AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Hei alle! Jeg går på p-piller (microgynon/oraclon) og gjort dette i 14 år omtrent. Jeg tok siste pille lørdag 29 april og forventet mens onsdag 3 mai. Har alltid kunne klokke inn når mensen kommer, men ikke denne gangen. Jeg hadde en bitteliten blødning samt mensmurringer, men det har ikke kommet noe mer. Tok to tester i helga som begge viste negativ. Det jeg egentlig lurer på, er om det er vanlig at mensen plutselig ikke kommer sett at jeg ikke er gravid? Vi har to barn fra før av og begge svangerskapene begynte med en utrolig tretthet, kjenner ikke på noe slikt denne gangen så tror ikke jeg er gravid, men sjansen er jo selvfølgelig der.. Anonymkode: 08f12...4de
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Hvor lenge er det siden sist du hadde pillefri uke? Hvis det går kort tid mellom mine får jeg ikke alltid blødning. Altså hvis jeg følger "instruksene" og har pillefri uke hver måned Anonymkode: de4e9...539
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor lenge er det siden sist du hadde pillefri uke? Hvis det går kort tid mellom mine får jeg ikke alltid blødning. Altså hvis jeg følger "instruksene" og har pillefri uke hver måned Anonymkode: de4e9...539 Jeg har pillefri uke hver mnd har aldri skjedd før, så jeg blir jo litt sånn... "oi er jeg gravid nå" liksom Anonymkode: 08f12...4de
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Hele poenget med p-piller er at de skal slå ut din egen syklus. Du har en kunstig bortfallsblødning, ingen menstruasjon. En vanlig "bivirkning" av p-piller er at man mister blødningen etterhvert. En graviditetstest vil vise graviditet hvis du er gravid, forutsatt at det har gått lang nok tid etter befruktningen. Anonymkode: f2db9...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå