Gå til innhold

Mistanke om kreft

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Holder selv på med utredning nå, å imorgen så er det 14 dager siden det ble tatt ekstripasjon av lesjon (fjerning av sykt organ eller vev). Nå vet jeg ikke hvor lang tid det tar å få denne prøven analysert, men legen håpet på svar før påske, men jeg har enda ikke hørt noe. 

Det er ventetiden som er værst, å idag ventet jeg på tlf fra sykehuset hele dagen. Blir sikkert og gjøre det samme imorgen også. Samtidig så tenker jeg at om de hadde funnet noe som krevde raskt behandling så hadde jeg sikkert fått beskjed allerede. Hva tror dere som har vært igjennom dette? 

Anonymkode: 1b409...9f4

Skjedde akkurat det samme med meg... biopsi 1 uke før påske og ingen beskjed enda... begynner å bli ganske irriterende. Håper du får beskjed snart, og alt blir bra 💪🏻

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 6/15/2023 at 11:43 AM, AnonymBruker said:

Ts her igjen. Ganske rystet psykisk etter en  tøff periode, men veldig lettet. Viste seg at spesialisten tok feil ang kreft med spredning-mistanken. 
Fått påvist en ganske sjelden infeksjonssykdom som jeg nå tar antibiotika for. Tatt en del vevsprøver flere ganger, det siste jeg har fått høre er at det er overveiende sannsynlig at jeg IKKE har kreft, og at antibiotikaen vil gjøre meg helt frisk.

Ville bare dele dette ettersom det var så mange som var så støttende i denne tråden da det virkelig så mørkt ut.❤️

Anonymkode: 1ac98...fd8

TS, hvordan klarte de å finne det ut til slutt, og stille diagnose?

AnonymBruker
Skrevet
lympho.dance skrev (3 timer siden):

Skjedde akkurat det samme med meg... biopsi 1 uke før påske og ingen beskjed enda... begynner å bli ganske irriterende. Håper du får beskjed snart, og alt blir bra 💪🏻

Håper du også får svar snart :klem3:

Anonymkode: 1b409...9f4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...