Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min jobber innen industri, på en fabrikk. Mest menn som jobber der, men også noen få kvinner.

Han ringer ofte og har meg på bluetooth øreplugger mens han jobber hvis han vil prate om noe eller kjeder seg. Det hender at kollegaer begynner å spørre om noe eller prate med han mens vi er på tlf. Jeg har begynt å legge merke nå til at når det er mannlige kollegaer så holder han meg på tråden samtidig, så lenge jeg ikke legger på så kan han snakke med de lenge før han plutselig begynner å snakke med meg igjen.

Men når det er kvinnelige kollegaer som spør han om noe eller prater til han bruker han ofte raskt å si at vi må snakke senere og legge på eller at han skal ringe meg opp igjen om 15-30 min...

Jeg overtenker helt sikkert og føler meg svært dum for det... Men jeg må være ærlig og si jeg får sånn uggen følelse inni meg når det virker som at det ikke har noe å si om jeg hører han snakker med mannlige kollegaer, men når det er kvinner så vil han liksom skyndte seg å legge på.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 1ca6f...0bd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen har alltid rett 

Anonymkode: 815b7...fbf

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han flørter med noen av dem og de flørter tilbake. Men bør ikke være sånn heller. Snakk med han. Spør han hvorfor han legger på hver gang kvinner kommer bort. Kommunikasjon er viktig.

• Liker 1
Skrevet

En årsak kan være at han opplever deg som sjalu og usikker rundt at han har kvinnelige venner/kolleger. Så blir det ironisk nok det du blir sjalu og usikker av, det han gjør for at du ikke skal bli det. 

En annen årsak, som kanskje ikke er verdens største trøst for alle men som i all fall jeg tenker er helt OK, er at man kan ha en tone med noen som muligens ikke en kjæreste hadde likt å være direkte vitne til, men som er helt uskyldig. Kall det hverdagsflørt. Ikke nødvendigvis sånn "hei kjekken, så fin du er i dag" liksom, men noe mer subtilt. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenker at her er det ugler i mosen.

• Liker 1
Skrevet

Det rare her er jo at han noen ganger lar deg høre hva han prater med kolleger om. Jeg vil ikke prate til kolleger som er i telefonene med familie, familien har jo ingenting med jobben vår å gjøre, og det er lett å komme i skade for å si ting de ihvertfall ikke skal høre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lol, magefølelsen til damer tar feil 9/10 ganger.

Anonymkode: 55879...d7f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

As if.

Skrevet

Mest sannsynlig så tenker han at du kan reagere på en type tone som dem kan ha i samtalen. Som ikke betyr noe, men som kan oppleves ubehagelig for den som sitter på medlytt. Hadde ikke tenkt mer over dette.

Skrevet

Kan jo være at han har en flørtende tone med sine kvinnelige kollegaer, uten at det betyr noe mer enn det. 

Eneste som vet helt sikkert hvorfor er mannen din, så du må nesten spørre han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...