AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #21 Del Skrevet 9. mai 2023 Metakognitiv terapi! Google MKT Oslo. Anonymkode: e547c...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #22 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men klarer dere å la disse tankene ligge når kvelden kommer? Det er ofte da mitt tankekjør kommer, og jo mer jeg tenker på at jeg ikke skal tenke på det, dess mer tenker jeg på det…😵💫 Anonymkode: e99b8...688 Det handler for meg om å gi seg selv lov til å gruble den ene timen. Og ikke føle stress og skam. Akkurat som den ene sjokoladen jeg får lov (av meg selv) å spise lørdager. Da går jeg ikke rundt og konstant tenker på sjokolade og småspiser resten av uka. Dette funker for meg, håper du finner en metode også 😊 Anonymkode: 07b6c...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #23 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Denne artikkelen fikk jeg utdelt på DPS: https://www.kognitiv.no/wp-content/uploads/2014/11/Kontroll-over-kvernetanker-og-vedvarende-grubling.pdf Anonymkode: 494d3...039 Denne er fin. Brukte den selv i jobbsammenheng som miljøterapeut. Anonymkode: f288a...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #24 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg skriver! Skriver ned alle tankene, og sorterer gjerne og lager meg "en plan". Det har hjulpet meg veldig! Når tankene da kommer tenker jeg at "dette har jeg kontroll på" og så klarer jeg å gi litt slipp. Eller hvis det er nye tanker så passer jeg på å skrive de også ut. Anonymkode: 130fa...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå