Gå til innhold

Takker for meg og farvel for nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Nå er det lenge siden jeg skrev her inne, og det har sine grunner. Jeg skulle som mange av dere vet egentlig gifte meg i Juli som kommer pga barn og greier som utsatte alt med ett år... Vel, det er ikke hele sannheten.

Jeg var min kjære P-A utro! Og skjulte alt... Jeg møtte i tillegg vedkommende 4 ganger. Tre ganger hjemme hos han (Hvorav det skjedde ting to ggr.) og en gang på kino. Jeg kan ikke unnskylde de ting jeg har gjort, bare håpe at min kjære kan leve med meg resten av livet.

Vi satt og pratet bryllup, barn og fremtid, og jeg tråkket på det, gjorde grusomme ting bak P-A sin rygg, det foregikk i under en mnd, men det skulle ALDRI ha skjedd, det er cluet...

Jeg løy, svek og bedro den mannen som jeg så på som det beste som har skjedd meg, ja vi hadde våre problemer, men det kan ikke unnskylde noenting. Jeg løy for alle, dere,han og alt.

Jeg elsker denne nydelige mannen mer enn noe annet, men jeg skapte meg et annet alias her inne, skrev masse fin dritt om han andre, slike ting som jeg burde ha skrevet om P-A og ingen andre i hele verden. P-A leste alt, forsto hva jeg hadde gjort, hva jeg hadde holdt på med men ingenting kan rette opp i skaden jeg har forvoldt.

Nå står jeg i ekstremt stor fare for og miste mitt livs kjærlighet, mannen jeg elsker mer enn livet selv og som for meg er den kjekkeste nydeligste mannen i universet.

Vi har egentlig booket kirken til 1 Juli og reservert lokalene, men akkurat nå står alt på bom stopp.

Jeg har gått så langt i min villighet til og bevise hvem som var best og som jeg vil ha, at jeg har gått med på og ta løgndetektor test. Så viktig er det for meg og bevise min kjærlighet.

Det er egentlig for jævlig for og si det pent at det har gått til det nivået, men jeg fortjener ikke annet. Jeg løy til venner av meg her inne på KG, for han, for alle. Mao, jeg har hatt nok og stri med det siste året at det holder i lange baner.

Jeg må leve med meg selv etter alt, og det er vel forsåvidt ille nok straff, men og miste P-A det vil jeg ikke takle, enda det er det som er det mest rettferdige i forhold til hva jeg gjorde.

Den dag i dag har man fremdeles problemer med vedkommende, han holder helvete med P-A, sender stygge sms og mms om meg, og om P-A og hva jeg har gjort.

Vi mistet alt av "venner", P-A vil bare bort fra meg, fra alt, men han holder ut enda, noe som gjør meg til faktisk den stolteste dama i verden. Han vil ha meg all dritt til tross.

Ingenting kan rette opp i løgnene,bedraget og dritten, men, vi får se, kanskje vi kan en dag få til bryllup og en fremtid, vi har tross alt to nydelige unger sammen og han er alt for meg...

Samboeren og forloveden min, jeg kan bare be til han oppi himmelen om at vi skal få ting til og gå rundt, få fremtiden sammen slik at jeg kan bevise mine ord og handlinger som positivt for oss resten av livet.

Jeg blir etterhvert og slette meg som bruker her inne, men inntill videre blir jeg og stå registrert med dette nicket.

Takk for meg og farvel for nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det ordner seg Aelwyn - lykke til!

:kose:

Skrevet

Oj... Beklager så mye, men jeg klarer ikke sende noen klem. Men jeg kan godt ønske dere masse lykke til, og det mener jeg! Det ser ut til at dere fortsetter å ha det ganske stritt fremover, men jeg håper for deres skyld at dere finner ut av ting og at din mann kan leve med dette og tilgi deg en vakker dag.

Lykke til.

Skrevet

:sinna::sjokkbla::hakeslepp::sinnatagg:

Bedre å være lykkelig av dumhet, enn klok av skade!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Sender en klem til mannen, jeg. Tror han trenger det mest. :klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Sender en klem til mannen, jeg. Tror han trenger det mest.  :klem:

Enig. :klem:

Skrevet

Enig med de siste innleggene.

Håper du har lært!

Gjest Markblomsten
Skrevet
Sender en klem til mannen, jeg. Tror han trenger det mest.  :klem:

:enig:

:klem:

Skrevet

sender en :klem: til mannen,han som fortjener det

Skrevet

sender min sympati til mannen ja....

syntes ikke det passer seg å sende en klem som sier" flinke deg var utro"!!!

Skrevet

Får håpe barna dine aldri finner ut hva mamma gjorde mot pappa... :frustrert:

Gjest Kålungen
Skrevet

Sender en :klem: til deg jeg. Ingen er feilfrie.

Håper alt ordner seg for dere!!

Skrevet
sender min sympati til mannen ja....

syntes ikke det passer seg å sende en klem som sier" flinke deg var utro"!!!

Enig! :Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Alle mennesker kan feile, og jeg tror du er straffet hardt nok. Ta vare på deg selv og prøv å tilgi deg selv med tiden.

Endret av Violetta
Skrevet

Huff. Håper dere kommer igjennom det. Forbered deg på at det kan ta lang tid.

:troest::troest:

Begge trenger en klem nå, mener jeg da.

Skrevet
Sender en  :klem:  til deg jeg. Ingen er feilfrie.

Håper alt ordner seg for dere!!

:Nikke::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...