🥳
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #9 Skrevet 11. mai 2023 Hvis han har så vanvittig mye smerter og ikke kan ha alminnelig samleie, hvorfor omskjærer han seg ikke fullstendig da? Hadde ikke det løst hele problemet? Anonymkode: 3f559...2c3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvis han har så vanvittig mye smerter og ikke kan ha alminnelig samleie, hvorfor omskjærer han seg ikke fullstendig da? Hadde ikke det løst hele problemet? Anonymkode: 3f559...2c3 Skaden ble påført penishodet og han var i et smertehelvette fordi nerve endene ble så ekstra supersentivitve og det leget ikke som normalt hvor menn med omskjært penis opplever å gå kanskje 1 måned fra å ha det litt vondt og ubehagelig å føle penishode bli berørt heletiden tils at sensitiviteten senker seg. Senket sensitiviteten seg aldri for han og skaden gjorde utrolig vondt, derfor de måtte ta en bit av egen hud og sy på i tilegg til at de klippet og sydde den om. Dermed ser den heller ikke helt ut som de fleste peniser ser ut enten de er omskjært eller ikke. Vi tar omskjæring som en selvfølge og at det er ingen fare fordi i land som USA er det standard og ulike religioner har gjort det i lang tid. Men det er mer barn og voksne som går igjennom utrolig smertefulle og traumatiske opplevelser fordi ting ikke gikk helt som det skulle. Etter å ha lest meg litt om hva enkelte menn har opplevd pga omskjæring, om jeg skulle få en sønn til og han blir født med trangforhud. Kommer jeg ikke til å ta noen som helst sjanser, gå privat og forlange den beste som finnes og forlange at menneskefeil i denne situasjonen er uaktuelt. Det skal både dobbelt og trippelsjekke at alt blir gjort rett, og det skal gjøres når han enda er baby slik at han ikke er gammel nok til å kan huske hvor traumatiserende det var. Anonymkode: 3db05...9de
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #11 Skrevet 11. mai 2023 Det var litt av en utlevering. Anonymkode: c47f9...647 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå