Gå til innhold

Mannen jeg er interessert i er opptatt, det er veldig skuffende.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått og vært småinteressert i en mann jeg kjenner fra koret mitt, jeg ble bedre kjent med ham og det visste seg nå at han har kjæreste, det var jeg ikke klar over, og han sa aldri noe om det. Jeg føler eg litt dum nå, som har gått å brukt det siste halve året på å bli kjent med ham, selvom jeg jo bare kunne ha spurt åpent ut, så gjorde jeg det ikke og jeg er trist over å ikke kunne bli mere med ham. 

Jeg liker ham fortsatt og kanskje grunnen til at han ikke sa noe om kjæresten er fordi han kanskje gjerne vil bli kvitt henne? Kan det være en grunn til at han aldri har nevnt henne når vi har snakket sammen på to-mannshånd på vei hjem fra øvelser og i pausene?

Finnes det fortsatt håp for meg?

J26

Anonymkode: ac952...660

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type prat har dere? 

Som personlige samtaler, eller om kor, vær og vind?

Anonymkode: 2652d...0d7

• Nyttig 2
Skrevet

Han trenger bare å nevne dette om han føler at du viser for mye interesse og vil holde deg litt på avstand. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en som er ledig, å gå etter menn i forhold resulterer bare i at om dere skulle blitt sammen, så kan du heller aldri bli helt sikker på at han ikke vil gjøre det mot deg i fremtiden. Dere bygger da en relasjon på stygg bunn.

Anonymkode: cc178...19b

• Liker 11
Skrevet

Da tenker jeg du bør trekke deg tilbake, og ikke skape et trekantsdrama med utroskap osv. 

Det er langt ifra sikkert at han ønsker å bli kvitt kjæresten bare fordi han snakker med deg.

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at en kollega hadde samboer i over 2 år, hun sa bare «du spurte ikke»

Tviler på at hun vil bli kvitt han og er intr i meg av den grunn 🤣

Anonymkode: f9578...406

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Da tenker jeg du bør trekke deg tilbake, og ikke skape et trekantsdrama med utroskap osv. 

Det er langt ifra sikkert at han ønsker å bli kvitt kjæresten bare fordi han snakker med deg.

Men det kan også hende. Ingen grunn til å bakke ut.

Anonymkode: 45a20...c53

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det mest sannsynlige er at han ikke ser på deg på noe annet enn som en kollega og derfor ikke har kjent på behovet for å dele private deler av livet sitt med deg. Han er høflig og har normale samtaler med deg. Det er ikke noe nytt at kvinner leser mer ut av sosiale relasjoner enn hva som faktisk er tilfellet. Menn kan ha samtaler med og være venner med kvinner uten å ha baktanker. 

Anonymkode: d6d57...2f9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje mistolket vennligheten hans som romantisk interesse, fordi DU likte ham? Ingenting galt i det, det er naturlig og menneskelig å lete etter "tegn" som bekrefter det man ønsker.

Men nå må du avfinne deg med at han har kjæreste og prøve å gå videre i livet ditt. Selv om det er skuffende. Du må altså legge fra deg håpet. Det kan jo godt hende det blir slutt mellom korvennen og dama hans, men det er ikke noe du bør gå rundt og tenke på/satse på.

Anonymkode: 38f49...2e9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha deg på vent. Har han barn, kan du bare glemme det. 

Anonymkode: 2954f...acb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må jo bare spørre: Er dette egentlig deg som er forelsket i faren til en venn av barnet ditt? Jeg har fulgt deg i mange tråder, og heiet på deg 🙂

Anonymkode: 6e4f1...b0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok heller det at han bare ser på deg som er korvenn og ikke noe mer. Det er helt vanlig å bli venn med de man er i kor med og prate sammen uten at det betyr at man ikke vil være sammen med kjæresten sin lenger. 

Du har lagt mye mer i kontakten deres enn han og du må respektere at han kun ser på deg som en korvenn og ikke noe mer. 

Anonymkode: f15fe...0c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har gått og vært småinteressert i en mann jeg kjenner fra koret mitt, jeg ble bedre kjent med ham og det visste seg nå at han har kjæreste, det var jeg ikke klar over, og han sa aldri noe om det. Jeg føler eg litt dum nå, som har gått å brukt det siste halve året på å bli kjent med ham, selvom jeg jo bare kunne ha spurt åpent ut, så gjorde jeg det ikke og jeg er trist over å ikke kunne bli mere med ham. 

Jeg liker ham fortsatt og kanskje grunnen til at han ikke sa noe om kjæresten er fordi han kanskje gjerne vil bli kvitt henne? Kan det være en grunn til at han aldri har nevnt henne når vi har snakket sammen på to-mannshånd på vei hjem fra øvelser og i pausene?

J26

Herregud, er det mulig!  :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Anonymkode: ab3fa...245

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

J26

Hvordan fant du ut at han er opptatt, og klarte du å skjule skuffelsen?

Skrevet

😂 Som om man kunngjøre sivilstatusen sin for å føre vanlige samtaler med folk.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har de som er i forhold plikt til å informere alle de blir kjent med om sitt sivile status? 

Under andre verdenskrig måtte jødene gå med den gule davidstjerna, kanskje det er noe lignende vi bør gå med? 

Anonymkode: 0b538...cff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har de som er i forhold plikt til å informere alle de blir kjent med om sitt sivile status? 

Under andre verdenskrig måtte jødene gå med den gule davidstjerna, kanskje det er noe lignende vi bør gå med? 

Anonymkode: 0b538...cff

Skjerp deg. TS har vært interessert i denne mannen lenge, og trodde de hadde en connection.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde ha skjønt du var interessert…. Men neiida… mann er mann, skal ha i pose og sekk. Hold deg unna. Han vet du er interessert, og vil ha deg til sengs. 

Anonymkode: 2954f...acb

Skrevet

Har vært gift i snart 20 år og går uten giftering av praktiske grunner. At jeg er gift og ikke på jakt etter noe annet er ikke en del av "infopakka" når jeg treffer og blir kjent med nye folk. Før det er naturlig å snakke om det. Eller hvis noen begynner åpenbart å flørte.

Skrevet
Fjellfyren skrev (4 minutter siden):

Har vært gift i snart 20 år og går uten giftering av praktiske grunner. At jeg er gift og ikke på jakt etter noe annet er ikke en del av "infopakka" når jeg treffer og blir kjent med nye folk. Før det er naturlig å snakke om det. Eller hvis noen begynner åpenbart å flørte.

Jeg går også uten giftering, for den har jeg rota bort gitt. Man trenger jo ikke bevis på at man er gift, folk må ikke bare ta det for gitt at man er ledig bare fordi det ikke sitter en ring på fingeren. Folk må heller ikke bare anta at man er interessert i romantikk bare fordi man snakker med folk. 

Noen leter virkelig etter sånt og griper etter strå så godt de kan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...