AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Dette ser bare merkelig ut. Blir liksom ikke riktig . Hun er merkbart høyere enn ham (Daniel Radcliffe) https://www.vg.no/rampelys/i/VPeePp/daniel-radcliffe-har-blitt-pappa Anonymkode: d0591...edf
feliek54 Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette ser bare merkelig ut. Blir liksom ikke riktig . Hun er merkbart høyere enn ham (Daniel Radcliffe) https://www.vg.no/rampelys/i/VPeePp/daniel-radcliffe-har-blitt-pappa Anonymkode: d0591...edf Å så
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 De er lykkelige, og du baserer livet ditt på høyde? tipper du er singel. Hilsen 158 høy kvinne Anonymkode: fceaa...b85 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Enig hadde aldri blitt sammen med en som var lavere enn meg Anonymkode: d6df8...793
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Og merkbart? Jeg ser det nesten ikke Anonymkode: fceaa...b85 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig hadde aldri blitt sammen med en som var lavere enn meg Anonymkode: d6df8...793 Du er for overfladisk til å få kjæreste Anonymkode: fceaa...b85 1
Mardina Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dette ser bare merkelig ut. Blir liksom ikke riktig . Hun er merkbart høyere enn ham (Daniel Radcliffe) https://www.vg.no/rampelys/i/VPeePp/daniel-radcliffe-har-blitt-pappa Anonymkode: d0591...edf Merkbart høyere vil jeg ikke si hun er akkurat 😂 Jeg er foressten litt høyere enn samboer. Vi har aldri sett på det som et problem 🤔 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 Hva så? Ingenting galt med det. Anonymkode: 236d5...cba
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 Nesly skrev (1 minutt siden): Hvorfor ligger dette under seksualitet? Mitt inntrykk er at det stadig på forumet opprettes tråder som skal rakke ned på kvinner eller menn, eller få kvinner eller menn til å føle seg dårlig, lite attraktive osv. Det sier mest om avsender, etter min mening. Jeg har ingen problemer med å være sammen med en lavere mann. Men det krever at han også har et avslappet forhold til sin høyde, og ikke ser min høyde som en trussel mot sin mandighet. Det er mannens personlighet og egenskaper og felles kjemi og tiltrekning som er viktig, ikke enkeltfaktorer når det kommer til utseende! Anonymkode: 9da71...a4c 2 1
Nesly Skrevet 9. mai 2023 #14 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt inntrykk er at det stadig på forumet opprettes tråder som skal rakke ned på kvinner eller menn, eller få kvinner eller menn til å føle seg dårlig, lite attraktive osv. Det sier mest om avsender, etter min mening. Jeg har ingen problemer med å være sammen med en lavere mann. Men det krever at han også har et avslappet forhold til sin høyde, og ikke ser min høyde som en trussel mot sin mandighet. Det er mannens personlighet og egenskaper og felles kjemi og tiltrekning som er viktig, ikke enkeltfaktorer når det kommer til utseende! Anonymkode: 9da71...a4c Enig!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #15 Skrevet 9. mai 2023 Hovedsakelig menn som bryr seg om dette Anonymkode: 13607...ab4 1
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2023 #16 Skrevet 10. mai 2023 Hun var 15år eldre og 25cm høyere.. jeg holdt på å knulle vettet av henne, fordi jeg skulle vise at jeg har blitt mann😂 Det var mange pussige og rare ideer, som dukket opp i en ung mann.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #17 Skrevet 10. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hovedsakelig menn som bryr seg om dette 😏 Anonymkode: d4fa7...4dc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #18 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De er lykkelige, og du baserer livet ditt på høyde? tipper du er singel. Hilsen 158 høy kvinne Anonymkode: fceaa...b85 Jeg er ikke singel. Er kvinne og hadde aldri blitt sammen med en mann som var kortere enn meg. Du har jo ingenting du skulle ha sagr, de aller fleste menn er jo uansett høyere enn deg. Anonymkode: 5ca76...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå