SensitiveLemon Skrevet 10. mai 2023 #1 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg har veldig lite info, men skal gjenfortelle det jeg kan. Prøvde også å tegne det jeg husket. Er usikker på om denne serien var på norsk eller engelsk. Hvis jeg husker riktig så var det en litt sånn "skummel" serie, siden den gikk ganske sent på kvelden. Jeg vil tippe rundt 2002 Har sånn følelse at den gikk på TV2, men veldig usikker. Den eneste episoden jeg kan huske var om en ung jente (tenåring/ung voksen) hun ble murt inn i en mur, aldri funnet igjen. Husker ikke om det var noen slemme folk som satte henne der, eller om hun havnet der med et uhell, men hun døde i alle fall innenfor den muren. Men jeg husker så godt slutten av episoden hvor en dame mange mange år senere går forbi der den unge jenta ble muret inn. Hun rørte veggen og hånden hennes gikk gjennom, og når hun tok hånden ut igjen var den helt rød av blod. Håper noen kan kjenne igjen fra det lille jeg klarte å fortelle, selv om det er veldig uklart og mye gjetting av hva jeg husker fra så mange år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå