Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere i forhold: Hva pleier partneren din å gjøre på bursdagen din?

Får du feks spørsmål på forhånd om hva du ønsker å gjøre på dagen, om det er noe spesielt du vil? Eller spørsmål om gaver?

Jeg er selv rimelig uinteressert i gaver, men ønsker meg masse tid og oppmerksomhet fra partner på bursdagen min. Men, har ikke fått spørsmål om annet enn gave - som altså betyr lite for meg.

Hva gjør dere andre i en sånn situasjon? Spør om han/hun vil gjøre noe spesielt med deg på dagen din, eller bare spille med og tenke at gave er mer enn nok?

Anonymkode: d5a32...804

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere i forhold: Hva pleier partneren din å gjøre på bursdagen din?

Får du feks spørsmål på forhånd om hva du ønsker å gjøre på dagen, om det er noe spesielt du vil? Eller spørsmål om gaver?

Jeg er selv rimelig uinteressert i gaver, men ønsker meg masse tid og oppmerksomhet fra partner på bursdagen min. Men, har ikke fått spørsmål om annet enn gave - som altså betyr lite for meg.

Hva gjør dere andre i en sånn situasjon? Spør om han/hun vil gjøre noe spesielt med deg på dagen din, eller bare spille med og tenke at gave er mer enn nok?

Anonymkode: d5a32...804

Gaver praktiserer vi normalt ikke til hverandre. Men vi gjør en innsats for å planlegge en dag den som har bursdag setter pris på. Kan være alt fra en aktiv dag i naturen, til kulturopplevelser, fin restaurant, i år på min bursdsg skal vi ta en langhelg i utlandet og besøke vingårder.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. 

Anonymkode: 7253d...ba8

AnonymBruker
Skrevet

Går ut med venner så jeg kan feire med mine venninner. Noen ganger forbereder han maten og serverer.

Anonymkode: 51238...785

Skrevet
c_buk skrev (2 minutter siden):

Gaver praktiserer vi normalt ikke til hverandre. Men vi gjør en innsats for å planlegge en dag den som har bursdag setter pris på. Kan være alt fra en aktiv dag i naturen, til kulturopplevelser, fin restaurant, i år på min bursdsg skal vi ta en langhelg i utlandet og besøke vingårder.

Andre ting vi har gjort er å lage gode middager til hverandre, ett år fikk jeg en årgangschampagne med perfekt tilbehør til, sjekke inn på fancy hotell... 

Har egentlig ikke noen sterke følelser knyttet til bursdag, men er koselig med en ekstra dag å gjøre litt stas på hverandre.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gratulerer meg med dagen.

Anonymkode: 8de91...001

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker i forkant om hva vi ønsker å gjøre. Og også hva vi ønsker oss. 

Ofte legger vi en utenlandstur til dagen, bestiller god mat og fint hotell. Da er det ofte den som ikke har bursdag som organiserer alt. 

Er det en arbeidsdag blir vi enige om vi skal ut og spise, eller lage god mat hjemme. 

I tillegg til hovedgaven som man kjenner til (eller enkelte år dropper) kjøper vi gjerne småting som vi vet den andre setter pris på. En bok, treningsklær, og slike småting. 

Anonymkode: cf01c...35d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han lager frokost på sengen til meg. Med det jeg liker og et håndlaget kort. Så gjør vi egentlig det jeg har lyst til. Vil jeg på kino, så drar vi på kino etc. Middag får jeg også servert, gjerne sushi som er favoritten. Ellers er han veldig omtenksom og gjør alt for at jeg skal føle meg elsket. Noe han også gjør til vanlig, men han er litt ekstra omtenksom på bursdagen min da han vet jeg sliter på denne dagen og er ikke så veldig glad i den generelt. 

Anonymkode: 313ad...c6b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...