AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Unnskyld neg her, men.. har i 2 dager nå hatt en helt intens kløe der nede. Har hatt sopp mange ganger før, men da har det vært mellom leppene på en måte. denne gangen klør det mest inni hullet.. merker det mest da jeg skal på do heldigvis, men klør ellers også😭 har brukt canesten igår og idag, uten noe som helst bedring. Har også lagt merke til at jeg er veldig hoven nedentil, er det normalt?? skulle nesten trodd jeg var gravid igjen, for da slet jeg veldig med kløe og hovenhet hele svangerskapet. Men man merker vel ikke graviditet så fort som 4-6 dager etter eggløsning? brukte i tillegg kondom, så sjansen er vel minimal? Kondomet sprakk aldri, men kan jo hende han kom borti sæd på fingeren og tok på kondomet typ, i tillegg var ikke konfomet helt ned på skaftet den ene gangen. men ellers, hva kan denne intense kløen være? Hvis ikke sopp? Er det noe reseptfritt jeg kan bruke? trenger hjelp fort, for det klør noe så j****😭 Anonymkode: b418c...31a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Brukte du Canesten krem eller stikkpille nå sist. Prøv iallfall stikkpille, sopp inni er vanligere enn utvendig. Anonymkode: ded4c...472 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Høres ut som sopp. Jeg har også klødd som gal i "hullet" da..... Canesten stikkpille kombinert med krem, prøvd det? Anonymkode: 93d47...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Da skal jeg ut å kjøpe meg stikkpille😅 har kun prøvd krem. Prøvde en annen type krem istad nå, med sånn tut man stikker inn. Syntes det lindret litt Anonymkode: b418c...31a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Men er det normalt å bli ekstremt hoven? der har jeg aldri blitt før, utenom svangerskap, derfor jeg nevnte det😅 Anonymkode: b418c...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå