AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Var ikke helt forhold eller dating, men kanskje noe i den duren?. Det var kan jeg vel si mest ensidig kjærlighet fra hans side og noen forsøker på starte en romantisk forbindelse, men var ikke klar da så jeg avviste han par ganger. Hadde mye ting på gang i livet mitt. Nå som roen og modenhet har tatt over tankegangen vurderer jeg å ta opp kontakt. Kommer det å bli nedverdige å bare sende han en DM? Må si at vi begge er 32 år gamle. greia vi hadde på gang var rundt da vi var 19, 23 og 28 var den siste avvisingen så det er en stund nå. Anonymkode: 8997c...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Bor dere i samme by/bygd? Anonymkode: f66f5...622
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: men var ikke klar da så jeg avviste han par ganger. Hadde mye ting på gang i livet mitt. Nå som roen og modenhet har tatt over tankegangen vurderer jeg å ta opp kontakt Kvinner eier ikke skam! Blitt en del innlegg om lignende erfaringer. Anonymkode: 1b5bf...635 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Kvinner eier ikke skam! Blitt en del innlegg om lignende erfaringer. Anonymkode: 1b5bf...635 Kvinner og menn eier ikke skam, er nok enig at egoisme tar over all fornuft. Vet også at alder påvirker datingstilen Anonymkode: 8c69f...819 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Hvorfor vil du ta opp igjen kontakten med ham? Anonymkode: 28e64...851 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor vil du ta opp igjen kontakten med ham? Anonymkode: 28e64...851 Hun er klar for noe romantisk etter tre avvisninger Anonymkode: 8c69f...819 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er klar for noe romantisk etter tre avvisninger Anonymkode: 8c69f...819 Hun fant ikke noe bedre, og nå tikker eggstokkene Anonymkode: 78403...dbd 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun fant ikke noe bedre, og nå tikker eggstokkene Anonymkode: 78403...dbd Hun var ikke klar. Det kan skje alle. Jeg har vært kjempeinteressert i menn jeg har vært nødt til å avvise fordi jeg ikke var i en livssituasjon og følelsesmessig status hvor jeg var klar for et forhold. Alt fra karrierejag til commitment issues er helt vanlig blandt begge kjønn Hvis det er snakk om å avvise noen fordi man ikke syns de er bra nok for seg for senere å angre er det noe annet, men om det var fordi man ikke var på et sted i livet det passer å date da er det ikke noe galt i å ta kontakt når det passer bedre med et forhold og man er mer klar i seg selv for et forhold. Anonymkode: e6c1f...46c 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 Han har forhåpentligvis gått videre etter å forgjeves ha prøvd å sjekke deg opp. Kanskje har han ei ny dame i livet sitt? Anonymkode: 87456...69d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun var ikke klar. Det kan skje alle. Jeg har vært kjempeinteressert i menn jeg har vært nødt til å avvise fordi jeg ikke var i en livssituasjon og følelsesmessig status hvor jeg var klar for et forhold. Alt fra karrierejag til commitment issues er helt vanlig blandt begge kjønn Hvis det er snakk om å avvise noen fordi man ikke syns de er bra nok for seg for senere å angre er det noe annet, men om det var fordi man ikke var på et sted i livet det passer å date da er det ikke noe galt i å ta kontakt når det passer bedre med et forhold og man er mer klar i seg selv for et forhold. Anonymkode: e6c1f...46c Greit nok det, men folk sitter ikke nødvendigvis og venter på at du skal være på et passende tidspunkt i livet. At du er blitt klar, betyr ikke at andre er klar for deg. Deres liv står ikke stille... Anonymkode: 87456...69d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #11 Skrevet 10. mai 2023 Du kan fort bli skuffet hvis du forventer at han fortsatt er interessert 5 år etter siste avvisning. Anonymkode: 024fb...dc3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #12 Skrevet 10. mai 2023 Jeg tenker at hvis han fortsatt venter på deg, så er det et rødt flagg! Da er han ikke interessert i deg, men besatt. Jeg antar at du avviste han pga at du ikke var interessert og at du gjorde det fint. Det er nok av de som blir sammen med folk pga at HAN er interessert. Ser det stadig vekk her på KG. Folk som er sammen med idioter og fraskriver seg ansvaret fordi "han stoppet meg på gata og ville legge meg til på snap". Det er lov til å si nei, så det er bra du er kresen. Om du brukte overfladiske grunner da du avviste (ikke pen nok eller rik nok), så bør du ikke ta kontakt. Anonymkode: f8f51...231 1 1
Gjest ti10 Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker at hvis han fortsatt venter på deg, så er det et rødt flagg! Da er han ikke interessert i deg, men besatt. Jeg antar at du avviste han pga at du ikke var interessert og at du gjorde det fint. Det er nok av de som blir sammen med folk pga at HAN er interessert. Ser det stadig vekk her på KG. Folk som er sammen med idioter og fraskriver seg ansvaret fordi "han stoppet meg på gata og ville legge meg til på snap". Det er lov til å si nei, så det er bra du er kresen. Om du brukte overfladiske grunner da du avviste (ikke pen nok eller rik nok), så bør du ikke ta kontakt. Anonymkode: f8f51...231 Ikke nødvendigvis, han kan jo ha hatt andre forhold i mellomtiden, og så tilfeldigvis være singel nå.
ClausSaus Skrevet 10. mai 2023 #14 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): [..] men var ikke klar da så jeg avviste han par ganger. Hadde mye ting på gang i livet mitt. [..] Anonymkode: 8997c...8e9 Så det har med andre ord vært null aktivitet på mannefronten for deg de siste 4-5 årene? Eller har du kanskje funnet rom for litt "action" med andre menn i mellomtiden…? Det glemte du å opplyse om.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #15 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Greit nok det, men folk sitter ikke nødvendigvis og venter på at du skal være på et passende tidspunkt i livet. At du er blitt klar, betyr ikke at andre er klar for deg. Deres liv står ikke stille... Anonymkode: 87456...69d Det er det ingen her som har forventet eller sagt heller. Men om begge er single og fortsatt interesserte er det ikke noe galt med å prøve å se om det kan bli noe denne gangen selvom det ikke passet sist. Dette skjer hele tiden for begge kjønn Anonymkode: e6c1f...46c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #16 Skrevet 10. mai 2023 ClausSaus skrev (6 minutter siden): Så det har med andre ord vært null aktivitet på mannefronten for deg de siste 4-5 årene? Eller har du kanskje funnet rom for litt "action" med andre menn i mellomtiden…? Det glemte du å opplyse om. Åh det er så digg å komme inn på kvinneguiden og det første man ser er kvinnefiendtlighet! Din mor må være så stolt av alt du spyr ut her! Anonymkode: e6c1f...46c 1
ClausSaus Skrevet 10. mai 2023 #17 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh det er så digg å komme inn på kvinneguiden og det første man ser er kvinnefiendtlighet! Din mor må være så stolt av alt du spyr ut her! Anonymkode: e6c1f...46c Er da et relevant spørsmål? Når hun "hadde så mye på gang i livet" for 4-5 år siden at hun ikke hadde tid til ham, men nå tenker å prøve å gjenoppta… har hun da virkelig vært for travel til å gjenoppta før nå? Eller har hun kanskje bare vært opptatt med "andre ting"…? Hvordan klarer feministhjernen din å vri dette til å være kvinnefiendtlig? Spørsmålet er da like relevant om kjønnene byttes om?
Eva-Lena Skrevet 10. mai 2023 #18 Skrevet 10. mai 2023 Hadde jeg vært han, så hadde jeg gitt deg en iskald skulder. Du avviser 3 ganger og nå er du plutselig klar for han. Nå passer det deg og timeplanen din. Jeg hadde ikke svart på meldingen fra deg engang.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #19 Skrevet 10. mai 2023 ClausSaus skrev (28 minutter siden): Er da et relevant spørsmål? Når hun "hadde så mye på gang i livet" for 4-5 år siden at hun ikke hadde tid til ham, men nå tenker å prøve å gjenoppta… har hun da virkelig vært for travel til å gjenoppta før nå? Eller har hun kanskje bare vært opptatt med "andre ting"…? Hvordan klarer feministhjernen din å vri dette til å være kvinnefiendtlig? Spørsmålet er da like relevant om kjønnene byttes om? For det første er det ikke et relevant spørsmål og for det andre så er det kvinnefiendtlig pga dine slutshamende og nedsettende fordommer mot kvinner. Anonymkode: e6c1f...46c
Andro Skrevet 10. mai 2023 #20 Skrevet 10. mai 2023 (endret) Jeg synes at du skal sende ham en melding, og si at du er flattert over den oppmerksomheten han gav deg tidligere, men at du ikke hadde mulighet til å åpne opp for å bli mer kjent den gangen. Spør om han fortsatt er interessert i å møtes og bli mer kjent. Det er jo en ærlig sak å være i livssituasjoner der man ikke har anledning til å gå inn i forhold eller flørte noe større, og man sparer folk fra skuffelse ved å ikke lede dem an til falske håp. Krysser fingra for at han er ledig og takker ja! ❤️ Den som ikke våger, vinner ikke. Jeg blir oppgitt over de sinte gubbene i tråden som synes at du skylder dem en forklaring på hvorfor det ikke passet tidligere. Som om de ville ha jublet om du takket ja til en fyr uten å kunne følge det opp fordi du f.eks. var syk, i forhold, på flyttefot eller hva nå enn livet måtte by på som er uforenlig med å tenke på nye kjærester. Endret 10. mai 2023 av Andro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå