Gå til innhold

Kan noen legge kort på meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen legge kort på meg? Jeg har gjort store endringer i livet mitt de siste årene, som har påvirket mange. Jeg har gjort dette fordi jeg trodde jeg trengte det, og at livet skulle bli bedre. Jeg lurer alt for ofte på om det var riktig, og om jeg noen gang vil oppleve å leve det livet jeg har lengtet etter. Føler jeg er låst i noen mønster som jeg ikke klarer å se. At jeg saboterer for meg selv. Jeg prøver å analysere, prøver å ta grep, men finner liksom ikke svarene (eller spørsmålene) jeg søker. Sikkert noen som tenker at det ikke er svar å finne i tarot eller spådommer, og jeg vil bare si at jeg søker først og fremst i meg selv - men synes det er spennende å se om noen har andre perspektiver :)

Anonymkode: 4e526...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at du har gjort endringer, jeg vil si du er tøff og modig, ikke alle hadde brutt ut av trygge og sikre rammer på denne måten og gått sin egen vei. Du kan stole på at det var riktig, du har kommet lenger enn du tror, du får beskjed om at det er rett tid å åpne seg opp på, det er litt vanskelig å lese deg. Det er som om du egentlig er moden og klar der du skal være, men så når det kommer til stykket så lukker du deg og tenker at dette går ikke eller dette får du ikke til? Jeg får beskjed om at du gjerne bare må slippe deg løs, hopp i det hva enn du tror du ikke klarer eller får til, for det er egentlig ikke noen ordentlige hindringer her mellom deg og den følelsen du jakter, om du skjønner. 

Du har gjort en veldig bra jobb med deg selv, ikke alle klarer dette. Stor styrke i deg så ikke tvil på det. 

Anonymkode: 154cd...8b8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tar deg tid til meg. Veldig fint å få tilbakemelding om at jeg er på riktig vei, og har styrke. Jeg vet det egentlig, men kanskje jeg skulle ønske at jeg kom raskere frem til destinasjonen for å si det slik. Takk for at du syns jeg er modig! Jeg kjenner igjen at jeg er vanskelig å lese, det er mange som har sagt jeg er vanskelig å komme inn på. Jeg forstår det ikke selv, jeg føler jeg er åpen og livlig. Blir kjent med mange, men det stopper ofte der. Og det er vel et av de store spørsmålene for meg, hvorfor føler jeg meg åpen og andre ikke? Hvordan skal jeg klare å endre det jeg ikke ser? Hvordan skal jeg hoppe i det, liksom? :) Det føles som et av mine store hinder. Det gjelder flere områder i livet. Men mest sårt er jo det i kjærlighetslivet. Dette ble en rotete tilbakemelding, beklager det - jeg vil aller helst bare takke for tilbakemeldingen din - den gjorde godt å lese 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for at du tar deg tid til meg. Veldig fint å få tilbakemelding om at jeg er på riktig vei, og har styrke. Jeg vet det egentlig, men kanskje jeg skulle ønske at jeg kom raskere frem til destinasjonen for å si det slik. Takk for at du syns jeg er modig! Jeg kjenner igjen at jeg er vanskelig å lese, det er mange som har sagt jeg er vanskelig å komme inn på. Jeg forstår det ikke selv, jeg føler jeg er åpen og livlig. Blir kjent med mange, men det stopper ofte der. Og det er vel et av de store spørsmålene for meg, hvorfor føler jeg meg åpen og andre ikke? Hvordan skal jeg klare å endre det jeg ikke ser? Hvordan skal jeg hoppe i det, liksom? :) Det føles som et av mine store hinder. Det gjelder flere områder i livet. Men mest sårt er jo det i kjærlighetslivet. Dette ble en rotete tilbakemelding, beklager det - jeg vil aller helst bare takke for tilbakemeldingen din - den gjorde godt å lese 😊

Jeg skjønner hva du mener, du er både åpen og lukket på samme tid, det er litt som et setebelte i bil, når man tar det rolig så går det hele veien, men hvis du drar hardt til så stopper det om du skjønner? Jeg tror du er en person man ikke bør tro man er for tett på for fort, at det er flere lag ved deg og at de tar tid å bli kjent med deg på ordentlig. Samtidig er det som hindrer deg vanskelig å beskrive, du kjenner deg igjen ja, du er en spesielll person med mange lag! Men se for deg at du løper mot mål, full fart, og plutselig bråstopper du foran målstreken? Den følelsen får jeg litt av deg, og det kan stemme med følelsen av selvsabotasje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk litt sånn jeg føler det, at jeg stopper ved målstreken, men jeg skjønner det ikke før det er for sent. Jeg vil så gjerne over den målstreken. Har sett så mange situasjoner i etterpåklokskapens lys, men vil jo aller helst finne ut hvordan jeg kommer i mål i kampens hete om du skjønner. Om du ser noe der som kan hjelpe meg, så vil jeg være veldig takknemlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er faktisk litt sånn jeg føler det, at jeg stopper ved målstreken, men jeg skjønner det ikke før det er for sent. Jeg vil så gjerne over den målstreken. Har sett så mange situasjoner i etterpåklokskapens lys, men vil jo aller helst finne ut hvordan jeg kommer i mål i kampens hete om du skjønner. Om du ser noe der som kan hjelpe meg, så vil jeg være veldig takknemlig :) 

Jeg forstår, det må være veldig frustrerende! Jeg prøvde å legge noen kort og det som går igjen er endringer og det å gå videre. Ar du eventuelt har en måte du har gjort ting på til nå, eller en spesiell tankegang, og den har fått deg så langt, men nå er det på tide å tenke nytt om det gir mening? Så om du har gjort noe på samme måte alltid, er det andre måter å nærme seg ting på kanskje? For du er jo så nær, som du også føler, den er jo der og du kan strekke ut handa og ta på målstreken din liksom. 99% av jobben er på en måte gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske frustrerende! Men likevel godt å tenke at jeg har gjort mye riktig til nå. Tusen takk, du har gitt meg noe å tenke videre på. Spennende med litt utenfra-blikk på denne måten, ekstra interessant når jeg kjenner meg igjen i det du skriver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, det er ganske frustrerende! Men likevel godt å tenke at jeg har gjort mye riktig til nå. Tusen takk, du har gitt meg noe å tenke videre på. Spennende med litt utenfra-blikk på denne måten, ekstra interessant når jeg kjenner meg igjen i det du skriver :) 

Bare hyggelig, noen ganger hjelper det å bare få et nytt blikk på ting eller litt oversikt. Glad jeg kunne hjelpe. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...