AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Datet en mann og vi hadde det veldig hyggelig sammen. Han virket veldig interessert og hyggelig. Han er veldig jobbfokusert og de fleste samtalene handlet om hva han ønsker i livet og jobbmessig. Trivdes ikke helt der han er og ønsker noe nytt. Han nevnte at han er usikker om han ønsker å bli i Norge, men han har ikke bestemt det helt. Han ramset opp alle grunner hvorfor han ønsker å flytte. Jeg sa klart i fra at jeg ikke ønsker en mann som prioriterer jobb, sine behov og leve i den usikkerheten om han skal flytte eller ikke. Jeg har barn og er ikke flyttbar. Har vært i et sånt forhold før der alt handlet om jobben og jeg ble nedprioritert. Han mente at vi er på forskjellige stadier i livet og at det er best at vi avslutter hele pga han ser ikke grunnlag for et stabilt forhold. Han har visst om min situasjon hele tiden og skjønner ikke hvorfor ønsket han å date og bruke tiden på meg. Anonymkode: ef50f...680
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 På hvilken måte er dette å være kravstor? Er vel ingen som gidder å investere i noen som blant annet snakker om at de kanskje ønsker å flytte ut av landet når man ikke har planer eller ønsker om det selv. Det hadde vært siste kontakten fra min side ihvertfall. Anonymkode: 2362e...4da 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Du er ikke kravstor. Samtidig har han (og du) rett - dere er på for forskjellige stadier i livet, har for ulike ønsker for fremtiden til at dere er kompatible. Jeg antar han likte deg såpass godt at han ønsket å vurdere om han kanskje ville endre planene sine, men han er tydeligvis der at han ikke ønsker å forplikte seg enda. Vær glad for at dere fant ut av dette såpass tidlig, slik at du slapp å bruke mer tid på ham, involvere egne barn osv. Jeg vet ikke om dere har hatt sex, menn har hørt at det er en del menn som bevisst går etter alenemødre, fordi de tror det er lettere å få sex med dem tidligere. Når du møter en ny mann, velg å date en stund før du lar forholdet bli intimt, da tror jeg kanskje det er lettere for å luke ut slike som ikke er seriøse. Anonymkode: 5c2a0...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Nei du er ikke kravstor. Dere passer ikke sammen og han brukte deg så lenge han kunne. Bra du stod opp for deg selv, drit i han nå Anonymkode: a320a...9b0 2
Agaton Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Du er ikke kravstor. Rart å kjøre slikt prat når han kjenner til din situasjon. Lite inntonet, liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Vi har ikke hatt sex og det er bra. Han nevnte ikke forskjellige stadier i livet før jeg sa at jeg ikke kan være sammen med noen som vurderer å reise mye, fokusere på seg selv og evt flytte. Jeg skjønner at han ikke trives, men jeg vil ikke gå rundt med byrden at jeg må være bra nok for at han skal bli her. Han nevnte flere ganger at han har ikke bestemt det enda og at jeg trenger ikke å stresse. Anonymkode: ef50f...680 2
Btw Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Datet en mann og vi hadde det veldig hyggelig sammen. Han virket veldig interessert og hyggelig. Han er veldig jobbfokusert og de fleste samtalene handlet om hva han ønsker i livet og jobbmessig. Trivdes ikke helt der han er og ønsker noe nytt. Han nevnte at han er usikker om han ønsker å bli i Norge, men han har ikke bestemt det helt. Han ramset opp alle grunner hvorfor han ønsker å flytte. Jeg sa klart i fra at jeg ikke ønsker en mann som prioriterer jobb, sine behov og leve i den usikkerheten om han skal flytte eller ikke. Jeg har barn og er ikke flyttbar. Har vært i et sånt forhold før der alt handlet om jobben og jeg ble nedprioritert. Han mente at vi er på forskjellige stadier i livet og at det er best at vi avslutter hele pga han ser ikke grunnlag for et stabilt forhold. Han har visst om min situasjon hele tiden og skjønner ikke hvorfor ønsket han å date og bruke tiden på meg. Anonymkode: ef50f...680 Skjønner den siden det er jo hans livstil og levemåte som gjør det umulig for å ha et stabilt forhold. Umulig å planlegge noe med slike ubeslutsomme folk som ikke vet hvor de vil med livet sitt. Hadde rygget unna. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 Tror han brukte meg som en samtalepartner og han trivdes i mitt selskap. Ha sa han likte meg godt og ønsket et forhold. Plutselig kommer han med alle planene og ønskene sine og jeg reagerte med å si at det er ikke noe for meg. Vennene mine sier at jeg burde ventet og se om han utviklet følelsene, at jeg sa det for tidlig. Hva hvis jeg utviklet følelsene og han bestemte seg å dra. Skjønner at jeg var veldig direkte og derfor ville jeg sjekke hva folk her mener. Takk for alle svarene ❤️ Anonymkode: ef50f...680 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 Bedre å få dette avklart med en gang og ikke etter at dere har hengt sammen en stund. Er jo en dealbreaker at han vurderer å flytte til utlandet for de som ikke ønsker eller kan bli med på dette. Avstandsforhold er stort sett noe herk, så skjønner deg godt. Bedre å gjøre kort prosess da. Anonymkode: d8f05...5f6 1
Bombasi Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 Kravstor? Han innfrir ikke engang generelle minimumskrav 😅 2
Andro Skrevet 10. mai 2023 #11 Skrevet 10. mai 2023 Kravstor? Nei, men han har jo rett. Dere har ulike mål i livet, og passer ikke sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #12 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei du er ikke kravstor. Dere passer ikke sammen og han brukte deg så lenge han kunne. Bra du stod opp for deg selv, drit i han nå Anonymkode: a320a...9b0 Hvordan brukte han henne..? Du har funnet opp din egen historie ser det ut til, det står ingenting i åpningsinnlegget om at noen har brukt noen. De har ikke hatt sex engang, og selv om de hadde hatt det, hvorfor anta at mannen brukte kvinnen? Kan ikke kvinnen ha hatt lyst på selskap og sex også? Er hun bare et utenkende vesen som ikke har lyster men bare er til for å belønne mannen med sex om han oppfører seg fint? Kan ikke to personer bli kjent med hverandre og finne ut at det ikke helt klaffet uten at noen blir brukt? Er så lei av den invalidiseringen av kvinner! Og av mistenkeliggjøringen av menn også. Anonymkode: 3423d...e9c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 Takk for svarene. Etter samtalen virket det som mine krav er irrasjonelle og derfor er vi ikke god match for stabilt forhold. Han trengte flkesibel partner pga han har mange planer i fremtiden. ts Anonymkode: ef50f...680
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #14 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan brukte han henne..? Du har funnet opp din egen historie ser det ut til, det står ingenting i åpningsinnlegget om at noen har brukt noen. De har ikke hatt sex engang, og selv om de hadde hatt det, hvorfor anta at mannen brukte kvinnen? Kan ikke kvinnen ha hatt lyst på selskap og sex også? Er hun bare et utenkende vesen som ikke har lyster men bare er til for å belønne mannen med sex om han oppfører seg fint? Kan ikke to personer bli kjent med hverandre og finne ut at det ikke helt klaffet uten at noen blir brukt? Er så lei av den invalidiseringen av kvinner! Og av mistenkeliggjøringen av menn også. Anonymkode: 3423d...e9c Fordi han visste fra start at hun var ute etter noe stabil og seriøst og først senere sier at han ikke vil noe stabilt og seriøst pga sin livssituasjon velvitende om akuratt dette når han begynte å date henne. Alt andre du skriver er så far out at jeg ser ikke noe behov for å kommentere det. Du virker å trekke veldig mye rart ut av ting andre skriver så jeg vil ikke skrive mer til deg. Anonymkode: a320a...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #15 Skrevet 11. mai 2023 Det er ikke noe galt med noen av dere, men dere vil forskjellige ting. Anonymkode: 5a54d...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå