Gå til innhold

Lykkelig gift, blitt helt hektet på en annen mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Håper noen har noen gode råd til meg! 😇

Har vært gift med mannen min i 6 år.  Han er verdens fineste mann og den beste for meg og barnet vårt. 
Vi har et flott ekteskap med god sex, gode samtaler og vi stiller opp for hverandre. 

Jeg har hele tiden fått mye oppmerksomhet fra andre menn, men det har aldri vært annet en hyggelig. Jeg har ikke respondert på noen ting. Ikke før en viss person dukket opp, vi hadde i en periode mye med hverandre å gjøre i jobbsammenheng og begynte å snakke sammen en del både på SMS og Snapchat. 
Han var så på fra starten av og vartet meg opp på alle måter, kunne ikke gå en dag uten en hyggelig mai, SMS eller Snap. Må også legge til at han er super attraktiv.  Det ene førte til det andre og for to uker siden endte vi opp med å ha sex(skikkelig dårlig sex, btw). 
Etter det har han vært så rar og til tider ghoster meg, svarer kort eller svarer ikke i det hele tatt. Jeg vet at han tydeligvis har gått videre. 

Men det jeg sliter med er å få han ut av hodet, tenker mye på han. Til tider savner jeg han og kontakten vi hadde. Kjenner jeg har blitt litt avhengig av han og det rushe og spenningen vi hadde sammen. 

Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon? Hvordan kan jeg få han ut av hode og gå videre?
For jeg  vet også veldig godt at det ikke er noe fremtid i det med han og jeg forlater aldri mannen min. 

Mannen min og jeg har snakket sammen om det som skjedde og håndterer det sammen. 

Anonymkode: 1110a...ff2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du egentlig har funnet svaret ditt jeg, siden du forstår at du ikke egentlig vil ha denne mannen. Du har blitt litt hektet på oppmerksomheten, og så på toppen har du blitt avvist. Det trigger en lyst til å få han "tilbake". Hvis du får han tilbake, tipper jeg han blir uinteressant for deg ganske fort, siden du faktisk ikke klaffet med han seksuelt uansett.

Jeg ville begynt i parterapi ASAP, så finner dere nok ut av dette! 

Anonymkode: 25a2e...a1a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så veldig lykkelig gift er du nok ikke. 

Anonymkode: 62d75...6fe

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han var så på fra starten av og vartet meg opp på alle måter, kunne ikke gå en dag uten en hyggelig mai, SMS eller Snap. Må også legge til at han er super attraktiv.  Det ene førte til det andre og for to uker siden endte vi opp med å ha sex(skikkelig dårlig sex, btw). 
Etter det har han vært så rar og til tider ghoster meg, svarer kort eller svarer ikke i det hele tatt. Jeg vet at han tydeligvis har gått videre. 

Men det jeg sliter med er å få han ut av hodet, tenker mye på han. Til tider savner jeg han og kontakten vi hadde. Kjenner jeg har blitt litt avhengig av han og det rushe og spenningen vi hadde sammen

Hjelper det ikke å tenke at du bare være et ligg for han?

Han ga deg masse oppmerksomhet for å ha sex med han, og når han har oppnådd målet (sex), så er han ferdig med deg.

Alt det andre han skrev og sendte var bare for å få deg til å sprike med bena.

Anonymkode: f410e...dd4

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk det han ville, og du var utro mot en mann du er sååå lykkelig med 🤮 Gratulerer til deg! 

Anonymkode: 01ebb...f53

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Psykolog, kanskje? 

Anonymkode: 82165...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mannen din. Han fortjener bedre.

Anonymkode: 949a9...863

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mannen min og jeg har snakket sammen om det som skjedde og håndterer det sammen. 

Er det ikke bare bra at du er blitt ghostet?

• Liker 1
Skrevet

Det kan skje den beste, og du er heldig som har en mann som takler det.
Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å minne deg selv på hvilken skitstøvel han er som forfører en gift dame.
Han utnyttet at du trengte positiv oppmerksomhet i en lykkelig, men kanskje ikke overspennende hverdag.
Nå går han rundt og føler seg som en vinner etter å ha dokumentert hvor ufullkommen han er seksuelt. Er ikke det kvalmt og latterlig så vet ikke jeg...

Du vet godt at det var et aktivt valg som du tok helt selv, og jeg tipper at du bebreider deg selv veldig.
Det er bra å ta ansvar, men selvpisking vil ikke hjelpe deg framover, og det er dit du skal.
Fokuser på framtida di, hva du vil og hva du trenger. Dyrk vennskap og gode aktiviteter, og skap et liv der du har både dine egne aktiviteter og ting som bider dere sammen som par hjemme. Det virker som du er sulten på fortrolige venner.

Det finnes nok av slike menn, som kun jakter gifte damer, fordi de ikke takler forhold - men kanskje også fordi folk ikke vil ligge med dem flere ganger.

• Liker 1
Skrevet

Du må bare stå i det. Som alle forelskelser så går dette over.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg tror du bør se deg om etter en ny jobb. Helst i et annet firma, eller en avdeling som gjør at du ikke har NOE med denne fyren å gjøre igjen. Både for din egen del (få han på avstand, slippe å se han, komme over det hele), men også for mannen din sin del. Hvor fælt må ikke han ha det, vel vitende om at du jobber sammen med mannen du var utro med, og kan treffe på han når som helst?

Bytt jobb. Og til neste gang du fristes; det er aldri lurt å skite i eget reir. Dvs ikke ha seg med kolleger, for det blir så utrivelig på arbeidsplassen etterpå, når man tvinges til å omgås og være profesjonelle.

Endret av Million
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri satt meg selv i den posisjonen. Hvorfor skal du snakke med en fra jobben på snapchat? Flaks du har en evneveik mann hjemme som ikke har noe i mot sånn oppførsel. 

Anonymkode: ed4fb...630

• Liker 6
Skrevet

Flott at du har fortalt mannen din.

Flott at du vil ha råd.

Mitt første råd er å gå igjennom hele forløpet, ærlig og brutalt. Lag gjerne en tidsakse. Hvilke kritiske punkter var det på veien. Hvordan kan du lære av dette, og med det endre adferd. Gode intensjoner hjelper ikke.

Så til det du ber om råd om. For det første, så må du selvfølgelig minimere kontakt med denne mannen. Absolutt ingen kontakt som ikke er strengt nødvendig på grunn av jobb. Vurder sterkt å bytte jobb. Det beste er absolutt nullkontakt. Slett alt du eventuelt har av bilder, meldinger, e-poster. Fjern han fra alt av sosiale medier, blokker hvis mulig. Fokuser aktivt på alle hans dårlige sider, skikkelig fokuser og fin dem frem. Når du må ha kontakt med han, så irriter deg aktivt over ting hos han. Kommer "feil" tanker om han i hodet ditt, snu deg til det negative.

Siste to råd. Aksepter hvis din mann kommer være preget av dette i flere år. Husk å ikke kom med bortforklaringer eller forsvar. Si ikke unødvendig med detaljer til mannen din. Ikke forklar hva med denne mannen som var tiltrekkende, men fortell om det negative som du nå klarer å se, og ikke minst hva du skal gjøre annorledes i fremtiden for å ikke bli utro (med enn eller annen).

Så må du være ferdig med mine to første råd, innen dere kan komme godt igang med reparasjon av deres ekteskap.

Lykke til.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Stakkars mannnen din!

Vil tippe dere vil slite med dette inntil forholdet blir slutt som følge av de psykologiske utfordringene dette medfører. Du har virkelig tråkket i salaten. Sånt glemmer man aldri, selv om man sier det. Dere har barn sammen, så håper dere klarer det.

Anonymkode: 53b44...09c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei, 

Håper noen har noen gode råd til meg! 😇

Har vært gift med mannen min i 6 år.  Han er verdens fineste mann og den beste for meg og barnet vårt. 
Vi har et flott ekteskap med god sex, gode samtaler og vi stiller opp for hverandre. 

Jeg har hele tiden fått mye oppmerksomhet fra andre menn, men det har aldri vært annet en hyggelig. Jeg har ikke respondert på noen ting. Ikke før en viss person dukket opp, vi hadde i en periode mye med hverandre å gjøre i jobbsammenheng og begynte å snakke sammen en del både på SMS og Snapchat. 

Men det jeg sliter med er å få han ut av hodet, tenker mye på han. Til tider savner jeg han og kontakten vi hadde. Kjenner jeg har blitt litt avhengig av han og det rushe og spenningen vi hadde sammen. 

Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon? Hvordan kan jeg få han ut av hode og gå videre?
For jeg  vet også veldig godt at det ikke er noe fremtid i det med han og jeg forlater aldri mannen min. 

Anonymkode: 1110a...ff2

Hvor lenge holdt dere på slik før dere lå sammen? Jeg synes det er så merkelig hvor mye tid og energi noen kan bruke kun for å få seg noe. Ref at han nå ghoster liksom 

Anonymkode: 112ec...ae3

AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Flott at du har fortalt mannen din.

Flott at du vil ha råd.

Mitt første råd er å gå igjennom hele forløpet, ærlig og brutalt. Lag gjerne en tidsakse. Hvilke kritiske punkter var det på veien. Hvordan kan du lære av dette, og med det endre adferd. Gode intensjoner hjelper ikke.

Så til det du ber om råd om. For det første, så må du selvfølgelig minimere kontakt med denne mannen. Absolutt ingen kontakt som ikke er strengt nødvendig på grunn av jobb. Vurder sterkt å bytte jobb. Det beste er absolutt nullkontakt. Slett alt du eventuelt har av bilder, meldinger, e-poster. Fjern han fra alt av sosiale medier, blokker hvis mulig. Fokuser aktivt på alle hans dårlige sider, skikkelig fokuser og fin dem frem. Når du må ha kontakt med han, så irriter deg aktivt over ting hos han. Kommer "feil" tanker om han i hodet ditt, snu deg til det negative.

Siste to råd. Aksepter hvis din mann kommer være preget av dette i flere år. Husk å ikke kom med bortforklaringer eller forsvar. Si ikke unødvendig med detaljer til mannen din. Ikke forklar hva med denne mannen som var tiltrekkende, men fortell om det negative som du nå klarer å se, og ikke minst hva du skal gjøre annorledes i fremtiden for å ikke bli utro (med enn eller annen).

Så må du være ferdig med mine to første råd, innen dere kan komme godt igang med reparasjon av deres ekteskap.

Lykke til.

Enig i det du skriver.

I tillegg tenker jeg at ts må ta et ordentlig oppgjør med seg selv, hvorfor det er så viktig for henne å få oppmerksomhet fra andre menn, hvorfor hun var villig til å bidra til at hun fikk denne oppmerksomheten fra en annen mann og til hvorfor hun var villig til å være utro mot den mannen hun påstår å elske. Før hun finner ut hvorfor oppmerksomheten er så viktig for henne så tror jeg ikke hun kan garantere at hun ikke kommer til å være utro igjen neste gang en slik "sjarmør" dukker opp.

Anonymkode: d5da6...940

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. 

- Matas, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig i det du skriver.

I tillegg tenker jeg at ts må ta et ordentlig oppgjør med seg selv, hvorfor det er så viktig for henne å få oppmerksomhet fra andre menn, hvorfor hun var villig til å bidra til at hun fikk denne oppmerksomheten fra en annen mann og til hvorfor hun var villig til å være utro mot den mannen hun påstår å elske. Før hun finner ut hvorfor oppmerksomheten er så viktig for henne så tror jeg ikke hun kan garantere at hun ikke kommer til å være utro igjen neste gang en slik "sjarmør" dukker opp.

Anonymkode: d5da6...940

Ikke Ts, men jeg sliter litt med detsamme, blitt hekta på oppmerksomhet fra en annen fyr enn min mann. Jeg lurer på hvilke grunner det kan være at oppmerksomheten ble som en drog for meg? Er helt normal, kommer fra normale forhold, sliter ikke psykisk med noe. Jeg ønsker ikke den her avhengigheten heller og prøver cold turkey men det er veldig vondt.

Anonymkode: 7a706...e1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke Ts, men jeg sliter litt med detsamme, blitt hekta på oppmerksomhet fra en annen fyr enn min mann. Jeg lurer på hvilke grunner det kan være at oppmerksomheten ble som en drog for meg? Er helt normal, kommer fra normale forhold, sliter ikke psykisk med noe. Jeg ønsker ikke den her avhengigheten heller og prøver cold turkey men det er veldig vondt.

Anonymkode: 7a706...e1b

Det er et spill mellom serotonin og dopamin i hjernen din. Null kontakt og fokus på det negative hos han er løsning. Så se til at du ikke havner i det uføret igjen.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? Jeg sliter litt med det samme, men har aldri vært fysisk med denne mannen, kun flørting på some. Jeg sier som andre her. Nullkontakt er den beste medisinen 

Anonymkode: 959d8...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...