Anonym21345 Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Får dere mensensmerter å en følelse av at det stikker i livmor/eggstokk før mensen? Kjenner så mange som ikke merker at mensen er på vei, hva kjenner dere?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har stikking og menssmerter utenom mens. Har veldig ujevn syklus og vet aldri om jeg hopper over eggløsning eller ikke, så jeg aner ikke om det skjer i forbindelse med eggløsning. Har PCOS og gynekologen min snakket om at det jeg kjenner som stikk og smerter mest sannsynlig er små cyster som sprekker. Anonymkode: e4236...39f
Anonym21345 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har stikking og menssmerter utenom mens. Har veldig ujevn syklus og vet aldri om jeg hopper over eggløsning eller ikke, så jeg aner ikke om det skjer i forbindelse med eggløsning. Har PCOS og gynekologen min snakket om at det jeg kjenner som stikk og smerter mest sannsynlig er små cyster som sprekker. Anonymkode: e4236...39f Er ikke det farlig når cyster sprekker da? Eller ordner det seg selv? Hvor lenge har du sånne stikk?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 1 minutt siden, Anonym21345 said: Er ikke det farlig når cyster sprekker da? Eller ordner det seg selv? Hvor lenge har du sånne stikk? Dette er bittesmå vanncyster på eggstokkene. Eggposer som er fulle med vann i stedet for egg. Ubehagelig, men ikke farlig. Sånne store cyster kan derimot være skumlere. Stikkene varer som regel fra sekunder til minutter. Anonymkode: e4236...39f
Anonym21345 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er bittesmå vanncyster på eggstokkene. Eggposer som er fulle med vann i stedet for egg. Ubehagelig, men ikke farlig. Sånne store cyster kan derimot være skumlere. Stikkene varer som regel fra sekunder til minutter. Anonymkode: e4236...39f Okei,har du det i flere dager?😊å var dette før mensen eller får du det noen dagen innimellom uansett?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 12 minutter siden, Anonym21345 said: Okei,har du det i flere dager?😊å var dette før mensen eller får du det noen dagen innimellom uansett? Det varierer. Jeg har ikke klart å se noe klart mønster, og som sagt så aner jeg aldri om jeg har hatt eggløsning før mensen kommer heller. Anonymkode: e4236...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå