AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Kjenner en alfahann som har alt det fysiske i orden for kvinnene. Lengde, størrelse, høyde, bredde, godt trent. På et halvt år så har han pult ca 20 damer. I hodet er han ganske enkel. Men damene ligger flate etter han. Og han nekter å gå inn i faste forhold, fordi penisen bestemmer over livet hans. Jeg er selv mann og er ganske ok jeg også. Men hadde aldri orket det kjøret som alfahannen her, blir svett av tanken. Det som fasinerer meg er at ganske oppegående damer går fem på hver gang med denne karen her. De tror alle sammen at de selv er DEN rette. Hvorfor tror dere det er slik? Anonymkode: 10cfd...8e1 1
GrønnNellik68 Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjenner en alfahann som har alt det fysiske i orden for kvinnene. Lengde, størrelse, høyde, bredde, godt trent. På et halvt år så har han pult ca 20 damer. I hodet er han ganske enkel. Men damene ligger flate etter han. Og han nekter å gå inn i faste forhold, fordi penisen bestemmer over livet hans. Jeg er selv mann og er ganske ok jeg også. Men hadde aldri orket det kjøret som alfahannen her, blir svett av tanken. Det som fasinerer meg er at ganske oppegående damer går fem på hver gang med denne karen her. De tror alle sammen at de selv er DEN rette. Hvorfor tror dere det er slik? Anonymkode: 10cfd...8e1 At han er god til å manipulerer, spiller på de rette trådene for å få en kvinne til å føle seg spesiell. De fleste mannfolk er ikke noe flink på det å få deg til å føle deg spesiell. At det da er ett spill i tillegg gjør jo at alt sammen blir juks og fanteri. Den mannen som virkelig klarer å få en dame til å føle seg spesiell og er seriøs. Han har vunnet. Han her har nå sin sjarm nå. Han vil ende opp alene tilslutt når han blir eldre så er han nok ikke like attraktiv lengre. Og vi kvinner er jo lett å manipulere hvis de er gode på det og vet hvilke strenger de skal spille på. Så er nok derfor. Til syvende og sist kommer nok du lengst med å være litt mer normal i hvordan du er med damer. Hva er så moro med å ligge med 20 damer lissom? Sånne folk vet jo ikke hva kjærlighet og romantikk er alt styres av penisen. De kan sikkert være veldig romantiske som vi damer blir overrasket over da ..da den mening mann ikke akkurat er der. Men han her har jo en egoistisk agenda bak det hele for seg selv og få dama til sengs og thats it. Da stikker ikke den romantiske biten så veldig dypt men litt over the top der så blir nok mange damer blendet med en gang og tror de har truffet drømmeprinsen. Men blir mange knuste hjerter etter han da. 1
Fremmed fugl Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 TS, Hvorfor skriver du at denne mannen er enn alfa hann? Du beskriver enn man som er glad i tilfeldig uforpliktende sex, men en alfa hann (hvis man skal bruke tullebegrepet) er en mann med lederroller. Som et noe annet enn å være en "rundbrenner". 4 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Enkel i huet? Er ikke noen alfahann da, nei. Haha, latterlig begrep uansett! Anonymkode: 7a237...11c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Skrevet 10. mai 2023 Alfahann= Hos sosiale dyr er en alfa (også kalt alfahann og/eller alfahunn av noen) det individet i gruppen som leder de andre medlemmene. Mannen du beskriver, ts, høres ut som noe helt annet enn en alfahann. Han høres ut som en god gammaldags rundbrenner. Tviler på at han har noen lederposisjon, og at andre menn følger og gjør som han sier fordi han er "alfahannen" deres. Anonymkode: df74a...7f8 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Kanskje det speiler tilbake på ulveflokken da...det er jo der man bruker uttrykk som alfahann. Og i en ulveflokk er alfahannen lederen og også den eneste som får pult. Anonymkode: 79fc1...f39
Fremmed fugl Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kanskje det speiler tilbake på ulveflokken da...det er jo der man bruker uttrykk som alfahann. Og i en ulveflokk er alfahannen lederen og også den eneste som får pult. Anonymkode: 79fc1...f39 I ulveflokken er det helt naturlig... da det er en familiegruppe. Starter med to, som så får barn, etterhvert flytter barna hjemmefra, og lager ny famile/flokk. 1
Leifr Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 Fremmed fugl skrev (4 minutter siden): I ulveflokken er det helt naturlig... da det er en familiegruppe. Starter med to, som så får barn, etterhvert flytter barna hjemmefra, og lager ny famile/flokk. Ja, hele begrepet "alfahann" er en misforståelse basert på dårlig forskning, i utgangspunktet. Det er ikke anvendelig på ulver en gang, langt mindre på mennesker. 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje det speiler tilbake på ulveflokken da...det er jo der man bruker uttrykk som alfahann. Og i en ulveflokk er alfahannen lederen og også den eneste som får pult. Anonymkode: 79fc1...f39 Eh ja, sammen med alfahunnen som også er den eneste hunn som får pult. Anonymkode: f63cd...10e 1
lillevill Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjenner en alfahann som har alt det fysiske i orden for kvinnene. Lengde, størrelse, høyde, bredde, godt trent. På et halvt år så har han pult ca 20 damer. I hodet er han ganske enkel. Men damene ligger flate etter han. Og han nekter å gå inn i faste forhold, fordi penisen bestemmer over livet hans. Jeg er selv mann og er ganske ok jeg også. Men hadde aldri orket det kjøret som alfahannen her, blir svett av tanken. Det som fasinerer meg er at ganske oppegående damer går fem på hver gang med denne karen her. De tror alle sammen at de selv er DEN rette. Hvorfor tror dere det er slik? Anonymkode: 10cfd...8e1 Alfa er typ omsorgsgivende mann med selvtillit og stabilitet i følelsesliv og økonomi. En bauta som leder både for å støtte folk og for å løse problemer. Tviler på det er en alfa du kjenner. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #11 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): alfahann Begrepet impliserer ''en som leder de andre og med høyest status''. Jeg tror de færreste voksne menn ser på en fuckboy som en ledestjerne eller har spesiell høy status. Anonymkode: 0f90c...f5a 1
Andro Skrevet 10. mai 2023 #12 Skrevet 10. mai 2023 En alfahann 😂 Vi er faen ikke ulv altså, og har ingen alfabetvarianter. Det at noen er kjekk nok til å pule gjør dem ikke til noen "alfa". Han er en fuckboy som ikke gjør det bra nok til at de tar to runder, så da må han gå på rundgang i stedet. Hva får deg til å tro at disse damene "går fem på"? De får seg ei runde i halmen, og det var kanskje det de ville ha? Folk satser jo ikke på faste forhold med sånne slutty typer som er enkle i toppen, men han kan absolutt være den rette for en erotisk stund i lekestuen. En alfa i den digitale verden er en prøveversjon. Den er ikke salgbar, fordi den har for mange startfeil. Feilene i alfaversjonen må identifiseres og rettes før man får en omsettelig versjon som man kan ha en stund. En alfa i dyreriket er en lederulv eller en sølvrygg som styrer hele flokken med rå makt, og som slåss for retten til å parre seg og spise først. Det er ikke noe å trakte etter. Ikke et forbilde for siviliserte relasjoner. En alfa i menneskeriket er en person som har naturlig autoritet. Som folk følger og føler seg trygg med, fordi de er oppegående og kloke. Å være en flyktig horebukk er slik sett det stikk motsatte.
Leifr Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 En alfaversjon av et program er ikke en gang en halvferdig prøveversjon, det er på tidlig internt teststadie, kanskje så vidt i stand til å kjøre i det hele tatt, mangler gjerne store mengder funksjonalitet. Betaversjon er når man har mesteparten på plass og kan drive seriøs testing. 1
Snok1 Skrevet 10. mai 2023 #14 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I hodet er han ganske enkel. Men damene ligger flate etter han. Og han nekter å gå inn i faste forhold, fordi penisen bestemmer over livet hans. Ingenting ved dette roper alfa. (Alfa er i tillegg fullstendig unyttig og misvisende for å både beskrive og prediktere menneskelig adferd.) 1
Agaton Skrevet 10. mai 2023 #15 Skrevet 10. mai 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner en alfahann som har alt det fysiske i orden for kvinnene. Lengde, størrelse, høyde, bredde, godt trent. På et halvt år så har han pult ca 20 damer. I hodet er han ganske enkel. Men damene ligger flate etter han. Og han nekter å gå inn i faste forhold, fordi penisen bestemmer over livet hans. Jeg er selv mann og er ganske ok jeg også. Men hadde aldri orket det kjøret som alfahannen her, blir svett av tanken. Det som fasinerer meg er at ganske oppegående damer går fem på hver gang med denne karen her. De tror alle sammen at de selv er DEN rette. Hvorfor tror dere det er slik? Anonymkode: 10cfd...8e1 en "alfa" er i mitt hode en som kanskje kan gjøre som din venn, men som ikke gjør det. litt som om man er verdens sterkeste mann: man trenger ikke å vise det hele tiden heller? tenker at han er en med god fysikk som egentlig er usikker. er en del av de der ute. det jeg ikke skjønner, er jaget etter uforpliktende sex - blir jo liksom litt "hult" dette livet da, eller?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #16 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjenner en alfahann som har alt det fysiske i orden for kvinnene. Lengde, størrelse, høyde, bredde, godt trent. På et halvt år så har han pult ca 20 damer. I hodet er han ganske enkel. Men damene ligger flate etter han. Og han nekter å gå inn i faste forhold, fordi penisen bestemmer over livet hans. Jeg er selv mann og er ganske ok jeg også. Men hadde aldri orket det kjøret som alfahannen her, blir svett av tanken. Det som fasinerer meg er at ganske oppegående damer går fem på hver gang med denne karen her. De tror alle sammen at de selv er DEN rette. Hvorfor tror dere det er slik? Anonymkode: 10cfd...8e1 Fordi han får dem til å føle seg spesielle... unike, tydeligvis han har vel vartet dem heftig opp på forhånd. Anonymkode: 3bc49...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå