AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Har en venn som alltid stiller opp for meg. Han hjelper med småting i huset mitt som jeg ikke klarer alene, lager alltid god mat (er kokk) når vi er sammen, er alltid der genuin og støttende hvis jeg har hatt en hard dag. Han gjør så mye godt for meg, og jeg ønsker så inderlig å gi han noe også. Klarer dere å komme på noe jeg kan gjøre, for å glede han, som en takk for all hjelpen og støtten jeg har fått? Jeg kan ikke lage mat, så det er et nono mot hans kokkeferdigheter. Men alle andre tips tas i mot med mange takk. Anonymkode: d164a...9e1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Morgenlevering i helgen er jo koselig å få ☺️ Eller hva med å kjøpe en søt skål (kan alltid brukes) fyll opp ned godis og pakk pent inn. eller skriv et brev/dikt til ham. Ta ham med på teater/kino fruktkurv på døren Noe hjemmebakt Anonymkode: 8e788...487
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Pinterest er full av koselige ideer ☺️ Anonymkode: 8e788...487
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Pinterest er full av koselige ideer ☺️ Anonymkode: 8e788...487 De to øverste der er noe av det kleineste jeg har sett. Velg en annen idé, TS! Anonymkode: d2d00...de3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Det ble morgenlevering med juice, brød fra Renaa, spekemat fra nyyt og brie. Han skal jobbe fysisk hardt arbeid i huset med utgraving, hele helgen, så da kan han våkne til en god frokost på lørdag 😀 la til en takknemlig tekst. takk for tips!! Ts Anonymkode: d164a...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Er du mann, ts. I så fall styr unna hjerter og kjærlighet på pinner. Anonymkode: b9948...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå