Gå til innhold

Hva tenker du om folk som bruker grå joggebukse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

At det er chill og jeg skjønner det godt

Anonymkode: 96f30...a5c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de sikkert synes buksa er behagelig å ha på.

...Kommer an på situasjonen såklart. I konfirmasjon tenker jeg at de er sosialt underutvikla. I sofaen hjemme, tenker jeg at de er glade i å ha det komfortabelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meg over 👆🏼

Hadde nok tenkt at de var rare om de dukka opp på jobbintervju eller fest o.l i grå joggebukse da.

Butikken og hjemme/på en avslappet jobb, ok :) 

Anonymkode: 96f30...a5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at det er helt ok, går i det selv, men liker at buksa er ren, og ikke utvasket og gammel. 

Også tenker jeg at man ikke nødvendigvis trenger å gå i grå joggebukse hver dag til en hver anledning.. Da tenker jeg at man bare gir blaffen i seg selv og sin egen fremtoning. Og det er jo helt ok det, men ikke egenskaper jeg finner tiltrekkende i noen kjønn. 

Anonymkode: ae0f0...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de liker komfort, og har det behagelig. På enkelte er det til og med sexy. Kommer an på både joggebuksa, gråfarge, og personen. 

Anonymkode: 2676c...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har på meg grå joggebukse akkurat nå🙈

Anonymkode: 7cd53...e95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe spesielt. Sitter med en grå joggebukse på meg i dette øyeblikk og bruker den hver dag. Er singel og hadde tatt på meg noe penere om jeg hadde samboer men en slank og godt trent mann kan være sexy i grå joggebukse. En normal eller slaskete mann not so much 

Anonymkode: 737be...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jo mer om personen om anledningen er en begravelse, dåp eller jobbintervju for den del enn hva jeg gjør når jeg ser mennesker hver eneste dag på bussen, på senter, i butikker, på gaten, når de lufter hunden, hjemme i sofaen eller hagen etc som har på seg grå joggebukse.  1= lyset er slukket og ingen er hjemme kategori av mennesker. Kategori 2=tenker ikke noe spesielt, helt grei bukse for anledningen, grå joggebukse er et chill plagg, så lenge den er rein og ikke utvasket med hull i så egner den seg helt greit utenfor døren også i uformelle situasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste går jo i joggebukse innimellom. Jeg bruker selv joggebukse når jeg er hjemme. Kan finne på å fortsatt ha den på hvis jeg må innom butikken eller jeg føler for en gårde i nabolaget

Anonymkode: 28ffc...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Bruker min når jeg går tur med hunden kl 06 før jeg drar på jobb. Digg å dra på i halvsøvne

Anonymkode: f40eb...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ekstremt sjelden jeg tenker noe i fht hva andre har på seg til vanlig, men om de dukket opp i grå joggis når det var en kleskode ville jeg nok løftet et øyebryn og lurt på hva som var grunnen men derfra til å ha en formening om dem som person er ikke for meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De liker å ha det behagelig er hva jeg ville tenkt. 

Anonymkode: 40c11...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes joggebukse er slaskete uansett farge. Og i alle andre situasjoner enn på (vei til) trening.

Anonymkode: 51495...27b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker overhode ikke noe som helst. Jeg er en av de som dasser rundt i grå joggebukse når jeg er hjemme eller en kjapp tur i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er tilhenger av behagelige bukser hjemme, men skjønner ikke helt hvorfor folk velger akkurat grå joggebukser. De ser helt forferdelig ut etter litt bruk. 

Finnes jo så mye fine løse bukser med strikk.. 

Anonymkode: 80ca2...90a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...