Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har pågått i ett år, men jeg fant det i en skuff nylig. Han la seg flat. Sier han har gjort det når ting har vært vanskelig på jobb og i livet. Han røyker hver dag, tror jeg. Nå som alt er avslørt er det vanskelig å få han i tale. Samtidig sitter jeg igjen med tusen spørsmål. Er så fortvilet og føler at jeg ikke har fått mulighet til å ta et informert valg da vi ble samboere for ca et halvt år siden. 

Anonymkode: 30070...c6a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hadde dette vært en avslutning av et forhold. Avhengighetsproblemer ønsker ikke jeg å forholde meg til, og oppbevaring og inntak av illegale midler under mitt tak; det er uaktuelt. Du blir også dømt, selv om det ikke er ditt.

• Liker 15
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke røyking av hasj så ille. Det at han røyker hver dag derimot. Det er ikke greit. 

Det er selvsagt hans valg, men det er ikke sunt å bruke rusmidler (avhengig av hva det er) hver eneste dag. 

Anonymkode: ee148...f5f

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

* UAVHENGIG 

Anonymkode: ee148...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet. Bygones.

Anonymkode: c60d2...854

• Liker 5
Skrevet
Andro skrev (3 minutter siden):

For meg hadde dette vært en avslutning av et forhold. Avhengighetsproblemer ønsker ikke jeg å forholde meg til, og oppbevaring og inntak av illegale midler under mitt tak; det er uaktuelt. Du blir også dømt, selv om det ikke er ditt.

Da må man innrømme at man vet om det også vil det være opp til påtale å vurdere. Det er neppe noe de bruker tid på. Ville evt kun fått bot.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Null problem. La det gå. Eller lag problemer der problemer ikke finnes, om det er det du ønsker deg.

Anonymkode: e2473...754

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært uaktuelt for min del. Morna jens! 

Anonymkode: fa118...670

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Rotemor skrev (Akkurat nå):

Da må man innrømme at man vet om det også vil det være opp til påtale å vurdere. Det er neppe noe de bruker tid på. Ville evt kun fått bot.

Nope. Jeg kjenner folk som har blitt dømt for at andre har oppbevart stoff i hjemmet deres, uten deres viten.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Nope. Jeg kjenner folk som har blitt dømt for at andre har oppbevart stoff i hjemmet deres, uten deres viten.

Nei, dette er tull. Da lyver de. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært verre om han hadde vært utro.

Anonymkode: d597b...7c1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har gjort det i et år uten at du merket det er det kanskje ikke så farlig...

Anonymkode: e067b...706

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Daglig røyking av hasj er ille, og det kommer fra en som har gjort det selv pga eksen gjorde det så ikke fordi jeg er så streit at jeg hater hasj uten å vite noe om det. Det største sviket her er alikevel at han har gått bak ryggen din med noe så alvorlig, det blir nesten som utroskap og du kan ikke stole på han med noe lenger. Når tilliten er ødelagt i et forhold er det ikke liv laga for å fortsette det. 

Anonymkode: 0eca8...69e

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ser ikke problemet. Bygones.

Det er jo ikke bygones når han har det i skuffen og innrømmet å bruke det hver dag...!

Anonymkode: 1525e...18c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (7 minutter siden):

Nei hun lyver ikke. Det skjedde meg personlig. 

Anonymkode: 0eca8...69e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde vært avslutning grunn for meg. Asap. Like mye fordi det er et tillitsbrudd som det at hasj er ulovlig og alt som følger med det av kontakter og relasjoner. Jeg var sammen med en tidlig i 20 årene som røyket. Rolig og fin person men det ble et skikkelig svik. Vi er likevel bekjente/venner i dag. Den dag i dag som 35 har han vært på mange avrusninger uten å lykkes. Jeg har vært å besøkt han er som er narkoreir desverre og psyken, paranoia osv osv har blitt mye verre med åra. Han er også blitt uføretrygdet. Jeg synes veldig synd på han for slik livet er blitt men er samtidig veldig glad for at jeg ikke ble med videre i den spiralen der. 

Han er ett godt menneske som har tatt en god del uheldige valg i livet desverre ❤️Valg han nok aldri kommer seg ut av ❤️

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo ikke bygones når han har det i skuffen og innrømmet å bruke det hver dag...!

Anonymkode: 1525e...18c

Men det kan bli på dagen. Uansett ingen problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med en person som må røyke hver dag? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skjer med en person som må røyke hver dag? 

Blir litt sløvere enn personen eller ville ha vært. Litt mer tiltaksløs. Ikke en voldsom forandring, men negativt.

Anonymkode: 09382...d69

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (42 minutter siden):

Det er ikke lenge siden domstolene bestemte seg for å ikke gå spesifikt etter brukere. Tror det var på sommeren halvannet år siden ca.

Diverse politidistrikt har også relativt nylig begynt å ikke kaste bort ressurser på å aktivt gå etter brukere.

Anonymkode: 09382...d69

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...