Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser stadig folk her inne som enten lurer på om de er for gamle for å få kjæreste, eller lurer på når «markedsverdien» synker, og «hvor mye de må få ned i standard om de er 30/40/whatever».

Hvirdan kan dere på noen måte tenke at det er et spørsmål som gir mening?

Hvor langt er et tau?

Hvem tror dere har lettest for å få en date og en kjæreste, Carola på 28 med dårlige tenner, BMI på 26 som hovedsaklig ligger på magen og overarmene, kort tynt hår, uheldige ansiktstrekk, to unger med diagnoser, som ser på reality-TV og leser kjendissladder, egentlig ikke trener med går på en zumba-time i måneden for å forsvare støtte-medlemskapet på SATS, og spiser MacDonalds og pølser og corn flakes, ikke vet hvem Putin eller Tulsi Gabbard eller Emmanuel Macron er, og ikke kan forskjell på hun/henne eller han/ham…  Eller Henriette på 43 som har store pene øyne med lange naturlige vipper, langt tjukt hår med noen få sølvstriper, pent ansikt, fine tenner, sjarmerende latter, sixpack og ellers definert kropp og BMI på 20,5, kler seg bra, lukter godt, spiser og lager sunn og god mat, har utdannelse og grei jobb, hopper i fallskjerm og trener crossfit, kan føre intelligente samtaler om flere forskjellige tema, og har enten større barn som er veltilpassede og høflige og sjarmerende, eller voksne og flyttet hjemmefra…? 

Anonymkode: a18af...b7e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte google "Tulsi Gabbard", betyr det at jeg har lav markedsverdi 😭

Anonymkode: 309b7...681

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver ikke med crossfit og jeg kommer aldri til å hoppe i fallskjerm, betyr det at jeg har lav markedsverdi?

Men helt alvorlig, de fleste på 28 er ikke som Carola, og de fleste på 43 er ikke som Henriette. De fleste er helt vanlige mennesker, med normalt utseende, normal intelligens, normalt kunnskapsnivå og normal aktivitetsnivå. Og da taper jeg som har passert 40 mot de som er yngre, så jeg ser ingen grunn til å gidde bry meg om menn lenger.

Forresten er valg av 28 som yngste alder litt rart om du har hengt her på KG en stund og vet hvordan gutta her er. De synes nemlig at Carola på 28 er eldgammel og klar for gamlehjemmet. Hun har vært verdiløs siden fylt 25, nemlig. 

Anonymkode: e848f...2b6

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg driver ikke med crossfit og jeg kommer aldri til å hoppe i fallskjerm, betyr det at jeg har lav markedsverdi?

Men helt alvorlig, de fleste på 28 er ikke som Carola, og de fleste på 43 er ikke som Henriette. De fleste er helt vanlige mennesker, med normalt utseende, normal intelligens, normalt kunnskapsnivå og normal aktivitetsnivå. Og da taper jeg som har passert 40 mot de som er yngre, så jeg ser ingen grunn til å gidde bry meg om menn lenger.

Forresten er valg av 28 som yngste alder litt rart om du har hengt her på KG en stund og vet hvordan gutta her er. De synes nemlig at Carola på 28 er eldgammel og klar for gamlehjemmet. Hun har vært verdiløs siden fylt 25, nemlig. 

Når var det kun utseendet som teller for å få et forhold? En normal mann i 40-årene som er moden og tenker litt lenger enn bare sex, velger heller ei dame nærmere egen alder enn ei på 25.

Anonymkode: 114dc...085

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst - jeg er drittlei av den der patetiske sutringa deres om at "noen sa at eldre kvinner har lavere markedsverdi enn yngre kvinner" nå. Slutt. Det er nok syting, det er ikke synd på dere.

Alle må forholde seg til virkelighet. Det må unge menn, lave menn, tynne menn, uføre menn. Og ja, til og med eldre kvinner. Og hva så, hvorfor er dette et problem? Nok sutring, kom dere ut i verden.

Anonymkode: 309b7...681

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Når var det kun utseendet som teller for å få et forhold? En normal mann i 40-årene som er moden og tenker litt lenger enn bare sex, velger heller ei dame nærmere egen alder enn ei på 25.

Anonymkode: 114dc...085

Men nå er jeg tydeligvis så gammel at jeg må hoppe i fallskjerm for å være interessent, og da er jeg liksom like langt, Velger heller fast plass på gamlehjemmet jeg da.

Ikke at det gjør så veldig mye. Det finnes ikke et eneste lite fiber i meg som føler noe behov for å kle meg naken for, og ha sex med, en mann som aller helst skulle delt seng med en 18 år gammel modell. Men han bruker kroppen min, fordi jeg er tross alt litt mer interessant å snakke med. Til tross for manglende fallskjermhopping. Ikke interessert!

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

ikke eldgammel, men helt klart i grenseland. hilsen mann 47:-)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (27 minutter siden):

ikke eldgammel, men helt klart i grenseland. hilsen mann 47:-)

Æsj. Hva skal middelaldrende herrer med svært unge kvinner? Når jeg har vurdert å snappe med meg en tjue år yngre kar, har den lille fornufts- og anstendighetsstemmen hvisket nei...

Den skriker nei hvis det er snakk om en fyr som er mer enn to år eldre enn meg da. Litt yngre/jevnaldrende mann er best for kvinner.

Anonymkode: 5bd0a...649

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Æsj. Hva skal middelaldrende herrer med svært unge kvinner? Når jeg har vurdert å snappe med meg en tjue år yngre kar, har den lille fornufts- og anstendighetsstemmen hvisket nei...

Den skriker nei hvis det er snakk om en fyr som er mer enn to år eldre enn meg da. Litt yngre/jevnaldrende mann er best for kvinner.

Anonymkode: 5bd0a...649

helt klart gå for yngre mann. Kan anbefales. De behandler oss eldre damer med mer respekt enn en jevnaldrende mann som men har han har krav på deg omtrent.  Jeg klarer ikke å se noen på min alder som attraktiv lengre. Men nå her jegheller ikke skrekken for å bli alene da som mange damer har. Jeg klarer meg godt alene men liker yngre menn de er mye morsommere å være rundt.  

Så lenge yngre menn viser meg interesse og ønsker å ha meg som venninne eller hva det er så er jeg med jeg. 

Anonymkode: 8a6a2...25f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper en del hadde klart seg litt bedre om de sluttet å se på BMI og inntekt og heller prøvde å finne en de har noe til felles med.

Anonymkode: 9d316...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner synker som 21 åringer, men kan vifte med musen opp til 32

Menn synker rundt 26, men tisser er allerede tilgjengelige i alle fasonger så de kan vel ikke tilby noe enn å lenge.

Anonymkode: f66fd...93e

AnonymBruker
Skrevet

Her får jeg alltid høre fra menn, at alder bare er et tall fordi jeg hele tiden blir sjekket opp av mye yngre menn.

Tror ikke menn er så opptatte av at du er eldre.

Anonymkode: 6da7c...554

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo menn som starter de trådene for å gjøre kvinner usikker.

Anonymkode: d1a31...d0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes Carola på 28 hørtes ut som den mest interessante og aktuelle damen ut fra disse to beskrivelsene gitt.

Anonymkode: 14140...99d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 19.41):

og vet hvordan gutta her er. De synes nemlig at Carola på 28 er eldgammel og klar for gamlehjemmet. Hun har vært verdiløs siden fylt 25, nemlig. 

Det er kanskje et par unge forstyrrede menn, som sprer dette budskapet. Hovedandelen er kvinner som deg, som fortsetter å spre dette som en mening "alle" menn har. 

Anonymkode: c7c29...d20

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er kanskje et par unge forstyrrede menn, som sprer dette budskapet. Hovedandelen er kvinner som deg, som fortsetter å spre dette som en mening "alle" menn har. 

Ja det er fascinerende hvor mye oftere jeg ser kvinner skrive at menn mener dette enn jeg ser menn som faktisk mener det. Det virker temmelig kontraproduktivt og selvdestruktivt, gitt hvor mye egengenerert agg det virker å være rundt dette. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (16 minutter siden):

Ja det er fascinerende hvor mye oftere jeg ser kvinner skrive at menn mener dette enn jeg ser menn som faktisk mener det. Det virker temmelig kontraproduktivt og selvdestruktivt, gitt hvor mye egengenerert agg det virker å være rundt dette. 

Hvordan vet du at de som skriver at de er kvinner, faktisk er kvinner?

Anonymkode: a1226...c00

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan vet du at de som skriver at de er kvinner, faktisk er kvinner?

Anonymkode: a1226...c00

Nei det kan godt hende det er innslag av menn som utgir seg for å være kvinner for å piske opp andre kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Eller hva er markedsverdien på en skilt mann med tre unger, svær pondus og måne? 😂 Synd at det ikke kom frem i debatten. Jeg er 40 år og holder meg godt. Det er ekstremt mange menn som glor på meg vs «Marit» med fedme og kjedelige «Anne» på 25. Hele «markedsverdi»  debatten er latterlig . Folk kan være stygge selv om de unge og folk kan være pene når de er eldre. 

Anonymkode: 725fa...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du har jo rett, det er noen her som mener øverste aldersgrense er 30. Da har jo Carola et par år igjen før hun blir verdiløs. Jeg er fortsatt for gammel, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...