AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har felles inngangsparti med naboen, dvs en felles trapp opp og så deler det seg i to retninger (en til hver dør) på toppen. Dette er ute, men med tak over. Nå er det sånn at naboen har en katt og denne katten tiltrekker også 1-2 andre katter som pleier å være rundt her. Er glad i dyr og har ikke noe problem med det. Men nå er det sånn at en av disse kattene har bæsjet foran døra mi. Kan jeg kreve at naboen vasker / tar bort dette? Greit nok, man kan ikke vite hvem av kattene som har gjort det, men katten deres har vært der mest og ingen av kattene ville sannsynligvis ha vært der om ikke de skaffet seg katt først. Hva tenker dere? Jeg synes det er veldig enkelt og synes de som indirekte har skylda kan rydde opp. Anonymkode: b57bc...cd9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Kan du ikke bare sparke bæsjen bort til nabodøren? 😅Evt kjøpe noe spray greier å spraye utenfor inngangsdøren din. Anonymkode: 9759b...72c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Du vet ikke om det er naboens katt, så det der fikser du selv Anonymkode: 7c99e...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå