Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har siste arbeidsdag 9 juni, lønningsdag er den 12 hver måned. Vil jeg få sluttoppgjøret 12 mai, 9 juni eller 12 juni? 

Anonymkode: 1e092...5ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har siste arbeidsdag 9 juni, lønningsdag er den 12 hver måned. Vil jeg få sluttoppgjøret 12 mai, 9 juni eller 12 juni? 

Anonymkode: 1e092...5ee

Selv hadde jeg lønnet deg med sluttoppgjør 12 juni. Men det er fordi jeg setter bort lønnskjøringen og greit å ta alt på en gang. Siden jeg da betaler noen for å gjøre det i mitt firma.

Hadde du ytret ønske om betaling tidligere og lønnskjøring var sist i måneden, hadde jeg fikset det. Men tre dagers forskjell hadde jeg ikke tenkt noe over.

Anonymkode: ff897...def

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil gjette på 12. juni, siden da er siste arbeidsdag overstått, de har oversikt over ev fravær du har hatt og trekk du skal ha (eller tillegg for overtid osv). 

Men du får jo det beste svaret på dette ved å ringe personal/lønningsavdelingen/lønningsansvarlig på arbeidsplassen. Hvorfor gjør du ikke det, i steden for å spørre her? Tipper du jobber kommunalt, siden det er 12. som er lønningsdatoene deres? De har i hvert fall en lønningsavdeling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...