AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Vil gjerne høre fra dere som har opplevd dette, enten du var den som ville tilbake eller den som ble kontaktet. Var det bare savnet av kjæreste, eller eksen spesifikt? Oppstod de samme problemene dere hadde sist gang eller hadde begge endret seg/vokst? Annet?? Er 2,5 år siden det ble slutt. Begge nærmer seg 30. Stort sett var alt veldig bra, ikke noen dramatisk avslutning. Siden da har det vært noe telefonkontakt. Ingen barn involvert. Vi har begge datet i mellomtiden, men ikke funnet noen som føles like rett. Hun virker forsåvidt oppriktig, men har siden flyttet nedover i Europa for karrieren, så vi kan ikke akkurat møtes over en kaffe til helgen for å føle på situasjonen. Anonymkode: e1e3c...225
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Dårlig idé. Det funker aldri, er en grunn til at det ble slutt Anonymkode: ab897...aec 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Som oftest er det bare fordi det er en enkel utvei på singellivet å gå tilbake til noe kjent og gammelt man allerede vet hvordan å innynde seg hos i motsetning til en ny dame. Betyr ikke at forholdet blir bedre denne gangen eller at det varer. Jeg hadde vært veldig skeptisk og testet intensjonen hans i lang tid før jeg lot meg bli sjarmert hverfall Anonymkode: 3c7f7...5c2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Hvis ingenting har endret seg så vil resultatet bli det samme. Anonymkode: cd6fd...9f1
Gjest Marte79 Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Ikke en god plan! Først og fremst fordi minnene er ofte mye bedre enn slik det virkelig har vært. Vi husker lettere de gode dagene framfor når vi har kranglet eller noe, spesielt når man føler seg litt ensom som single.
Friluftsmann70 Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig idé. Det funker aldri, er en grunn til at det ble slutt Anonymkode: ab897...aec Hvordan i alle dager er det mulig å komme med en slik påstand? For det har virkelig aldri skjedd. Jeg vi si at man på 2,5 år har kjent på det å være borte fra hverandre. Kjent på at en kanskje hadde det ganske så bra, og mye bedre enn å være alene eller sammen med noen en har datert. En har blitt eldre og klokere, og det var ingen utroskap eller vondt som skjedde. Jeg ville sagt det ka være en god løsning å prøve igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå