Tinken Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Noen som skal være med på Grenserittet 2006? Endret 6. januar 2006 av Tinken
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 er det Fredrikstad - Sverige du mener? link?
Tinken Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2006 (endret) er det Fredrikstad - Sverige du mener? link? ← Nei, Strømstad-Halden. http://www.grenserittet.com Endret 6. januar 2006 av Tinken
Gjest christineemily Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Gidder noen fortelle meg hva det er :klø: ? For å se linken måtte man være medlem... Endret 6. januar 2006 av christineemily
Tinken Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Grenserittet = Sykkelritt. La forresten ut feil link, men nå er den riktige på plass Endret 6. januar 2006 av Tinken
Gjest Miloine Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 (endret) neeeei - det orker jeg ikke. Kjenner to som var med slitsomt Endret 6. januar 2006 av Miloine
Tinken Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2006 neeeei - det orker jeg ikke. Kjenner to som var med slitsomt ← Er nok for oss som liker å sykle ja, er en del mil som skal tilbakelegges. En fordel å trene en del i forkant og!
Cuba Skrevet 6. januar 2006 #8 Skrevet 6. januar 2006 Pappa pleier å være med på det! Har lyst å være med jeg og, men vil være i veldig god form før jeg legger meg ut på 8 mil på sykkelsete altså! Det er på asfalt, grus og sti! Virker veldig morsomt, bare det ikke er sånn vær som det var i fjor! Da pøste det ned, så alle som kom i mål så ut som gøre-monster! Tror nok det ødela en del ja! Men være kan man jo aldri være helt sikker på i forkant..
Tinken Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2006 Pappa pleier å være med på det! Har lyst å være med jeg og, men vil være i veldig god form før jeg legger meg ut på 8 mil på sykkelsete altså! Det er på asfalt, grus og sti! Virker veldig morsomt, bare det ikke er sånn vær som det var i fjor! Da pøste det ned, så alle som kom i mål så ut som gøre-monster! Tror nok det ødela en del ja! Men være kan man jo aldri være helt sikker på i forkant.. ← Har hatt planer om å være med i tre år nå, men det har alltid skjært seg med ferier man skal på, sykdom o.l. Men i år SKAL det gå Er med på In Cycle Tour (sykle avstanden Oslo-Paris på spinningtimer), som en liten forberedelse til Grenserittet. Krysser fingrene for at været er ålreit i år, unngå regn og forhåpentligvis ikke så sinnsykt varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå