Gå til innhold

Leter etter kjæreste til søsteren min!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er veldig pen, snill, slank og smart! Starten av 30-åra.

Jeg dør litt innvendig over at hun ikke har klart å finne en livspartner! Hun har prioritert utdanning, jobb og feil type(langvarig forhold med en som ikke vil ha barn), og nå begynner klokka å tikke.. 

Men det er vanskelig å finne en mann i 30-åra som ikke har barn fra før, er sosialt oppegående, og ikke minst… singel..😅

Hvor finner man en sånn? Noen som kjenner en? Eller kanskje du er en?😅 

Anonymkode: 004d1...dbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun bedt deg finne en mann til seg...?

Anonymkode: 7c062...42b

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du får napp med et anonymt innlegg på KG på vegne av søstera di altså 😅

Men seriøst - det er da veldig lett å få en mann. Om hun ikke får til det så er det ikke menn det er noe i veien med altså.

Anonymkode: bb91e...1b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke du får napp med et anonymt innlegg på KG på vegne av søstera di altså 😅

Men seriøst - det er da veldig lett å få en mann. Om hun ikke får til det så er det ikke menn det er noe i veien med altså.

Anonymkode: bb91e...1b0

Hvor er det lettest å få en mann? Tenker på at noen av oss damer har lite nettverk og få interesser. Dette kan gjøre det litt vanskeligere. Tinder er ikke svaret ditt håper jeg? Selv har jeg vært mest på jobb og hjemme i det siste.

Anonymkode: 93171...6a1

AnonymBruker
Skrevet

Kontaktannonser er ikke lov her inne og du kan ikke finne en mann for noen. Kjemi er individuelt så hun må finne han selv. Bruk tinder som alle andre eller via venners venner 

Anonymkode: c2106...7d4

AnonymBruker
Skrevet

Du dør av at hun ikke har partner?

Hva med henne? Har hun lyst på en partner? Kjenner hun den tikkende klokka? Hvilke interesser har hun? Hvor kan HUN tenke seg treffe en mann? Ønsker hun at andre skal finne henne en partner?

Anonymkode: 72653...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...