AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 Skal 12 dager til Budapest. Har aldri prøvd extensions før. Er det en dårlig idee å sette på før tur? Anonymkode: bb7b7...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Del Skrevet 9. mai 2023 Ser ikke noen grunn til at det skulle være noe mere dårlig å sette på før tur. De detter ikke av pga flyturen tror jeg. Men du får det garantert billigere i Budapest enn i Norge, bare sørg for å få allergivennlig lim så du ikke får reaksjoner og vær forberedt på å se helt jævlig ut i det stadiet mellom når noen vipper begynner å falle av og før alle har falt av. Da de fleste tar påfyll men da må du ta påfyll hver 2-3 uke resten av livet og det blir dyrt. Vurderte extensions jeg også men bruker heller bare vanlige kunstvipper de dagene jeg vil se ekstra fin ut. Anonymkode: 11921...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 Det er en dårlig idé uansett hvor du skal. Det ser ut som det har satt seg to fluer på øynene dine. I tillegg risikerer du infeksjon. Anonymkode: fa3af...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå