Dubidu Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 jeg liker synet- noe grasiøst over bevegelsen når hun setter seg skrevs- og når hun går av. linjene i kroppen når hun sitter der. liker du som mann det synet - og liker du som er kvinne, å sitte oppå når dere har sex?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Jeg liker å være oppå om mannen lar meg gjøre det på min måte med gnikking og gynging frem og tilbake som stimulerer g punktet og klitoris, og ikke begynner å jukke og løfte meg opp og ned. Anonymkode: d8728...f68 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker å være oppå om mannen lar meg gjøre det på min måte med gnikking og gynging frem og tilbake som stimulerer g punktet og klitoris, og ikke begynner å jukke og løfte meg opp og ned. Anonymkode: d8728...f68 Og at han ser på meg og at jeg nyter, ikke lukker øynene for å nyte selv og tror jeg gjør alt for at han skal ha det digg og ikke tenker på meg. Riding er damenes stilling Anonymkode: d8728...f68 1 1
Dubidu Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og at han ser på meg og at jeg nyter, ikke lukker øynene for å nyte selv og tror jeg gjør alt for at han skal ha det digg og ikke tenker på meg. Riding er damenes stilling Anonymkode: d8728...f68 ja mye av gleden er jo å se at hun nyter også- og se kroppen hennes🥰 1
Mann1977 Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Jeg liker at hun sitter oppå ja og elsker å se henne ha kontroll og kroppen hennes i fri utfoldelse. 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Skrevet 10. mai 2023 Jeg liker reverse facesitting. Liker følelsen av en damerumpe på ansiktet mitt. Spesielt med noe mykt klesplagg. Anonymkode: d2f0b...4de 2 1
Dubidu Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker reverse facesitting. Liker følelsen av en damerumpe på ansiktet mitt. Spesielt med noe mykt klesplagg. Anonymkode: d2f0b...4de at hun har på bomullstruse eller joggebukse da?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 Digger det 🤩 Heldigvis gjør kona også det. Anonymkode: 8bd83...886 1
feliek54 Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 Dubidu skrev (9 timer siden): jeg liker synet- noe grasiøst over bevegelsen når hun setter seg skrevs- og når hun går av. linjene i kroppen når hun sitter der. liker du som mann det synet - og liker du som er kvinne, å sitte oppå når dere har sex? Jeg liker self. begge deler. greit med lit variasjon 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker å være oppå om mannen lar meg gjøre det på min måte med gnikking og gynging frem og tilbake som stimulerer g punktet og klitoris, og ikke begynner å jukke og løfte meg opp og ned. Anonymkode: d8728...f68 Jeg er mann, og tror dette er "fasiten". Dama gjør det som er best for henne, og styrer bevegelsene. Det innebærer og at hun tar ansvar for egen orgasme da, bare så det er klart. Dama på topp skal jo handle om hva hun synes er best. Utfordringen med denne stillingen er at mannen kan miste ereksjonen. Det kan dessverre skje Anonymkode: 6f3e3...8c0 4 1
Blåjojo Skrevet 10. mai 2023 #11 Skrevet 10. mai 2023 Jeg er kvinne og digger å være på topp. Se at han nyter det, at han har hendene ledig og kan ta på meg og at jeg styrer fart og hva som skal gjøres. Har forøvrig aldri opplevd at han mistet ereksjon av det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #12 Skrevet 10. mai 2023 Nyter å bli ridd. Digg å se brystene hennes danse opp og ned pluss kna dem, og blir kåt av å se fitta hennes sluke kuken min. Ble dog ridd av en dame på 21 (jeg var 36) som praktisk talt ikke hadde ridd før. Litt klønete. Hun hoppet opp og ned, omtrent som tante Pose danser vals, og plutselig hoppet hun av meg og ned på pikken. Au. Anonymkode: 29dbe...a16
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker å være oppå om mannen lar meg gjøre det på min måte med gnikking og gynging frem og tilbake som stimulerer g punktet og klitoris, og ikke begynner å jukke og løfte meg opp og ned. Anonymkode: d8728...f68 Er dette en mening de fleste kvinner deler? Bare lurer siden jeg ikke har fått noen klar indikasjon fra mine egne partnere på hva som er best, sånn sett. Tror mange menn nesten instinktivt vil være aktive når noe er digg, så det er nyttig å minne seg selv på å ligge i ro. Anonymkode: 9fc61...90a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #14 Skrevet 10. mai 2023 Deilig hvis hun kan dette, men ubehagelig om ikke. Det er både og med lang i denne sammenheng. . Anonymkode: d3b2a...b35
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #15 Skrevet 10. mai 2023 Henne på topp er min helt klart min favoritt. Deilig å kunne konsentrere meg om å se henne gå opp-ned/fram-tilbake på meg mens jeg føler hver bevelgelse. Når det er jeg som er øverst forsvinner litt av oppmerksomheten med hva -jeg- skal gjøre. Henne øverst er det bare nytelse. Ekstra digg er det når hun lener seg litt bakover. Da både treffer hun de riktige punktene, men jeg får også godt utsyn til pikken som glir inn og ut av henne. Anonymkode: 2ddec...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #16 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er mann, og tror dette er "fasiten". Dama gjør det som er best for henne, og styrer bevegelsene. Det innebærer og at hun tar ansvar for egen orgasme da, bare så det er klart. Dama på topp skal jo handle om hva hun synes er best.Utfordringen med denne stillingen er at mannen kan miste ereksjonen. Det kan dessverre skje Anonymkode: 6f3e3...8c0 Takk! Ja opplevd det noen ganger desverre. Siden du er mann kan jeg kanskje spørre deg, er det fordi du kjeder deg i stillingen og syns det er awkward at hun nyter og du ikke får noe ut av det, eller er det noe som skjer automatisk (selvom du er kåt og nyter) fordi penis ikke får stimulert strengen som forhuden stimulerer ved den standard inn og ut bevegelsen? Jeg skjønner jo at penisroten er mindre sensitiv enn penishodet, men kjedelig når han mister ereksjonen i denne stillingen så jeg prøver å veksle litt på med gnikking og "hopping" men det å bytte teknikk tar meg også vekk fra orgasmeoppbyggingen gnikking og gynging gir meg. Den teknikken gir meg helt vilt med nytelse så det er kjipt hvis penis blir myk når man nesten er i mål, eller at jeg må veksle på med andre teknikker som "ødelegger alt" bare for å motvirke at penis blir myk. Er det noe man kan gjøre for å forhindre at penis blir myk? Vil andre ting som f eks kysse halsen eller brystvortene hans hjelpe, ta hendene hans opp på brystene mi e, snakke dirty eller lignende eller er det bare noe som skjer uavhengig av hvor "hot" (eller ikke) han syns jeg er? Anonymkode: d8728...f68 1
Sphere Skrevet 10. mai 2023 #17 Skrevet 10. mai 2023 Hun på topp er helt klart en av favorittene. Dersom hun virkelig kan ri blir det gjerne en helt fantastisk opplevelse. Var med ei som ofte avsluttet slik, fordi hun syntes jeg hadde gjort en såpass god jobb først, og derfor fortjente å bare ligge der og nyte. Men det er også sexy når hun kjører sitt helt eget løp på topp, for sin egen nytelse. Selv om det skulle bety å gni seg fram og tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #18 Skrevet 10. mai 2023 Når dama kan det er det helt magisk. Mange kan faktisk ikke ri. De tror det er om å gjøre å hoppe fortest mulig opp og ned. Jeg syns det er best når dama vugger og gnir seg fram og tilbake. Når kona treffer sine punkter er det merkelig nok best også for meg. Anonymkode: 355c0...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #20 Skrevet 10. mai 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Siden du er mann kan jeg kanskje spørre deg, er det fordi du kjeder deg i stillingen og syns det er awkward at hun nyter og du ikke får noe ut av det, eller er det noe som skjer automatisk (selvom du er kåt og nyter) fordi penis ikke får stimulert strengen som forhuden stimulerer ved den standard inn og ut bevegelsen? Jeg kan miste ereksjonen i denne stillinga fordi jeg ikke rører meg, og litt pga tyngdekrafta. Litt avhengig av dagsformen, og hvor langvarig det blir. Jo mer jeg kan røre meg jo lettere er det å opprettet ereksjonen Anonymkode: 6f3e3...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå