Gå til innhold

Jeg vurderer å være utro og har ikke et fnugg av dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere sagt til samboer at hun kan ha en dårlig dag innimellom, men at hun ikke plutselig kan oppføre seg irritabel så lenge det ikke er min skyld at hun har det dårlig. Nå skjer det flere ganger i uka selv om jeg har fortalt hvor egoistisk jeg synes det er. Det er slemt mot meg. Ikke har jeg råd til å flytte heller for da havner begge på leiemarkedet igjen og det går ikke

Anonymkode: b836a...688

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er formålet med tråden? Hva ønsker du å spørre om eller diskutere?

Anonymkode: d3cb1...153

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor gidder du bli i forholdet?

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er formålet med tråden? Hva ønsker du å spørre om eller diskutere?

Anonymkode: d3cb1...153

Det lurer jeg også på. Å være utro fordi man ikke har økonomi til å gå fra partner, dvs at partner må forsørge den stakkars utro ræva til ts uten at hun vet noe, da er man en drittsekk, ingenting mer å diskutere

Men ts vet han vil få sånn respons, så jeg tror han bare er ute etter oppmerksomhet

Endret av Topsi
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt sammenhengen "gretten partner så derfor må jeg pule" men ok

Anonymkode: 7d0d8...c90

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil være utro fordi kjæresten din er irritabel når hun av og til har en dårlig dag? kjærligheten stikker dypt skjønner jeg 😅

Anonymkode: ca22f...486

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gidder du bli i forholdet?

Jeg er glad i henne når hun er snill og har investert veldig mye tid og økonomi i forholdet. Nå er jeg midt i en omskolering og har ikke råd til noe annet heller

Skrevet

Alle har råd til å bo alene i Norge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OK, takk for opplysningen 

Anonymkode: 221c3...40b

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er uansett meningsløs. Hvis du er så stygg at du må bli i et forhold med en du ikke liker, så er du for stygg til å kunne være utro også.

Anonymkode: f53dc...ebf

Skrevet

Har det slått deg at det kan være en GRUNN til at hun er sur og grinete?

Få fingern ut av navlen din, og oppfør deg som en empatisk samboer som bryr seg om mennesket han bor sammen med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

m

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er glad i henne når hun er snill og har investert veldig mye tid og økonomi i forholdet. Nå er jeg midt i en omskolering og har ikke råd til noe annet heller

Fy for en fyr du er.. Kan det være grunner til at hun er det? Kan det være godt med en klem, en samtale, litt forståelse eller hjelp? Kanskje en som lytter og er der for henne? pms? deprimert? 

Anonymkode: 46146...721

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skravlehøna skrev (37 minutter siden):

Få fingern ut av navlen din, og oppfør deg som en empatisk samboer som bryr seg om mennesket han bor sammen med.

Jeg har vært empatisk, men det er ikke lett å leve sånn år inn og år ut. Jeg blir lett påvirket av andre sine følelser og vil bare ha det greit

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

m

Fy for en fyr du er.. Kan det være grunner til at hun er det? Kan det være godt med en klem, en samtale, litt forståelse eller hjelp? Kanskje en som lytter og er der for henne? pms? deprimert? 

Anonymkode: 46146...721

Det er alltid grunner, men man må ta kontroll over de. Det er ikke en samboer sin heltidsjobb å ofre alt hele tiden

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er alltid grunner, men man må ta kontroll over de. Det er ikke en samboer sin heltidsjobb å ofre alt hele tiden

Det er heller ikke samboers jobb å forsørge en utro dust

• Liker 2
Skrevet
Skravlehøna skrev (1 time siden):

Enda godt at han ikke er kvinne.

For da hadde dette vært "victim blaming"…

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Enda godt at han ikke er kvinne.

For da hadde dette vært "victim blaming"…

Jeg var samboer med en mann som regelrett dreit i husarbeid, sto ikke opp med babyen på "hans" dager, slang skitne sokker rundt, tørket ikke kjøkkenet etter å ha laget mat osv. Skulle jeg da gå rundt og være blid hele tiden? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har vært empatisk, men det er ikke lett å leve sånn år inn og år ut. Jeg blir lett påvirket av andre sine følelser og vil bare ha det greit

Men hva konkret reagerer hun på? Det er umulig å si hvorvidt hun er urimelig uten å vite hva du faktisk gjør. 

• Liker 1
Skrevet
Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Jeg var samboer med en mann som regelrett dreit i husarbeid, sto ikke opp med babyen på "hans" dager, slang skitne sokker rundt, tørket ikke kjøkkenet etter å ha laget mat osv. Skulle jeg da gå rundt og være blid hele tiden? 

Hvorfor hadde du ikke mer sex med ham, slik at han ble mer motivert til å bidra?

Skrevet
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Hvorfor hadde du ikke mer sex med ham, slik at han ble mer motivert til å bidra?

Jeg hadde sex med ham, dum som jeg var. Motivert til å bidra? Trenger du som voksen å bli motivert til å rydde dritten etter deg i ditt eget hjem? Hva motiverer kvinner til å rydde etter seg, da? Single menn som bor alene? Hvor henter de motivasjon fra?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde sex med ham, dum som jeg var. Motivert til å bidra? Trenger du som voksen å bli motivert til å rydde dritten etter deg i ditt eget hjem? Hva motiverer kvinner til å rydde etter seg, da? Single menn som bor alene? Hvor henter de motivasjon fra?

Å, beklager.

Glemte at du er kvinne, og at alt som er galt dermed automatisk IKKE er din skyld.

Snudde visst alt på hodet her.

Skal ikke gjenta seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...