AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 Er det noen ulemper ved å melde seg inn i Liberoklubben eller bestille babypakke fra f.eks Apotek1? Anonymkode: ec399...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Del Skrevet 9. mai 2023 Nei? Du får gratis greier, hva skulle vært ulempen? Anonymkode: e1195...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei? Du får gratis greier, hva skulle vært ulempen? Anonymkode: e1195...bfb Derfor jeg lurer😅 Typ om man binder seg til noe eller blir nedlasset i reklame og tilbud etterpå Anonymkode: ec399...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Del Skrevet 9. mai 2023 Får mail innimellom. Anonymkode: 3a342...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Derfor jeg lurer😅 Typ om man binder seg til noe eller blir nedlasset i reklame og tilbud etterpå Anonymkode: ec399...6e2 Nei. Hender seg jeg får mail fra libero, men om du ikke vil være med i klubben så melder du deg jo bare ut når du får pakken Anonymkode: 24ad5...cfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Del Skrevet 9. mai 2023 Tipp topp gratispakke. Du får et nyhetsbrev av og til som med alle andre ting, men det er jo babytelatert, så det er faktisk det eneste nyhetsbrevet jeg gidder å lese. Du binder deg ikke opp til noe. Anonymkode: b276f...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen ulemper ved å melde seg inn i Liberoklubben eller bestille babypakke fra f.eks Apotek1? Anonymkode: ec399...6e2 man blir vel nødt til å gi fra seg en del personlige opplysninger, får å få sånne pakker fra noen? og hva om sånne nettsteder blir utsatt for hacking eller noe? Anonymkode: 1c603...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): man blir vel nødt til å gi fra seg en del personlige opplysninger, får å få sånne pakker fra noen? og hva om sånne nettsteder blir utsatt for hacking eller noe? Anonymkode: 1c603...525 Du burde jo ikke skrive på KG i frykt for at de blir hacket og finner deg her. Anonymkode: 0798d...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): man blir vel nødt til å gi fra seg en del personlige opplysninger, får å få sånne pakker fra noen? og hva om sånne nettsteder blir utsatt for hacking eller noe? Anonymkode: 1c603...525 Du er ikke medlem noe sted regner jeg med? Aldri brukt facebook, snapchat eller noe? Anonymkode: 24ad5...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Del Skrevet 9. mai 2023 En av de selger navn og adresse videre. Fikk plutselig adressert reklame fra goboken i postkassa "gratulerer med babyen!". Har kun hentet hos apotek 1 og meldt meg inn i liberoklubben. Anonymkode: 8befd...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #11 Del Skrevet 10. mai 2023 Nei ikke med de to, men pass litt på når du bestiller sånne fordi noen gjør at du binder deg til abonnement på forskjellige greier så les over først. Anbefaler også rema1000 sin babypakke og Kiwi 😊 Anonymkode: 095cc...83f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #12 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En av de selger navn og adresse videre. Fikk plutselig adressert reklame fra goboken i postkassa "gratulerer med babyen!". Har kun hentet hos apotek 1 og meldt meg inn i liberoklubben. Anonymkode: 8befd...71b Tror det er apotek 1, men mener det står noe om et samarbeid når du bestiller pakken og. Fra libero får jeg noen mail innimellom, men det er ikke det verste. De sender "riktig" type mail, er en del om barns utvikling og slikt, tilpasset ditt barns alder. Så når du har en ettåring får du ikke info om nyfødte liksom. Apotek 1 sender vel også nyhetsbrev innimellom, men er medlem i medlemsklubben der, så er like mye derfor. Anonymkode: 1e73f...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #13 Del Skrevet 11. mai 2023 Eneste ulempen jeg opplevde var at det var med en smokk, og det var den eneste babyen godtok. Tror dere dette var en smokk som var å få tak i i butikk eller på nett? Nope, den var utgått... ble ikke smokkebaby denne gang heller😅 Anonymkode: 790ed...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 12. mai 2023 #14 Del Skrevet 12. mai 2023 Ryddet for identifisering av privatperson. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå