AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har en datter på 16 med min x mann. Hun har alvorlige spiseforstyrrelse. Har endelig fått hjelp. Hun har en mat plan som hun må følge. Gjør hun ikke det, så må hun innlegges. Når hun er til meg, så må hun følge planen. Men hos far så forhandler hun seg frem å ikke følge planen helt. Vi fikk beskjed om at det var svært viktig at vi er strenge på det. Men er ikke lett når far er så svak når hun manipulere han. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f049e...b7d
RockyRose Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Kor ofte er dotra med far? Tenkjer at når det er såpass alvorleg ville eg bedt inn til møte mellom lege, deg og far, der lege forklara tydleg kvifor det er viktig å vere streng. Har far vore inkludert i behandlinga?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Hvis ikke far klarer å følge opplegget, så må det tas en pause i samværet. Helsen må gå først. Anonymkode: 8ccb5...70a 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Jeg hadde nektet far samvær. Spiseforstyrrelse er såpass dødelig at det må tas alvorlig. Anonymkode: 115ef...e61 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 RockyRose skrev (2 timer siden): Kor ofte er dotra med far? Tenkjer at når det er såpass alvorleg ville eg bedt inn til møte mellom lege, deg og far, der lege forklara tydleg kvifor det er viktig å vere streng. Har far vore inkludert i behandlinga? Han er med på samtaler vi har hatt på bup. Før var hun 50% til han. Vi bestemte at hun skal være 30% til han ei stund fremover. Han spørr henne hva hun synes om det. Det vil hun ikke. Jeg måtte være den slemme å si at det er det vi voksne som bestemmer. Hun skal ikke bestemme noe som helst akkurat nå Anonymkode: f049e...b7d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg hadde nektet far samvær. Spiseforstyrrelse er såpass dødelig at det må tas alvorlig. Anonymkode: 115ef...e61 Jeg tenker også det. Men så trenger jeg avlastning også. Hun er også sterkt deprimert og det sliter på meg. Anonymkode: f049e...b7d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 RockyRose skrev (23 timer siden): Kor ofte er dotra med far? Tenkjer at når det er såpass alvorleg ville eg bedt inn til møte mellom lege, deg og far, der lege forklara tydleg kvifor det er viktig å vere streng. Har far vore inkludert i behandlinga? Har vært der 50%. Men vi skal forandre på det nå. Blir mest hos meg, men litt hos far for å avlaste meg Anonymkode: f049e...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå