Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har datet en mann tre mnd ca, og han klarer enda ikke gi meg svar på ka han egentlig vil. Han vet ikke om han vil gå inn i noe. Sier han er interessert og gir meg mye komplimenter, men klarer ikke si direkte at han føler noe for meg. Og det er frustrerende! Han er usikker og sier mye vet ikke til ting. Og når eg spurte om han hadde sagt ja til en date med en annen han snakker litt med sa han «mest sannsynlig» altså dette er vel bare å droppe??? Eg føler noe for han. Mye

Anonymkode: 18594...281

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En dag finner du en mann du slipper å spør om han vil ha deg, han viser deg heller.

Kort prosess, snakkes aldri..

Anonymkode: 33c76...ad6

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En dag finner du en mann du slipper å spør om han vil ha deg, han viser deg heller.

Kort prosess, snakkes aldri..

Du har nok rett. Men problemet her er at han viser det på mange måter. Men klarer likevel ikke si ka han vil når eg spør. Men han hadde vel klart det om han ville satse på oss

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har nok rett. Men problemet her er at han viser det på mange måter. Men klarer likevel ikke si ka han vil når eg spør. Men han hadde vel klart det om han ville satse på oss

Ja, han vil ikke. Dessverre..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, han vil ikke. Dessverre..

Ja det er trist. Sa han ikke ville såre noen i starten, men akkurat det han gjør med de falske signalene 

Skrevet

Høres ut som eksen min. Vi hadde et skikkelig rart og for min del svært skadelig av- og på forhold i 6 år. Dersom en er glad i en annen person, eller i det hele tatt respekterer en annen person, så oppfører man seg ikke så labilt og dårlig, man vet hva man vil og har en trygghet, ærlighet og lojalitet seg i mellom. Enkelt og greit. Etter 3 mnd vet man om man vil satse eller ikke.
Vær smartere enn meg, ikke finn deg i det. 👍💯 Du fortjener garantert bedre enn dette. Og det finnes langt bedre.❤️

AnonymBruker
Skrevet
Therealslimshady skrev (1 minutt siden):

Høres ut som eksen min. Vi hadde et skikkelig rart og for min del svært skadelig av- og på forhold i 6 år. Dersom en er glad i en annen person, eller i det hele tatt respekterer en annen person, så oppfører man seg ikke så labilt og dårlig, man vet hva man vil og har en trygghet, ærlighet og lojalitet seg i mellom. Enkelt og greit. Etter 3 mnd vet man om man vil satse eller ikke.
Vær smartere enn meg, ikke finn deg i det. 👍💯 Du fortjener garantert bedre enn dette. Og det finnes langt bedre.❤️

Tusen takk for et godt svar. Trengte å høre dette! ❤️Men ikke lett når man har såpass følelser for en person. Men velger å kutte all kontakt med han nå. 
håper det går bra med deg❤️

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk for et godt svar. Trengte å høre dette! ❤️Men ikke lett når man har såpass følelser for en person. Men velger å kutte all kontakt med han nå. 
håper det går bra med deg❤️

Jeg vet at det ikke er lett, utrolig forvirrende og vondt å bli utsatt for en person som forsøker å gjøre deg mindre enn du er, kun fordi han selv ikke vet hvem han er eller har et umettelig bekreftelsesbehov.❤️ Føler virkelig med deg i situasjonen. Jeg lurer fortsatt den dag i dag på hvorfor han behandlet meg såpass dårlig som han gjorde. Krevde alt av meg og jeg ga alt, han holdt meg bare for narr og var totalt respektløs og ufin mot meg i retur. Og noen mennesker er nok bare sånn. De ser kun seg selv og reflekterer aldri over hva deres handlinger påfører dem rundt seg av stress eller smerte. Og det starter i de små tingene og handlingene. Du fortjener bedre.❤️

Anbefaler null-kontakt. Ingenting annet funket for meg i allefall. Det var vondt og vanskelig, men min verdi er høyere som menneske enn det han var i stand til å vise meg eller å gi meg og han forsøkte i tillegg å senke min verdi og følelse av selvverd gjennom å oppføre seg uærlig og inkonsekvent. Det er ikke deg det er noe galt med, det er han og egoet hans som ikke er friskt.💯

Endret av Therealslimshady
AnonymBruker
Skrevet
Therealslimshady skrev (2 minutter siden):

Jeg vet at det ikke er lett, utrolig forvirrende og vondt å bli utsatt for en person som forsøker å gjøre deg mindre enn du er, kun forsi han selv ikke vet hvem han er eller har et umettelig bekreftelsesbehov.❤️ Føler virkelig med deg i situasjonen. Jeg lurer fortsatt den dag i dag på hvorfor han behandlet meg såpass dårlig som han gjorde. Krevde alt av meg og jeg ga alt, han holdt meg bare for narr og var totalt respektløs og ufin mot meg i retur. Og noen mennesker er nok bare sånn. De ser kun seg selv og reflekterer aldri over hva deres handlinger påfører dem rundt seg av stress eller smerte. Og det starter i de små tingene og handlingene. Du fortjener bedre.❤️💯

Utrolig leit å høre ang det du gikk igjennom. Og gjennom så mange år også! Det er jo helt grusomt. ❤️Utrolig respektløst av folk å være på denne måten. Det var bra du kom deg ut av det til slutt, men sikkert ekstremt sårende i ettertid. Føler med deg❤️ og tusen takk for så fine ord! Du har rett, starter i det små. Og det blir nok bare verre og verre jo lenger tid det går med den usikkerheten hele tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...