AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #21 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe sånt? Anonymkode: 0206a...099 Søkte på typ big belly, short and chubby på pinterest. Syns den nederste der var veldig fresht og kult. Anonymkode: 0206a...099 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #22 Del Skrevet 9. mai 2023 Hei, skjønner problemet ditt. Jeg har en del av de samme greiene, jeg er tynn, uten former, kjedelig i fargene og rød hud. Akkurat nå har jeg utslett også. Jeg elsker svarte klær. Synes foresten cicaplast fra la roche posay hjelper, eller en sånn grønn CC Cream fra et koreansk merke på vita. Det er masse fine linklær som har kommet nå, tror du ville kledd det 😊 feks en litt fin linbukse og en fin t skjorte i en farge du liker, svart er fint helst bomull, fint smykke, fin veske som er litt nøytral. Kjøp den grønne keratin sprayen fra normal. Den lukter så digg og håret blir så glatt og fint! Grå øyner er kjempepent. Fremhev dem med svart maskara, lim øyebryna og bruk solkrem 💕 det er foresten faktor i den CC kremen. Anonymkode: 441a3...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #23 Del Skrevet 9. mai 2023 Du kan jo kjøpe ankel lange kjoler og ha en kort jakke utenpå, og en flott veske , noen kule solbriller . Da har du dekket både bein og armer. Spør om hjelp i en butikk til pudder eller fondation som dekker det røde i ansiktet, litt maskara, så er mye gjort allerede der. Hvilken aldergruppe er du i ? Anonymkode: 83cc0...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #24 Del Skrevet 10. mai 2023 Gå for gode sko og bra undertøy, tør å kle deg i det du har lyst til og fake it until you make it (lat som om du har god selvtillit). Her er noen forslag til antrekk: Anonymkode: f6a41...c20 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #25 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noe sånt? Anonymkode: 0206a...099 Takk! Det kan kanskje fungere med en annen type skjørt. Jeg er ganske bred fra før, og rysjer gjør det enda bredere. Skal teste ut! AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, skjønner problemet ditt. Jeg har en del av de samme greiene, jeg er tynn, uten former, kjedelig i fargene og rød hud. Akkurat nå har jeg utslett også. Jeg elsker svarte klær. Synes foresten cicaplast fra la roche posay hjelper, eller en sånn grønn CC Cream fra et koreansk merke på vita. Det er masse fine linklær som har kommet nå, tror du ville kledd det 😊 feks en litt fin linbukse og en fin t skjorte i en farge du liker, svart er fint helst bomull, fint smykke, fin veske som er litt nøytral. Kjøp den grønne keratin sprayen fra normal. Den lukter så digg og håret blir så glatt og fint! Grå øyner er kjempepent. Fremhev dem med svart maskara, lim øyebryna og bruk solkrem 💕 det er foresten faktor i den CC kremen. Anonymkode: 441a3...ca7 Linbukser, ja, takk for innspill! Det er et bra materiale. Og det med smykker var også et veldig nyttig og bra tips, da kan jeg bli litt pyntet uten å flashe. Skal prøve å finne den sprayen, vet du hva den heter? AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan jo kjøpe ankel lange kjoler og ha en kort jakke utenpå, og en flott veske , noen kule solbriller . Da har du dekket både bein og armer. Spør om hjelp i en butikk til pudder eller fondation som dekker det røde i ansiktet, litt maskara, så er mye gjort allerede der. Hvilken aldergruppe er du i ? Anonymkode: 83cc0...aaa Takk, jeg er sånn 50+. Jeg er ganske lav, så har liksom ikke tørt å sjekke ut sånne lange kjoler, men skal prøve det ut og se. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gå for gode sko og bra undertøy, tør å kle deg i det du har lyst til og fake it until you make it (lat som om du har god selvtillit). Her er noen forslag til antrekk: Anonymkode: f6a41...c20 Skulle ønske jeg klarte det! Syns disse damene så veldig flotte ut! Jeg har nok ganske lik kropp som hun i den røde kjolen. Anonymkode: 10480...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #26 Del Skrevet 10. mai 2023 Kjoler eller matchende sett er flatterende for oss stutte 😊 Også bør du bruke klær som markerer midjen litt, uten å være trange. Sånne vide, rette kjoler uten fasong gjør at man ser ut som en liten tønne. Anonymkode: a108a...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. mai 2023 #27 Del Skrevet 10. mai 2023 Det finnes også kremer etc. som kan hjelpe på rødhet i huden - vet du om det er rosacea du har eller har du veldig sensitiv hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #28 Del Skrevet 10. mai 2023 Du beskriver deg selv som en "grå mus". Kanskje du kan ta en titt på Color Analysis for å finne farger som passer deg? Farger som harmonerer med fargene dine, og som ikke gjør deg blass og utvasket. Ser du har fått tips om svart eller hvitt, men svart kler virkelig ikke alle, og hvitt kommer an på type hvitfarge. Hvis du har instagram kan du sjekke ut f.eks @imageconsultantmaidenhead og @curateyourstyle. Anonymkode: 52aea...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #29 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjoler eller matchende sett er flatterende for oss stutte 😊 Også bør du bruke klær som markerer midjen litt, uten å være trange. Sånne vide, rette kjoler uten fasong gjør at man ser ut som en liten tønne. Anonymkode: a108a...21e Æsj, ja, men jeg har ikke midje. Hva gjør jeg da? Synes jeg bare ender med å framheve magen. Roci skrev (19 minutter siden): Det finnes også kremer etc. som kan hjelpe på rødhet i huden - vet du om det er rosacea du har eller har du veldig sensitiv hud? Begge deler. I tillegg har jeg psoriasis og atopisk eksem… AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du beskriver deg selv som en "grå mus". Kanskje du kan ta en titt på Color Analysis for å finne farger som passer deg? Farger som harmonerer med fargene dine, og som ikke gjør deg blass og utvasket. Ser du har fått tips om svart eller hvitt, men svart kler virkelig ikke alle, og hvitt kommer an på type hvitfarge. Hvis du har instagram kan du sjekke ut f.eks @imageconsultantmaidenhead og @curateyourstyle. Anonymkode: 52aea...074 Ja, jeg er grå mus. Men mye er fordi jeg har ikke lyst til å være synlig. Jeg synes det tryggeste er å ikke bli lagt merke til. Men jeg vil likevel gjerne se greit ut, og ikke som en liten tjukk boms, med telt eller ting som ikke kler meg. Vil helst bare bruke svart, selv om jeg vet at turkis, rosa, sjokoladebrun og mørkeblå er mye penere til meg. Anonymkode: 10480...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #30 Del Skrevet 10. mai 2023 Mye fine kjoler å finne. Anonymkode: 4fd5c...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #31 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj, ja, men jeg har ikke midje. Hva gjør jeg da? Synes jeg bare ender med å framheve magen. Anonymkode: 10480...4b7 Trenger bare skape en illusjon av midje for at det skal funke. F.eks sånn høyt liv som på den røde kjolen du viste, som går rett under puppene 😊 Anonymkode: a108a...21e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #32 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye fine kjoler å finne. Anonymkode: 4fd5c...4eb Som ikke viser pupper, rompe eller armer, ikke ser ut som en sekk, skjuler mest mulig av beina, ikke tiltrekker oppmerksomhet og likevel er kledelig for en som er liten og tjukk uten midje? AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trenger bare skape en illusjon av midje for at det skal funke. F.eks sånn høyt liv som på den røde kjolen du viste, som går rett under puppene 😊 Anonymkode: a108a...21e Når jeg prøver det synes jeg det bare ser ut som jeg har enda mer mage enn jeg har. Mulig det er fordi puppene er så små? Anonymkode: 10480...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #33 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som ikke viser pupper, rompe eller armer, ikke ser ut som en sekk, skjuler mest mulig av beina, ikke tiltrekker oppmerksomhet og likevel er kledelig for en som er liten og tjukk uten midje? Når jeg prøver det synes jeg det bare ser ut som jeg har enda mer mage enn jeg har. Mulig det er fordi puppene er så små? Anonymkode: 10480...4b7 Har du fått målt deg til en skikkelig bh, gjerne med push-up effekt? Det kan gjøre under for puppene! Anonymkode: abd11...4ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #34 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fått målt deg til en skikkelig bh, gjerne med push-up effekt? Det kan gjøre under for puppene! Anonymkode: abd11...4ec Ja, har det, men hater ting som klemmer og holder 😕 Anonymkode: 10480...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #35 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, har det, men hater ting som klemmer og holder 😕 Anonymkode: 10480...4b7 Ja, det gjør de fleste av oss, men kanskje du kan prøve å ofre litt komfort mot at det får deg til å føle deg vakrere? Du ber jo om råd til å ikke være grå mus, kan hende at du da blir nødt til å gå litt ut av komfortsonen - og at du etter en tid til og med venner deg til det. Og så er det så deilig å røske av seg bh’en med en gang man kommer hjem! Anonymkode: abd11...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #36 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du ber jo om råd til å ikke være grå mus, Neinei, da har du misforstått. Jeg er en grå mus og vil gjerne fortsette å være usynlig. Det er tryggest. Men jeg vil gjerne være velkledd likevel, i mørke farger og snitt som ikke fremhever noe. Anonymkode: 10480...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #37 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, har det, men hater ting som klemmer og holder 😕 Anonymkode: 10480...4b7 Begynn med undertøy som passer, truser som sitter godt og er litt fine og bh som passer. Så kan du vurdere om du vil ha push-up eller «kyllingfileter» for å jukse til litt større pupper til litt pynta anledninger. Gode snitt, solide stoffer med litt tyngde. Hold deg langt unna sekkefasong, det kler de færreste. Så er det forskjell på str 46 og 56… Du vil være en velkledd grå mus sier du. Jeg lover, en har det bedre om en fresher det opp litt utover svart og marineblått innimellom. Men hva med noen mørke blå dongeribukser fra fx Denim destination som går opp til str 54 og langt ned i beinlengde. Så fyller du på med en litt klassisk bluse eller skjorte i naturmaterialer og kanskje en genser med litt v-hals (du har bluse under, ergo) Denne kardiganen tror jeg kan være fin Så kan du være litt klassisk, pent kledd men fortsatt i mørkt hvis du absolutt vil Anonymkode: bf7f0...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 10. mai 2023 #38 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Gå for gode sko og bra undertøy, tør å kle deg i det du har lyst til og fake it until you make it (lat som om du har god selvtillit). Her er noen forslag til antrekk: Anonymkode: f6a41...c20 Flotte tips som viser godt poenget med å fremheve det smaleste partiet…! Likte spesielt godt antrekket til blondinen i jeans og rosa 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå