AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Noen som har følt liknende? Jeg orker ikke presset fra jobben lenger. Skulle ønske jeg ble så syk at jeg ikke kunne jobbe. Føler meg nedbrutt, utslitt og deprimert. Anonymkode: c643f...4be 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Jepp, for noen år siden. Det var riktignok ikke pga. jobben men pga. ensomhet. Anonymkode: 9b1ce...d40 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har det sånn. Biter tennene sammen og karrer meg på jobb hver dag, men det krever alt av meg... Anonymkode: f1967...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Du må komme deg til legen før du blir så syk at du ikke greier å stå opp av senga lenger. Anonymkode: e6970...9d8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har følt liknende? Jeg orker ikke presset fra jobben lenger. Skulle ønske jeg ble så syk at jeg ikke kunne jobbe. Føler meg nedbrutt, utslitt og deprimert. Anonymkode: c643f...4be Ja, føler det hele tiden Anonymkode: f250b...b07 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Sånn har jeg det og.. krevende jobb og småbarnsliv tar knekken på meg 🙁 Anonymkode: ca4c7...282 1
Topsi Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Hvis dette er pga at du blir sliten på jobb, så tenker jeg en samtale med legen er nødvendig. Forøvrig, ikke ha lyst å komme på sykehus, putene er grusomme, får vondt i nakken av dem
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 Hadde det slik ja.. så ble jeg gravid og helt knekt tidelig i graviditeten. Ble sykemeldt 100% fra uke 25, og brukte ett år på å komme meg. Burde blitt sykemeldt fra før graviditeten, men som den "flinke piken" jeg var bet jeg tennene sammen og gjorde mitt beste på bekostning av meg selv. Anonymkode: 63e78...ae5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Noen som har følt liknende? Jeg orker ikke presset fra jobben lenger. Skulle ønske jeg ble så syk at jeg ikke kunne jobbe. Føler meg nedbrutt, utslitt og deprimert. Anonymkode: c643f...4be Ja. For mange år siden var jeg så sliten av full jobb, husbygging og barn at jeg bare ønsket meg en seng på sykehuset. To dager etterpå lå jeg der etter en alvorlig ulykke og er nå 100% ufør. Anonymkode: c6596...9b3 4
Steinriverton Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har følt liknende? Jeg orker ikke presset fra jobben lenger. Skulle ønske jeg ble så syk at jeg ikke kunne jobbe. Føler meg nedbrutt, utslitt og deprimert. Anonymkode: c643f...4be Du sier du er nedbrutt, utslitt og deprimert. Du er allerede så syk at du ikke kan jobbe, få deg time hos fastlegen og få hjelp.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 Det høres ut som du er deprimert og muligens beveger seg mot utbrenthet TS. Kom deg til legen, snakk med leder, få avlastning om du har barn, osv. Jeg møtte den berømte veggen og det anbefales ikke. Anonymkode: c6d44...52e
Bombasi Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 Høres ut som om at det er pleie, oppmerksomhet og sympati som høres forlokkende ut. Da har du nok dratt strikket for langt i for lang tid. Tror du må ta deg en tur til legen og forklare problemet, høres ut som om at du står på randen til utbrenthet.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 Ta en tur til legen. Jeg var der du er rett før jul, i tillegg til en del andre symptomer som mye gråting i smug, uvelhet, følte meg syk når noen stilte krav til meg... Jeg var fullt sykemeldt noen uker. Nå jobber jeg 60%, og har fortsatt ikke tatt tilbake de mest intense arbeidsoppgavene. Foreløpig funker det, men det går veldig opp og ned. Ta en tur til legen! Om ikke annet, ta blodprøver og sjekk at du ikke har noen mangler, og ta det derfra! Anonymkode: c4ac2...b6e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #14 Skrevet 10. mai 2023 Sykemelding -kom deg litt mer på bena igjen og bruk sykemeldingstiden godt -hvile, til å sortere litt med jobben eller tenk ny karriere el jobb. Nå høres det ut som du har blitt utbrent. Du gjør deg ingen tjenester ved å presse seg til å gjøre mer av det du blir syk av. Anonymkode: 0164b...fc7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #15 Skrevet 10. mai 2023 Jeg var det. Så fikk jeg akutt hjerterytmeforstyrrelser og havnet på sykehus. Har vært totalt utbrent og ute av arbeidslivet siden det. Tre år. Stopp i tide 🙏 Anonymkode: 15aff...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå