Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal desverre ut i datingverden igjen etter et brudd men har noen tanker. 

Jeg blir tiltrukket av utseende og kjemi. Altså må jeg like hvordan jeg føler meg med personen. Må føle meg hjemme på en måte. Det et jo umulig å vite når man matcher på tinder.

Hvordan gjør dere det? Lett å bare møte de man liker best på bilder, men det sier jo ingenting om man er en match. 

Har også hørt at lukt har mye å si. 

Anonymkode: 1cc06...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi / jeg matcher med de som er innafor av det jeg vet jeg kan falle for. Det inkluderer både utseende og tekst. Så chatter man litt og ser om man har noe felles, ser hva responsen er fra han etc. Så møtes man og først da vet man jo om man blir tiltrukket. Så svaret er kanskje heller at vi møter en del folk, og en dag så klaffer det. Det er ikke meningen å bli tiltrukket av bare bildet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Matcher med de jeg ikke får avsmak av å visualisere naken oppå meg. 

Seksuell tiltrekning er avgjørende 

Anonymkode: c3a13...4fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (12 timer siden):

Vi / jeg matcher med de som er innafor av det jeg vet jeg kan falle for. Det inkluderer både utseende og tekst. Så chatter man litt og ser om man har noe felles, ser hva responsen er fra han etc. Så møtes man og først da vet man jo om man blir tiltrukket. Så svaret er kanskje heller at vi møter en del folk, og en dag så klaffer det. Det er ikke meningen å bli tiltrukket av bare bildet.

Dette. Møt dem ganske raskt, så snart man har avklart at man ser etter set samme og har litt samme verdier og interesser.

Anonymkode: 61505...301

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går etter bilde og tekst. Liker å prate litt, jeg er kvinne og vil over på Snapchat ganske kjapt. Liker å sende litt bilder og litt prat om hverdagslige ting før jeg evt møter noen. Jeg har opplevd at dem jeg prater lett med på snap, pratet jeg lettere med irl også. Da finner jeg også raskere ut av intensjonene til dem jeg har matchet med. 

Anonymkode: 58cf7...996

• Liker 1
Skrevet

Jeg chattet litt på Tinder før vi gikk over på snap. Lett å sile ut de som det er vanskelig å kommunisere med da. 
Foretrakk å møtes ganske raskt for å sjekke kjemi og tiltrekning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...