AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Noen gode råd? Jeg vet om alt, vann, fysisk aktivitet, avføringsmidler.. Jeg får ikke til å bæsje når min nye kjæreste er i huset eller som nå, når vi skal på hotell gruer jeg meg. Noe mat som virker? Anonymkode: 00229...029
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 En halvliter tomatjuice skal jeg love deg setter fart på sakene. Anonymkode: 34fbf...48e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Gå på dass i resepsjonen eller lei to hotellrom. Anonymkode: 263e2...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Kaffe, mye vann hele dagen. Hvis du må bæsje på hotellet kan du bæsje på toalettet i lobbyen 😊 Anonymkode: bf3c9...355
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Koffein, løpetur, sjokolade, en varm dusj, avslapping. Anonymkode: 331a2...f8a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: Noen gode råd? Jeg vet om alt, vann, fysisk aktivitet, avføringsmidler.. Jeg får ikke til å bæsje når min nye kjæreste er i huset eller som nå, når vi skal på hotell gruer jeg meg. Noe mat som virker? Anonymkode: 00229...029 Jeg skjønner deg godt, har aldri bæsjet så mannen min vet det i de 10 årene vi har vært gift Anonymkode: 7e6d8...af2
Topsi Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 Går det an å bli så bæsjefin at en seriøst blir forstoppet fordi en ikke tør bæsje på toalettet i nærheteen av noe? Ja jeg vet det går an, men jeg fatter det ikke 3
Badebuksa2.0 Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Går det an å bli så bæsjefin at en seriøst blir forstoppet fordi en ikke tør bæsje på toalettet i nærheteen av noe? Ja jeg vet det går an, men jeg fatter det ikke Det kan handle om stress også.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #11 Skrevet 10. mai 2023 3 minutter siden, Topsi said: Går det an å bli så bæsjefin at en seriøst blir forstoppet fordi en ikke tør bæsje på toalettet i nærheteen av noe? Ja jeg vet det går an, men jeg fatter det ikke Jeg er slik dessverre 🙈 Anonymkode: 7e6d8...af2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #12 Skrevet 10. mai 2023 Jeg forstår deg veldig godt! Min "metode" f.eks. på ferie er at jeg går på do i resepsjonen eller når vi er innom kafeer, bensinstasjoner o.l. På hytta på fjellet tar jeg meg en joggetur hver morgen. Da har jeg litt dopapir med og kan få satt meg på huk mellom noen busker. Det høres sikkert helt "nuts" ut, men det funker! Anonymkode: d9618...72c 2
Topsi Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er slik dessverre 🙈 Anonymkode: 7e6d8...af2 ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #14 Skrevet 10. mai 2023 Topsi skrev (9 minutter siden): Går det an å bli så bæsjefin at en seriøst blir forstoppet fordi en ikke tør bæsje på toalettet i nærheteen av noe? Ja jeg vet det går an, men jeg fatter det ikke Jeg tør ja 🤣🤣 Det er kroppen som streiker av en eller annen stress-grunn. Anonymkode: 00229...029
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #15 Skrevet 10. mai 2023 Jeg forstår heller ikke at jeg er slik, for jeg er f.eks. ikke særlig engstlig for nakenhet osv. Men kan kan bare ikke forestille meg at jeg skal sitte å bæsje slik at mannen min ser det, særlig ikke når vi er på ferier osv. Anonymkode: d9618...72c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #16 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen gode råd? Jeg vet om alt, vann, fysisk aktivitet, avføringsmidler.. Jeg får ikke til å bæsje når min nye kjæreste er i huset eller som nå, når vi skal på hotell gruer jeg meg. Noe mat som virker? Anonymkode: 00229...029 Det må du jo nesten bare lære deg. Hvordan tenker du at en 3-ukers ferie skal funke, om du skal drøye å gå på do til du kommer hjem? Når en uvane en har valgt seg går utpver livskvaliteten er det på tide å legge den av seg. Her og nå? Du kan gå på do i resepsjonen eller be typen forlate hotellrommet. Men ingen mat funker mot mentale greier. Og dette er mentalt. Anonymkode: 15ee8...98f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #17 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen gode råd? Jeg vet om alt, vann, fysisk aktivitet, avføringsmidler.. Jeg får ikke til å bæsje når min nye kjæreste er i huset eller som nå, når vi skal på hotell gruer jeg meg. Noe mat som virker? Anonymkode: 00229...029 Føler med deg. Slik har jeg det også. Alltid et mareritt å reise på tur. Dessverre sitter nok mye mellom ørene. Jeg tyr til avføringsmidler.....noen ganger hjemme også. Men, det fungerer. Prøv å slappe av. Og om du evt. ikke får gå på do på 3-4 dager, så er det ingen krise, med mindre du får skikkelig ubehag. Ta med deg noen miniklyster, de hjelper innen kort tid. Så er det faktisk helt innafor å si at du trenger en halvtime for deg selv på rommet. Anonymkode: fbcb2...e48
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #18 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må du jo nesten bare lære deg. Hvordan tenker du at en 3-ukers ferie skal funke, om du skal drøye å gå på do til du kommer hjem? Når en uvane en har valgt seg går utpver livskvaliteten er det på tide å legge den av seg. Her og nå? Du kan gå på do i resepsjonen eller be typen forlate hotellrommet. Men ingen mat funker mot mentale greier. Og dette er mentalt. Anonymkode: 15ee8...98f Ja, det er mentalt. Men, å si at det er på tide å legge det av seg. Lettere sagt enn gjort. Folk som sliter med denne typen problem, tror du ikke de prøver?? Det er ikke bare å si at nå er alt bra og så fungerer ting. Anonymkode: fbcb2...e48
tonebelinda Skrevet 10. mai 2023 #19 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg forstår deg veldig godt! Min "metode" f.eks. på ferie er at jeg går på do i resepsjonen eller når vi er innom kafeer, bensinstasjoner o.l. På hytta på fjellet tar jeg meg en joggetur hver morgen. Da har jeg litt dopapir med og kan få satt meg på huk mellom noen busker. Det høres sikkert helt "nuts" ut, men det funker! Anonymkode: d9618...72c Det er det sjukeste! Kan ikke bæsje på hytta, men du kan drite ute i friluft. Håper du graver det godt ned i det minste. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #20 Skrevet 10. mai 2023 21 minutter siden, Topsi said: Går det an å bli så bæsjefin at en seriøst blir forstoppet fordi en ikke tør bæsje på toalettet i nærheteen av noe? Ja jeg vet det går an, men jeg fatter det ikke Går det an å være så uviten? Sier du det samme til de som har angst også? Det sitter i hodet, og er ikke viljestyrt, så bæsjefin handler det iallfall ikke om. Anonymkode: 8c00a...fb3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå