Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, eller tegn på at ting ikke er helt som de skal?

Han bor forøvrig alene

Anonymkode: 094a4...e40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En normal uvane mange som bor alene har

Anonymkode: 7eb01...ddd

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som sovner på sofaen om kvelden, ja. Med tv-en eller musikk på. Mange som må ha lyd i bakgrunnen for å klare og sovne.

Anonymkode: f66bf...65e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere menn som gjør dette og til slutt innrømmet alle at de hadde så mye psykiske problemer at de vegret seg for å sove for da kom tankekjøret, så de lå våken å så serier helt til de sovnet for å slippe å kjenne på det vonde. For psykolog hadde ingen av de planer å begynne hos så da opprettholdt de heller problemene ved å fortrenge dem 

Så for meg hadde jeg blitt skeptisk til å date en sånn mann med unhealet trauma ja. 

Anonymkode: 26baf...8e5

• Nyttig 3
Skrevet

Dette er et klart symptom på at ting ikke er som de skal. Dette er en som gruer seg for morgendagen,

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjennomgikk et ufrivillig brudd for 4 måneder siden. Jeg sovner heller på sofaen enn i sengen. På soverommet kommer ensomheten. Er mann.. 

Anonymkode: 774a8...1c6

• Hjerte 2
Skrevet
Andro skrev (37 minutter siden):

Dette er et klart symptom på at ting ikke er som de skal. Dette er en som gruer seg for morgendagen,

Tullprat!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du ikke?

Jeg hadde spurt: Liker du godt å ha lyset på hele natten når du skal sove?

Skrevet
Andro skrev (40 minutter siden):

I så fall har jeg alltid hatt problemer. Jeg sovner ofte på sofaen med lys på. Grunnen er at jeg blir så trøtt og skal bare hvile øynene litt, når jeg så våkner er det morgen. Det var aldri intensjonen å sove på sofaen, det bare blir slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...