Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som skal være med på Grenserittet 2006?

Endret av Tinken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det Fredrikstad - Sverige du mener?

link?

Gjest christineemily
Skrevet (endret)

Gidder noen fortelle meg hva det er :klø: ?

For å se linken måtte man være medlem...

Endret av christineemily
Skrevet (endret)

Grenserittet = Sykkelritt.

La forresten ut feil link, men nå er den riktige på plass ;)

Endret av Tinken
Gjest Miloine
Skrevet (endret)

neeeei - det orker jeg ikke.

Kjenner to som var med :klaske: slitsomt

Endret av Miloine
Skrevet
neeeei - det orker jeg ikke.

Kjenner to som var med :klaske: slitsomt

Er nok for oss som liker å sykle ja, er en del mil som skal tilbakelegges.

En fordel å trene en del i forkant og!

Skrevet

Pappa pleier å være med på det! Har lyst å være med jeg og, men vil være i veldig god form før jeg legger meg ut på 8 mil på sykkelsete altså!

Det er på asfalt, grus og sti! Virker veldig morsomt, bare det ikke er sånn vær som det var i fjor! Da pøste det ned, så alle som kom i mål så ut som gøre-monster! Tror nok det ødela en del ja! Men være kan man jo aldri være helt sikker på i forkant..

Skrevet
Pappa pleier å være med på det! Har lyst å være med jeg og, men vil være i veldig god form før jeg legger meg ut på 8 mil på sykkelsete altså!

Det er på asfalt, grus og sti! Virker veldig morsomt, bare det ikke er sånn vær som det var i fjor! Da pøste det ned, så alle som kom i mål så ut som gøre-monster! Tror nok det ødela en del ja! Men være kan man jo aldri være helt sikker på i forkant..

Har hatt planer om å være med i tre år nå, men det har alltid skjært seg med ferier man skal på, sykdom o.l. Men i år SKAL det gå ;)

Er med på In Cycle Tour (sykle avstanden Oslo-Paris på spinningtimer), som en liten forberedelse til Grenserittet.

Krysser fingrene for at været er ålreit i år, unngå regn og forhåpentligvis ikke så sinnsykt varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...