Gå til innhold

Ingen kyss etter 3. date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig ? Han er 5 år eldre enn meg. 

Tar initiativ til å møtes, sender meldinger, holder meg i hånden og virker avslappet og rolig. 

Ingen fine meldinger eller komplimenter. Bare hverdagsprat. Virker veldig forsiktig og respektfull.

Anonymkode: 5cecb...a66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det er vanlig.

Man trenger ikke å utveksle munnbakterier og proteiner, samt lunsjens matrester, riktig enda.

Anonymkode: d86aa...033

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men akkurat første kyss synes jeg er vanskelig. Tror jeg har en irrasjonell frykt for at det avvises eller blir tatt dårlig imot, og tør fort ikke å gjøre det selv om jeg har lyst. Det er kun første kyss som er en barriere, har null problemer med flere eller å ha sex når det passer seg.

Anonymkode: c7cc8...813

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke samboeren kysset meg før 5. date da vi datet 🤔 Synes det var utrolig digg å ta alt i et avslappet tempo. Og jeg kunne jo tatt første steget selv, men hadde ikke hastverk. Du kan jo evt prøve å kysse han? Fine meldinger og komplimenter var det flust av i mitt tilfelle, så det hadde jeg reagert på. Altså man dater jo for å finne ut om dette kan være en potensiell kjæreste, uten noe fysisk eller verbale bekreftelser er man jo fort bare venner 😅 Kanskje du kunne sendt en fin melding først og sett an responsen? 

Skrevet

Som mann må man gå langsomt fram, men ikke for langsomt. Kan være en vanskelig vurdering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert lyst, men er redd for å tråkke over din grense. Vis ham at du er interessert.

Anonymkode: a40e8...121

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det vanlig ? Han er 5 år eldre enn meg. 

Tar initiativ til å møtes, sender meldinger, holder meg i hånden og virker avslappet og rolig. 

Ingen fine meldinger eller komplimenter. Bare hverdagsprat. Virker veldig forsiktig og respektfull.

Anonymkode: 5cecb...a66

Har du prøvd å kysse ham? Initiativet trenger ikke å komme fra mannen bestandig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alt til sin tid. Kyssing blir helt feil om man bare kysser for å få gjort det. Første kyss skal øyeblikket stemme. Jeg har kysset på første date og ikke før etter 20.date (vgs kjæresten). Som voksen tenker jeg alt mellom 1 og 10 date er normalt. 

Du kan også ta initiativ til å kysse, må ikke kun være mannen. 

Anonymkode: 3ea02...ef0

AnonymBruker
Skrevet
Chailatte skrev (5 timer siden):

Tror ikke samboeren kysset meg før 5. date da vi datet 🤔 Synes det var utrolig digg å ta alt i et avslappet tempo. Og jeg kunne jo tatt første steget selv, men hadde ikke hastverk. Du kan jo evt prøve å kysse han? Fine meldinger og komplimenter var det flust av i mitt tilfelle, så det hadde jeg reagert på. Altså man dater jo for å finne ut om dette kan være en potensiell kjæreste, uten noe fysisk eller verbale bekreftelser er man jo fort bare venner 😅 Kanskje du kunne sendt en fin melding først og sett an responsen? 

Måten hun beskriver han på, tror jeg at han tenker veldig mye fine ting om henne som han gjerne skulle ville gitt komplimenter på, men pga tidligere dårlige opplevelser eller manglende opplevelser og at de enda ikke har kysset og ihvertfall ikke er kjærester men mer holder enda på å bli kjent. Er han redd for at det han vil si er upassende og skremme henne vekk, selv om det er så uskyldig som å si at han synes hun så utrolig fin ut. Garantert når det kommer til litt mer smutsige tanker han sikkert har hatt og skulle villet si for å få henne til å føle seg like sexy som han synes hun er. Men igjen sjenert og redd for å trå over noen grense. 

Kjærestene min var litt sånn i starten, jeg ville få temperaturen opp da jeg hadde sett han studere kroppen min og tydelig likte hva han så. Sendte han et bilde når jeg kom ut av dusjen, og etter det våget han både å si mer, neste dag når vi møtes nølte han litt etter han gav meg en klem, usikker på om han burde spørre først eller ikke. Så jeg tok han i hånden, løftet den litt opp, dro han kanskje en cm til meg for å gi hintet om at det var ok og gav meg vårt første kyss før femte daten hadde startet. Jeg måtte fortsatt ta styring til hva som var ok framover, han prøvde ikke å kline før jeg stakk tungen min i munnen hans først. Han tok meg ikke på brystet før jeg la hånden hans der. Under langt forspill hvor vi satt på sofaen og klinte fikk jeg han til å gå ned på meg og gitt meg orgasme men var fortsatt usikker på om det var ok å ta av seg buksen og bokseren sin som var så hvit inni at jeg trodde han hadde hatt ufrivilig orgasme i bokseren før han beklaget og sa han brukte å få mye precum når han var kåt. 

Jeg ville at han skulle slappe litt mer av og ikke føle han måtte spørre om noe eller gjøre feil, så jeg tok han i hånden inn på soverommet og sa tydelig at jeg skulle nyte å tilfredstille hver centimeter av kroppen hans så han får værsågod å forsyne seg når han ser noe han liker. 

Anonymkode: 96492...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...