AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Det er jo ikke sjeldent man hører om dette. Menn som jakter damer og forsvinner etter man omsider har sex. Hvor mange her har opplevd dette? Da mener jeg ikke tilfeller der man møter noen og ligger med dem, men der man har snakket sammen og møttes mye gjennom flere måneder og mannen mister interessen med en gang man ligger sammen. Skjer dette veldig ofte? Eller er det vanligere at de ikke forsvinner etterpå og blir mer interessert? Anonymkode: 0cb5a...268
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Opplever og observerer at det er vanligere at de forsvinner etter å ha etablert en nær relasjon, enn at de forsvinner etter f eks et one night stand på byen eller sextreff på Tinder. Altså vanligere at man har møttes over tid, de gir uttrykk for å ville date seriøst, man har sex også forsvinner de for det var det de egentlig bare var ute etter hele veien. Anonymkode: 048e2...8bb
Vera Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Opplever og observerer at det er vanligere at de forsvinner etter å ha etablert en nær relasjon, enn at de forsvinner etter f eks et one night stand på byen eller sextreff på Tinder. Altså vanligere at man har møttes over tid, de gir uttrykk for å ville date seriøst, man har sex også forsvinner de for det var det de egentlig bare var ute etter hele veien. Anonymkode: 048e2...8bb Jeg leser flere innlegg her inne om frustrerte kvinner som har hatt sex etter 1 eller 2 møte - hvorpå mannen forsvinner..enn om frustrerte kvinner som har sex etter mange mnd dating - hvorpå menn forsvinner etter sex. Samme erfaring når det kommer til venninner - det er større fare for at menn forsvinner om de har sex tidlig. Jeg har aldri hatt ONS, så jeg sitter ikke med erfaring selv. Har heller aldri opplevd at en mann har forsvunnet etter sex - men har heller aldri hatt sex utenfor forhold 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Opplever og observerer at det er vanligere at de forsvinner etter å ha etablert en nær relasjon, enn at de forsvinner etter f eks et one night stand på byen eller sextreff på Tinder. Altså vanligere at man har møttes over tid, de gir uttrykk for å ville date seriøst, man har sex også forsvinner de for det var det de egentlig bare var ute etter hele veien. Anonymkode: 048e2...8bb Hva er poenget med det??? Gå på flere dater, sende masse meldinger fram og tilbake osv. for ett ligg? Da må det jo være sexen som er dårlig? Anonymkode: 61030...e2c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er poenget med det??? Gå på flere dater, sende masse meldinger fram og tilbake osv. for ett ligg? Da må det jo være sexen som er dårlig? Anonymkode: 61030...e2c Nei det er spenningen i å forføre. Noen menn bruker damer som et eksperiment på en måte Anonymkode: 048e2...8bb 1
Andro Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er poenget med det??? Gå på flere dater, sende masse meldinger fram og tilbake osv. for ett ligg? Da må det jo være sexen som er dårlig? Anonymkode: 61030...e2c Poenget er nok gleden som ligger i å ha lurt noen. Jeg tror de føler seg som en slags seierherrer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 Jeg har faktisk aldri opplevd det, men jeg har møtt menn som vil ha sex og forhold etter sex. De sier alltid at jeg er «den beste sexen» ever. ok 🙄😅🤦🏻♀️ litt snikskryt, men skjønner faktisk ikke greia Anonymkode: 60931...859
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har faktisk aldri opplevd det, men jeg har møtt menn som vil ha sex og forhold etter sex. De sier alltid at jeg er «den beste sexen» ever. ok 🙄😅🤦🏻♀️ litt snikskryt, men skjønner faktisk ikke greia Anonymkode: 60931...859 Det får jeg høre også, både av menn som jeg ikke blir kvitt, og av de mennene som har ghostet meg etter noen ganger med sex etter lengre tids dating. Så umulig å vite om man kan tro på det eller ikke 😅 Anonymkode: 048e2...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå