AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Som ikke gir deg deg et eneste kjørtegn på flere år, som alltid ber deg holde fred, som kun sier noe er bra om du har ryddet og vasket ol - det er set eneste som er bra om du gjør noe? Du blir som regel ikke snakket til da tv og mobil er mer spennende. Hvordan takler du dette år ut og inn? Hvordan hsr du det? Hva kan man gjøre? Anonymkode: 7a43e...4ae
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som ikke gir deg deg et eneste kjørtegn på flere år, som alltid ber deg holde fred, som kun sier noe er bra om du har ryddet og vasket ol - det er set eneste som er bra om du gjør noe? Du blir som regel ikke snakket til da tv og mobil er mer spennende. Hvordan takler du dette år ut og inn? Hvordan hsr du det? Hva kan man gjøre? Anonymkode: 7a43e...4ae Flytte og leve alene. Det bryter deg ned og ødelegger selvfølelsen din. Å bo med noen som ikke anerkjenner deg eller deler et felleskap er ødeleggende og jeg tror det er mange slike forhold der ute fordi man glemmer at det er mye bedre alene og at man klarer seg godt. Anonymkode: 6b50b...140 1
Badebuksa2.0 Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som ikke gir deg deg et eneste kjørtegn på flere år, som alltid ber deg holde fred, som kun sier noe er bra om du har ryddet og vasket ol - det er set eneste som er bra om du gjør noe? Du blir som regel ikke snakket til da tv og mobil er mer spennende. Hvordan takler du dette år ut og inn? Hvordan hsr du det? Hva kan man gjøre? Anonymkode: 7a43e...4ae Hvorfor skal man "takle" det? På grunn av økonomi? Da er man i praksis singel, med fordeler...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Det er bare en ting å gjøre, komme seg langt bort og bo alene! Det gjorde jeg, angrer ikke et sekund! Anonymkode: e4f9c...8fb
Blåjojo Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Taklet det ikke. Derfor flyttet jeg ut og lot han sitte der med fjernkontrollen sin. Ta vare på deg selv, du lever ikke for å tilfredsstille andre. 1
Andro Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Hadde et forhold til en som ble sånn, og så ingen grunn til å takle det. Som personen over skriver: Kasta ham ut, og lot ham sitte et annet sted med fjernkontrollen sin.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 Høres ut som om du har truffet ekskona mi. Anonymkode: c0cc8...471
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som ikke gir deg deg et eneste kjørtegn på flere år, som alltid ber deg holde fred, som kun sier noe er bra om du har ryddet og vasket ol - det er set eneste som er bra om du gjør noe? Du blir som regel ikke snakket til da tv og mobil er mer spennende. Hvordan takler du dette år ut og inn? Hvordan hsr du det? Hva kan man gjøre? Anonymkode: 7a43e...4ae Hvorfor har du ikke gått? Anonymkode: 27b30...e30
Diry72 Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 Finn deg en som setter pris på deg. Du har et liv, og da skal du gjøre det beste ut av det.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 Skryter han når du rydder og vasker? Jøss, da lever du jo rene luksustilværelsen. Min samboer gjør ikke det, men han forventer skryt de få gangene i året han gidder å gjøre noe. I tillegg blir han sur og sint når jeg krever at han også skal bidra i sitt eget hus og med sitt eget barn, og når jeg er for sliten til å ha langvarig sex. Vanlig sex er ikke bra nok. Anonymkode: c465e...fd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå