AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Vært sammen med samboer I snart 5 år. Han er en flott mann, snill, omtenksom. Får meg til å le. Hverdagen er egentlig veldig fin, men vi har ikke sex. Nå er det 6 mnd siden sist. Han sier han ikke har lyst, orker ikke.. og jeg føler meg så avvist hver gang. Jeg har prøvd å finne ut av hva jeg egentlig ønsker, da sex egentlig er viktig for meg. Men jeg er så forvirret. Jeg har familie et par timer unna, når jeg er der føler jeg egentlig så mye. Ikke sånn at jeg gleder meg til å komme hjem, det er så klart hyggelig, men liksom ikke mer. Men når vi er sammen er det så fint. Vi ler mye som hjelper så klart. Og jeg kan se gan virkelig elsker meg. Og da tenker jeg at vi skal få det til, men så savner jeg egentlig så et sex liv. Når vi er fra hverandre tenker jeg det beste er å kanskje ikke være sammen, men når jeg er med han endres liksom det. Andre som har følt på det samme? Eller vært forvirret angående følelser? Anonymkode: ee68d...16e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Vanskelig.. jeg hadde det sånn i mitt første samboerskap. det du har med han utenom sexen vokser ikke på trær, men samtidig hadde jeg ikke orket å leve livet uten sex heller. Kan det hende han har en fetisj som kunne fått han mer intressert? Regner med du har prøvd å snakke med han om hvorfor han ikke vil ha sex så ofte. Hvor gamle er dere? Har dere barn? Anonymkode: 7c168...bef
Anonym-bruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanskelig.. jeg hadde det sånn i mitt første samboerskap. det du har med han utenom sexen vokser ikke på trær, men samtidig hadde jeg ikke orket å leve livet uten sex heller. Kan det hende han har en fetisj som kunne fått han mer intressert? Regner med du har prøvd å snakke med han om hvorfor han ikke vil ha sex så ofte. Hvor gamle er dere? Har dere barn? Anonymkode: 7c168...bef Vi er 30+ begge to. Har ingen barn, jeg har veldig lyst på. Han sier han vil ha. En dag.. ikke enda.. sier sex ikke er viktig for han. Han syns vi har det veldig bra som vi har. Er enig i at det er lenge siden. Så spør jeg han hvorfor han tror det er det. Sier liksom ikke noe. Så sier jeg hadde han hatt lyst hadde vi jo hatt sex, da er han enig.. Helt sant at det vi har ikke vokser på trær. Jeg vil ikke kaste bort det. Men vet ikke hvordan jeg kan leve et helt liv uten et sexliv. Så tenker jeg av og til kanskje jeg legger for mye vekt på sexlivet.. huff syns det er så vanskelig..
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Veldig rart da.. mann liksom… hmm.. aldri hørt om faktisk. Er jo ganske unormalt om det ikke er at han sliter i forholdet. Eller noe annet han ikke vil fortelle. Hadde spurt han mer rundt det Anonymkode: 938a5...67c 1
Serafin Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vært sammen med samboer I snart 5 år. Han er en flott mann, snill, omtenksom. Får meg til å le. Hverdagen er egentlig veldig fin, men vi har ikke sex. Nå er det 6 mnd siden sist. Han sier han ikke har lyst, orker ikke.. og jeg føler meg så avvist hver gang. Jeg har prøvd å finne ut av hva jeg egentlig ønsker, da sex egentlig er viktig for meg. Men jeg er så forvirret. Jeg har familie et par timer unna, når jeg er der føler jeg egentlig så mye. Ikke sånn at jeg gleder meg til å komme hjem, det er så klart hyggelig, men liksom ikke mer. Men når vi er sammen er det så fint. Vi ler mye som hjelper så klart. Og jeg kan se gan virkelig elsker meg. Og da tenker jeg at vi skal få det til, men så savner jeg egentlig så et sex liv. Når vi er fra hverandre tenker jeg det beste er å kanskje ikke være sammen, men når jeg er med han endres liksom det. Andre som har følt på det samme? Eller vært forvirret angående følelser? Anonymkode: ee68d...16e Kanskje mannen din kan få deg til å bare le bort hele temaet om at du savner sex, siden han er så morsom som du hevder han er.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Anonym-bruker skrev (14 minutter siden): Vi er 30+ begge to. Har ingen barn, jeg har veldig lyst på. Han sier han vil ha. En dag.. ikke enda.. sier sex ikke er viktig for han. Han syns vi har det veldig bra som vi har. Er enig i at det er lenge siden. Så spør jeg han hvorfor han tror det er det. Sier liksom ikke noe. Så sier jeg hadde han hatt lyst hadde vi jo hatt sex, da er han enig.. Helt sant at det vi har ikke vokser på trær. Jeg vil ikke kaste bort det. Men vet ikke hvordan jeg kan leve et helt liv uten et sexliv. Så tenker jeg av og til kanskje jeg legger for mye vekt på sexlivet.. huff syns det er så vanskelig.. I tråden 'Være alenemor med turnus jobb' skriver du at du er gravid, ikke sammen med barnefar, og at du lurer på hvordan du skal få det til å gå opp med turnusarbeid og barn....? Har du vært utro mot samboeren din i så fall da? Anonymkode: 54b13...92a 1
Anonym-bruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Veldig rart da.. mann liksom… hmm.. aldri hørt om faktisk. Er jo ganske unormalt om det ikke er at han sliter i forholdet. Eller noe annet han ikke vil fortelle. Hadde spurt han mer rundt det Anonymkode: 938a5...67c Jeg prøver spørre han mer, men han sier ikke noe. Sier vi skal ha det oftere, men ingenting skjer.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): I tråden 'Være alenemor med turnus jobb' skriver du at du er gravid, ikke sammen med barnefar, og at du lurer på hvordan du skal få det til å gå opp med turnusarbeid og barn....? Har du vært utro mot samboeren din i så fall da? Anonymkode: 54b13...92a 🤔🤔 Anonymkode: d97c8...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå