AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg skulle friske opp en balayage som jeg tar en oppfriskning på hvert halvår. Jeg fikk ikke min faste frisør siden jeg bestilte litt sent, men teknikk og farge var notert i min "journal". Jeg ser tidlig at hun tar veldig godt med bleking inne ved hårrøttene og jeg stopper henne og forsikrer meg om at hun vet jeg er her for balayage. Hun forsikrer meg om at det er dette hun holder på med. Jeg kan trygt si nå at det var striper jeg fikk og ikke balayage.. Noe som også vil føre til merkostnad at jeg må hyppigere dit for å vedlikeholde. Nå har jeg masse hvitt ammehår i luggen, vikende og over ørene. Det ser ut som det er på høy tid å farge grå ettervekst... Så jeg ga tilbakemelding på telefon og hun var motvillig til å gi meg noen retting. Jeg fikk bekreftelse på time til slutt for å legge litt mørk skygge i hodebunnen. Men ser på bekreftelsen at timen er satt opp hos en annen lærling, og grunnen er fordi det er fullbooket frem til 17.mai.. Må jeg godta at en lærling skal rette opp? Hvis jeg ikke godtar det, må jeg godta å vente til en stund etter 17.mai for å få feilen rettet? Hva er liksom rimelig å forvente? Det står ingenting om slikt på nettsiden deres. Anonymkode: 6c081...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Del Skrevet 10. mai 2023 Du må ikke godta at lærling skal ordne opp i det. Be om pengene tilbake. Anonymkode: 5255b...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå