AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Del Skrevet 10. mai 2023 Hei 😊 Jeg har et barn fra før som er 8 år, men har i mange år ønsket meg ett til, og nå er tiden i ferd med å renne ut. Så jeg har bestilt sjekk hos Hausken og skal inn dit om noen måneder. Jeg er i slutten av 30 årene og lurer på om jeg får lov til å velge mellom inseminasjon og IVF? Og ser at en inseminasjon er ca 11 000 mens for 3? koster det 22 000. Noen som vet om man må velge før man har prøvd? Tenker hvis man velger å prøve 3 ganger, og blir gravid på første forsøket. Og hva koster donorsæd? (Ser det står at den må kjøpes utenom) Håper noen kan dele sine erfaringer 😊 Anonymkode: 74669...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Del Skrevet 10. mai 2023 Da jeg tok forsøk gjennom spiren, betalte jeg rundt 25 000,- for 3 strå donorsæd Anonymkode: c05aa...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 10. mai 2023 #3 Del Skrevet 10. mai 2023 Har ikke greie på priser og metoder, men vil ønske deg lykke til! ❤️ Har to lykkelige venninner som har valgt å bli mødre alene, og de har det kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå