Gå til innhold

Holder pusten under samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Partner spurte meg her om dagen hvorfor jeg holder pusten så lenge under samleie. Jeg var ikke selv klar over at jeg gjorde det, men ble jo selvfølgelig bevisst dette (noe som plutselig har gjort det litt distraherende, for nå tenker jeg jo på det mens vi har sex🙈).  Men ja, jeg holder pusten ganske lenge rett før jeg får orgasme. 

Er det vanlig? Har aldri tenkt på eller hørt om det før.. 

Anonymkode: 26666...056

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oksygenmangel har sin funksjon.

Anonymkode: db09a...f9d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Partner spurte meg her om dagen hvorfor jeg holder pusten så lenge under samleie. Jeg var ikke selv klar over at jeg gjorde det, men ble jo selvfølgelig bevisst dette (noe som plutselig har gjort det litt distraherende, for nå tenker jeg jo på det mens vi har sex🙈).  Men ja, jeg holder pusten ganske lenge rett før jeg får orgasme. 

Jeg hadde ikke klart å holde pusten så lenge, selv om det ikke varer så veldig lenge

AnonymBruker
Skrevet

Opplever kraftigere orgasme. 

Anonymkode: 56082...106

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør også det. Kan holde pusten overraskende lenge til tross for at vi bedriver litt anstrengende aktivitet 😁

Vet ikke helt hvor for jeg begynte med det, men det bare faller seg naturlig, og forhøyer opplevelsen på en måte. Tror ikke det er veldig uvanlig. 

Så liker jeg også lett breath-play, selv om jeg gjør lite av det siden det tross alt er litt risiko. 

Anonymkode: 305d5...e89

AnonymBruker
Skrevet

Det blir som en lettere form av de som for kraftigere orgasme av å kvele seg selv mens de onanerer, vil si det du gjør er betraktelig tryggere å så lenge de gir deg deilig orgasme så bare å fortsette.

Kjæresten klagde litt i starten fordi jeg lagde ikke lyd under orgasme, men forklarte hvorfor og at jeg virkelig nyter det så da ble det akseptert. Iblant gir jeg tilbake og lager lyd så du kan jo prøve å veksle litt. 

Anonymkode: c0b2e...08a

Skrevet

Tenkte det var under hele akten jeg nå😅

"Her blir de fort ferdig" tenkte jeg😅

Skrevet

Jeg gjør det samme, jeg kommer lettere da.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg gjør også det. Kan holde pusten overraskende lenge til tross for at vi bedriver litt anstrengende aktivitet 😁

Vet ikke helt hvor for jeg begynte med det, men det bare faller seg naturlig, og forhøyer opplevelsen på en måte. Tror ikke det er veldig uvanlig. 

Så liker jeg også lett breath-play, selv om jeg gjør lite av det siden det tross alt er litt risiko. 

Anonymkode: 305d5...e89

Breath-play er igrunn helt ufarlig! ..for det er vel ingen som klarer å kvele seg selv frivillig😅

Choking er jo noe annet.. da er det jo partneren som stenger av luftilførselen, men det ikke noe for amatører. Ikke at jeg tror du er amøtør altså, men da er det jo viktig å være godt kjent med hverandre. Bruk stoppord eller klem hånden hans når du føler for det. Så choking har to effekter.. den ene skaper høyre puls pga. manglende luft, som gir økt blodsirkulasjon. Og den andre effekten er jo at enkelte tenner på dette, og blir svært opphisset av å bli dominert.

Det å ligge med hodet utenfor sengkanten, fungere nesten på samme vis.. da fylles hodet med blod, som også gir høy blodsirkulasjon.. som igjen gir lettere og sterkere orgasmer.. Bare prøv neste gang, så skjønner du hva jeg mener🤭

Breath-play kan man også gjøre med å puste dypt og fort, det gir samme effekt.. der er jo også ufarlig.

"Utmattelselses sex" eller stillinger som er anstrengende som du skriver, hjelper iallefall på å "lure" frem orgasmen min. Helt ufarlig det også..

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 20.53):

Jeg gjør det samme, både når jeg onanerer og når jeg har sex med andre. Har aldri gjort det bevisst, det bare blir sånn..

Anonymkode: 558e4...637

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle har sin greie, pust eller gummistøvler.  Jeg ler meg sønder og sammen mens orgasmen står på. Lattermusklene gjør orgasmen sterkere, for meg i hver fall. Dette begynte en gang for lenge siden uten at jeg husker foranledningen. Nå skjer det på autopilot. Og ved at jeg gjør dette så begynner alltid partneren min også å le.. latter smitter jo. HA-HA😂

Anonymkode: 92665...b5c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alle har sin greie, pust eller gummistøvler.  Jeg ler meg sønder og sammen mens orgasmen står på. Lattermusklene gjør orgasmen sterkere, for meg i hver fall. Dette begynte en gang for lenge siden uten at jeg husker foranledningen. Nå skjer det på autopilot. Og ved at jeg gjør dette så begynner alltid partneren min også å le.. latter smitter jo. HA-HA😂

Anonymkode: 92665...b5c

Haha, ja orgasmen er jo latterlig deilig, og latterlig billig.. og latterlig smittsom. og latteren kjennes jo så godt der nede😂 Da har jeg hun, som fikk hosteanfall i orgasme øyeblikket friskt i minnet😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan også gjøre det helt ubevisst. Jeg var heller ikke klar over det før en sexpartner fikk panikk over at jeg ikke pustet. Det var jo bare fordi det var så deilig 😅.

Anonymkode: 5f5a4...0ca

Skrevet

Jeg får sterkere orgasme på den måten og holder pusten ubevisst når kroppen merker at orgasmen bygger seg opp, så kanskje det er noe kroppen din har funnet ut også? 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Blåttvann skrev (7 minutter siden):

Jeg får sterkere orgasme på den måten og holder pusten ubevisst når kroppen merker at orgasmen bygger seg opp, så kanskje det er noe kroppen din har funnet ut også? 😁

Jeg tenkte nettopp på at jeg har søvnapne, og har fått registrert opptil 60 pustestopp de to siste timene før jeg våkner. Det er vel derfor jeg kommer så fort, etter jeg har våknet😇

Å holde pusten er jo akkurat det som skjer i orgasmeøyeblikket, så å simulere "orgasmeøyeblikket" er ikke så dumt🤭

AnonymBruker
Skrevet

Dama choker seg selv under for eksempel 69. Når hun da kommer er hun ferdig. Orgasmene tar såpass på at hun har ikke mer å hente. 

Det er noe som skjer når munn, bryster og klitt blir stimulert samtidig. En fing på området rundt livmoren så drar det seg til så en må holde bamsetak og vente til hun lander. 

Etter en stund i armkroken, er hun klar for å få bamsefar helt i mål. 

69 over og ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dama choker seg selv under for eksempel 69. Når hun da kommer er hun ferdig. Orgasmene tar såpass på at hun har ikke mer å hente. 

Det er noe som skjer når munn, bryster og klitt blir stimulert samtidig. En fing på området rundt livmoren så drar det seg til så en må holde bamsetak og vente til hun lander. 

Etter en stund i armkroken, er hun klar for å få bamsefar helt i mål. 

69 over og ut.

😨

Anonymkode: c9223...ee3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

😨

Anonymkode: c9223...ee3

Slapp av, ikke bli redd. Damer kan ha sære behov. Veldig få kvinner driter rosa Hubba Bubba. 

Ikke rent få av dem liker å ta seg ut, oftest under trygge rammer, med en mann som ivaretar dem og lytter til deres seksuelle respons.

Ekte menn kjenner til sin kvinne sine seksuelle katalysatorer. 

69 over og ut.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 20.53):

Oksygenmangel/ behov, gir mye sterkere og lengre orgasmer. Nok derfor du gjør det.😉 Bare hold pusten du og nyt det😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...