Gå til innhold

Kostymeparty for voksne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg elsker å kle meg ut og sy fine kostymer gjerne med en litt voksen vri. Jeg lurer på om det finnes arrangementer for de som liker det samme? Typ fester der man møtes og kan kle seg i hva man vil, gjerne litt utfordrende.  Sånn typ man kan være en skolejente, 1800 talls kvinne, hushjelp, cosplay figur, bruke maske, kle seg ut som kjendis, temafest osv. for en dag og ingen som bryr seg om man viser litt godt med hud eller om det skulle utvikle seg til noe. Finnes det noen med samme interesse noe sted? evt. noen som vet om noe klubb som driver med dette?

Anonymkode: 6488f...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig spennende ut. Full hode/ansiktsmaskering slik at man ikke kjenner igjen de andre.  Da kunne man vise litt ekstra hud og, som du skriver, kanskje det skulle utvikle seg til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har jo både laiv og cosplay arrangementer, men kjenner ikke til at det fins noen arrangementer med hensikt å seksualisere barn gjennom kostymer. Det ville vært ulovlig vil jeg tro. 

På swingers fester er det mange som kler seg ut, og bdsm klubber har f eks halloween partiets etc men kanskje ikke helt det du tenkte på siden du må spørre? 

Anonymkode: c43b0...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du har jo både laiv og cosplay arrangementer, men kjenner ikke til at det fins noen arrangementer med hensikt å seksualisere barn gjennom kostymer. Det ville vært ulovlig vil jeg tro. 

På swingers fester er det mange som kler seg ut, og bdsm klubber har f eks halloween partiets etc men kanskje ikke helt det du tenkte på siden du må spørre? 

Hva mener du med "(...) arrangementer med hensikt å seksualisere barn gjennom kostymer"?? Hvor tok du det fra? For det første ville det vært helt koko, for det andre har ikke trådstarter nevnt noe i den retning.

TS: Jeg vet at det var et arrangement på Chateau Neuf i Oslo i fjor ála det du nevner. Hvem som arrangerte, vet jeg dessverre ikke.

Anonymkode: 586bd...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med "(...) arrangementer med hensikt å seksualisere barn gjennom kostymer"?? Hvor tok du det fra? For det første ville det vært helt koko, for det andre har ikke trådstarter nevnt noe i den retning.

TS: Jeg vet at det var et arrangement på Chateau Neuf i Oslo i fjor ála det du nevner. Hvem som arrangerte, vet jeg dessverre ikke.

Anonymkode: 586bd...f5a

Tråden er opprettet under seksualitet og ts nevnte bla. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sånn typ man kan være en skolejente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CatPeople i Oslo er vel en fetisjklubb hvor kan kler seg ut? Har ikke selv vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Cat People 

Har frekventert klubben siden midten av nittitallet frem til corona. Her finner du all slags kledning, fra de som kler seg som ponyer til de som bare går i stringtruse.. 

En avslappet klubb for liberale mennesker i alle sosiale klasser, fra de på stortinget til de som aldri har vært i arbeid og i alle aldersklasser, fra de på 20 til de på 70, alle tenkelige kjønn er godt representert. 

Anonymkode: 9a0d9...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei. Jeg elsker å kle meg ut og sy fine kostymer gjerne med en litt voksen vri. Jeg lurer på om det finnes arrangementer for de som liker det samme? Typ fester der man møtes og kan kle seg i hva man vil, gjerne litt utfordrende.  Sånn typ man kan være en skolejente, 1800 talls kvinne, hushjelp, cosplay figur, bruke maske, kle seg ut som kjendis, temafest osv. for en dag og ingen som bryr seg om man viser litt godt med hud eller om det skulle utvikle seg til noe. Finnes det noen med samme interesse noe sted? evt. noen som vet om noe klubb som driver med dette?

Hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...