Gå til innhold

5 etnisk norske menn i 20-årene tiltalt for en rekke voldtekter, gruppevoldtekt og overgrep mot mindreårige.

Gjest In absentia

Anbefalte innlegg

Lillemumsen skrev (6 minutter siden):

Det sa han ingenting om. 

Det virker ganske mistenkelig hele greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem av de var det? Jeg fant ikke noe på EH, han med trut-leppene og hårsveisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemumsen skrev (3 timer siden):

Og nå er han i gang igjen på SoMe. Skriver at han slipper fengsel pga han  ikke er soningsdyktig. 

Ikke soningsdyktig my ass!

Skulle ønske den respektløse måten de har oppført seg på some under rettssaken og nå skulle hatt påvirkning på dommen.

Men dessverre ikke ulovlig å være en usmakelig klyse… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemumsen skrev (5 minutter siden):

MalloryK. Jo ligger som kommentar under Hotguy token. 

Jeg er for gammel for alt dette merker jeg. Jeg fant en ny video av Erik Hordnes på tiktok, skjønner ikke hva han snakker om. Men han blir ikke fengslet? Burde han ikke være innlagt på noe psykatri?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slettet når jeg skrev en annen kommentar, men to av dem har ikke etisk norsk opphav. De har polsk og spansk. Jeg vet vi har et problem med ukultur blant etinisk norske også. Men det er en ukulur også særlig knyttet til Spania, Frankrike og Polen. Det er viktig kvinner å vite 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lett å spekulere i ting, men ligger dommen offentlig ute et sted så man kan faktisk lese og ha noe konkret å forholde seg til når man kommenterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (8 minutter siden):

Nå er det lett å spekulere i ting, men ligger dommen offentlig ute et sted så man kan faktisk lese og ha noe konkret å forholde seg til når man kommenterer?

Jeg har lest dommen. Hva er uklart for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (1 time siden):

Jeg har lest dommen. Hva er uklart for deg?

Så bra for deg.

Jeg vil også lese den før jeg kan kommentere den.

Har du lenke?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (3 timer siden):

Jeg er for gammel for alt dette merker jeg. Jeg fant en ny video av Erik Hordnes på tiktok, skjønner ikke hva han snakker om. Men han blir ikke fengslet? Burde han ikke være innlagt på noe psykatri?

Han la ut to nye innlegg på tiktok igår hvor han har kommentert selv i kommentarfeltet i snutt nr 2 at han ikke er soningsdyktig og skal få psykiatrisk hjelp i steden....

Han er så vanvittig sleip og vet akkurat hva han skal gjøre for å lure systemet.  

Samme gjorde han for å slippe førstegangstjeneste også...selv om han absolutt ikke er duganes til noe som helst.

Han vil garantert fortsette som før...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (13 minutter siden):

Han la ut to nye innlegg på tiktok igår hvor han har kommentert selv i kommentarfeltet i snutt nr 2 at han ikke er soningsdyktig og skal få psykiatrisk hjelp i steden....

Han er så vanvittig sleip og vet akkurat hva han skal gjøre for å lure systemet.  

Samme gjorde han for å slippe førstegangstjeneste også...selv om han absolutt ikke er duganes til noe som helst.

Han vil garantert fortsette som før...

Dette er et hån mot mennesker med reelle psykiske problemer.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 time siden):

Dette er et hån mot mennesker med reelle psykiske problemer.

Virkelig...han bare flirer og gjør narr av alt sammen, viser ingen anger eller sympati mot ofrene i denne saken...han lever som før, raske biler og frekk i trynet...kjenner jeg blir så forbanna på hele rettsystemet i dette landet her.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/gruppevoldtektsdomt-etterforskes-for-kunstbedrageri/15891320/

Gruppevoldtekts­dømt etterforskes for kunstbedrageri

Samme dag som 23-åringen fikk vite hva han kunne få i fengselsstraff i gruppevoldtektssaken i Bergen, skal han ha hentet et maleri til 20.000 som ennå ikke er betalt for. Nå etterforskes saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MalloryK skrev (32 minutter siden):

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/gruppevoldtektsdomt-etterforskes-for-kunstbedrageri/15891320/

Gruppevoldtekts­dømt etterforskes for kunstbedrageri

Samme dag som 23-åringen fikk vite hva han kunne få i fengselsstraff i gruppevoldtektssaken i Bergen, skal han ha hentet et maleri til 20.000 som ennå ikke er betalt for. Nå etterforskes saken.

Litt av en guttegjeng det der....

Håper samtlige får enda strengere straff i neste rettsrunde 

Han ene har blitt erklært soningsudyktig og får hjelp i psykiatrien istedenfor. 

Bare løgn og bedrag alt sammen.

Endret av Carabilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (1 time siden):

Litt av en guttegjeng det der....

Håper samtlige får enda strengere straff i neste rettsrunde 

Han ene har blitt erklært soningsudyktig og får hjelp i psykiatrien istedenfor. 

Bare løgn og bedrag alt sammen.

Hvorfor er det så populært med å bli erklært for soningsudyktig? 

Er man psykisk syk med alvorlig psykiatrisk lidelse?

Da er man farlig og må sperres inne uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det så populært med å bli erklært for soningsudyktig? 

Er man psykisk syk med alvorlig psykiatrisk lidelse?

Da er man farlig og må sperres inne uansett. 

Mye friere tror jeg og han får sikkert masse permisjon,  besøk osv...sånne ting er mye strengere i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

«Det han har vært tiltalt for er sex med mindreårig jente, som var noen måneder under 16. Og medieoppmerksomheten har vært på noe helt annet, nemlig gruppevoldtekt.»

Var jo ikke så fryktelig langt unna gruppevoldtekt den saken der. Tre voksne karer, og en 15 åring, som følte seg beæret for å få være med i bil og på fest. «kom aan, ikke vær kjip»

Esj, den burde han forsvareren spart seg, bagatellisere grov kriminalitet, med hvordan han ordlegger seg.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iRack skrev (8 minutter siden):

Forstår ikke hvordan Danby Choi kan tenke det er greit og ofentlig trøste en overgriper og kalle domen kanselering. Det er en ting å behandle kriminelle med respekt, det er noe annet og lage ekstra belastninger for ofrene. Han virker til å se "woke spøkelser" på høylys dag. Det er forskjel på og bli kansellert og dømt for voldtekt. Det er også ironisk at den dømte snaker om hvor belastene saken har vært samtidig som han kontakter kjente mennesker for å lage videoer for sosiale media. Hvorfor prøver han å lage mer oppstandelse, om han ikke ønsker belastningen? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Choi mener videoen var ment som en vits

– Da han spurte om jeg ville være med, så jeg for meg at vitsen spilte dels på hans (her er den overgrepsdømtes navn anonymisert, red.anm.) selvironi. Jeg tenkte også at jeg bare skulle innta en «rolle» i vitsen, hvor min deltagelse – med mine implisitte verdier – var vitsen i seg selv. Underforstått var dette å «trøste» en kansellert mann, skriver Danby Choi."

Choi må jo være en idiot. Tenk å bli med på en vits om hvordan en overgrepsdømt møter sosial motstand. Herregud. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...