Carabilla Skrevet 7. november 2023 #361 Del Skrevet 7. november 2023 venus* skrev (1 minutt siden): "Choi mener videoen var ment som en vits – Da han spurte om jeg ville være med, så jeg for meg at vitsen spilte dels på hans (her er den overgrepsdømtes navn anonymisert, red.anm.) selvironi. Jeg tenkte også at jeg bare skulle innta en «rolle» i vitsen, hvor min deltagelse – med mine implisitte verdier – var vitsen i seg selv. Underforstått var dette å «trøste» en kansellert mann, skriver Danby Choi." Choi må jo være en idiot. Tenk å bli med på en vits om hvordan en overgrepsdømt møter sosial motstand. Herregud. Tror helt ærlig jeg aldri har sett noen som har mer tydelig tegn på psykopati og narsessisme enn E.H... Viser null empati og anger, gjør narr av hele saken😠 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13579 Skrevet 7. november 2023 #362 Del Skrevet 7. november 2023 Carabilla skrev (På 14.7.2023 den 21.58): Litt av en guttegjeng det der.... Håper samtlige får enda strengere straff i neste rettsrunde Han ene har blitt erklært soningsudyktig og får hjelp i psykiatrien istedenfor. Bare løgn og bedrag alt sammen. Dette er et godt eksempel på hvordan sexforbrytere får ingen eller mild straff i Norge. Nesten alle som anmeldes og i hvert fall de som tiltales, er skyldige og fortjener minst 10 års fengsel under skjerpede soningsvilkår. Alle som ikke kan bevise sin uskyld, må dømmes. Slik kriminalitet burde kanskje ikke gi rett til å ha forsvarer. Alle som anmeldes for seksuell kriminalitet, må offentliggjøres med navn og bilde, i hvert fall de første årene etter at det er skjedd. Slik kriminalitet er noe av det verste man kan utsettes for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 7. november 2023 #363 Del Skrevet 7. november 2023 iRack skrev (10 timer siden): I en video sier Danby Choi til en av de dømte i den mye omtalte overgrepssaken i Bergen at «du har blitt kansellert». Så klapper han mannen på ryggen og sier «dette går bra». Nå beklager Subjekt-redaktøren. Æsj. Han rører ved overgriperen med hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 8. november 2023 #364 Del Skrevet 8. november 2023 Herregud, her har Danby Choi klart å drite seg ut så til de grader! Synes vanligvis han virker som en ok fyr, men dette her kunne han virkelig ha spart seg. Og en domfelt, som helt tydelig ikke tar en voldtektsdom alvorlig i det hele tatt … har noen tanker om hva jeg synes den «kansellerte» hadde fortjent, men det kan jeg ikke skrive, for det bryter nok ganske solid med reglene her inne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 8. november 2023 #365 Del Skrevet 8. november 2023 cppdude skrev (På 10.5.2023 den 17.45): Det jeg har hørt, er at minst én av gutta bare ble med på det av impuls, men stakk temmelig fort, da han ante at ikke alt var greit. Men, ja - høy klysefaktor blant disse gutta. Får skikkelig EXIT/guttastemning vibber av hele gjengen...og han hovedfyren ser jo ut til å bruke hele saken til å sanke flere følgere på SoMe. De bør få strengere straff bare fordi de er så jævla klysete. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. november 2023 #366 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Jeg forstår ikke generasjonen disse mennene er i. Han EH er jo "kul" på tiktok enda, 30k følgere, og opptil 1,5 mill visninger på sine videoer. Ser han sier at det å gå med fotlenke er null stress, siden har får sex med damer enda. (Ligger tiktok video ute av dette). Æsj. ekkel type, ekkelt at barn/unge ikke forstår at de hjelper mennesker som ikke burde bli kjent, med å bli kjent/famous. Endret 9. november 2023 av anon01 Endret at det å gå med fotlenke er NULL stress. Hadde glemt null..... 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 8. november 2023 #367 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) EH sutrer over at "situasjonen har blitt en belastning" og at det er derfor han lagde den videoen? EH som selv drev å la ut greier på instagram og gjorde narr av hele "situasjonen" mens rettssaken pågikk? EH som sammen med kameratene sine forsøkte å samarbeide om å ha så like forklaringer som mulig, som retten selvfølgelig ikke trodde på, fordi de alle hadde sagt andre ting under avhør? Fy faen, jeg skulle ønske at retten faktisk trodde på jenten som sa at sexen skjedde ufrivillig og under tvang, sånn at EH ble dømt for voldtekt, og ikke bare grov seksuell omgang med mindreårig. Edit: Jeg glemte å skrive at EH også har sittet på TikTok og sikla på ung jenter. Hele fyren gir meg icks. Endret 8. november 2023 av Bålkaffe 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 8. november 2023 #368 Del Skrevet 8. november 2023 Altså, har han Hordnes outet seg selv som overgrepsdømt? Dokumenterer seg selv som fengselsfugl på tik tok og leier inn en kontrær kjendisredaktør for å lage video? Jøss. Det må jeg si - det er cirka det motsatte av det jeg driver med når jeg forsøker å unngå belastning og helst vil slippe sanksjoner fra andre. For et jævla drama. Jeg blir flau av norsk offentlighet noen ganger. Noen av de anti-woke folka har mista hue totalt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 9. november 2023 #369 Del Skrevet 9. november 2023 anon01 skrev (23 timer siden): Jeg forstår ikke generasjonen disse mennene er i. Han EH er jo "kul" på tiktok enda, 30k følgere, og opptil 1,5 mill visninger på sine videoer. Ser han sier at det å gå med fotlenke er stress, siden har får sex med damer enda. (Ligger tiktok video ute av dette). Æsj. ekkel type, ekkelt at barn/unge ikke forstår at de hjelper mennesker som ikke burde bli kjent, med å bli kjent/famous. Jeg forstår ikke hvorfor media anonymiserer de dømte, når de driver og snaker om saken ofentlig på tik tok. Snaker han om det til 30k menesker så kan han jo ikke hevde at han ikke ønsker å skjule noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 9. november 2023 #370 Del Skrevet 9. november 2023 Sitat – Synes ikke videoen er ugrei Mannen i videoen med Choi er Erik Hordnes. Han ønsker å bli omtalt med navn Min utheving, sitat VG: https://www.vg.no/rampelys/i/JQ935m/danby-choi-i-video-med-overgrepsdoemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 9. november 2023 #371 Del Skrevet 9. november 2023 Carabilla skrev (På 7.11.2023 den 14.10): Tror helt ærlig jeg aldri har sett noen som har mer tydelig tegn på psykopati og narsessisme enn E.H... Viser null empati og anger, gjør narr av hele saken😠 Minner meg litt om Julio Kopseng. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 9. november 2023 #372 Del Skrevet 9. november 2023 Ellie Italia skrev (4 minutter siden): Minner meg litt om Julio Kopseng. Ja, har tenkt på det samme! Ingen anger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 11. november 2023 #373 Del Skrevet 11. november 2023 Strafferabatt for uthenging og så tøyse med det på SoMe etterpå? Jeg gir opp snart😫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 11. november 2023 #374 Del Skrevet 11. november 2023 Glufseguri skrev (1 time siden): Strafferabatt for uthenging og så tøyse med det på SoMe etterpå? Jeg gir opp snart😫 Og det er en av grunnene til at jeg nå har valgt å skrive Erik Hordnes rett ut hver eneste gang jeg kommenterer denne saken. Fikk strafferabatt under rettssaken fordi han ble hengt ut på nett, men har ikke vist anger, selvinnsikt eller noen andre forsonende egenskaper i etterkant og gjør narr av det på sosiale medier. Vil han leke den leken, får han ta konsekvensene av det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 11. november 2023 #375 Del Skrevet 11. november 2023 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Og det er en av grunnene til at jeg nå har valgt å skrive Erik Hordnes rett ut hver eneste gang jeg kommenterer denne saken. Fikk strafferabatt under rettssaken fordi han ble hengt ut på nett, men har ikke vist anger, selvinnsikt eller noen andre forsonende egenskaper i etterkant og gjør narr av det på sosiale medier. Vil han leke den leken, får han ta konsekvensene av det. Om han selv mener han ikke har gjort noe galt er det vel ikke noe problem at navnet hans er ute? Eller?😏😏😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 11. november 2023 #376 Del Skrevet 11. november 2023 Glufseguri skrev (14 minutter siden): Om han selv mener han ikke har gjort noe galt er det vel ikke noe problem at navnet hans er ute? Eller?😏😏😏 Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 5. april 2024 #377 Del Skrevet 5. april 2024 Lagmannsretten har frikjent de tre voldtektsdømte. For en vits. https://www.nrk.no/vestland/tre-menn-frifunnet-i-gruppevoldtektssaken-i-bergen-1.16831825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 5. april 2024 #378 Del Skrevet 5. april 2024 In absentia skrev (4 minutter siden): Lagmannsretten har frikjent de tre voldtektsdømte. For en vits. https://www.nrk.no/vestland/tre-menn-frifunnet-i-gruppevoldtektssaken-i-bergen-1.16831825 Norsk rettsvesen er bare en vits, dette er helt latterlig. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 5. april 2024 #379 Del Skrevet 5. april 2024 (endret) . Endret 19. april 2024 av Rosakatt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bindyen Skrevet 5. april 2024 #380 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg er så sint og lei meg nå. På vegne av de fornærmede, tidligere fornærmede, fremtidige fornærmede. Vi har ikke rettsvern og dette er en oppfordring til å ikke anmelde voldtekt. Ikke fra meg, men fra rettsvesenet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå