Gå til innhold

Ulemper med Liberoklubb/babypakke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen ulemper ved å melde seg inn i Liberoklubben eller bestille babypakke fra f.eks Apotek1? 

Anonymkode: ec399...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei? Du får gratis greier, hva skulle vært ulempen?

Anonymkode: e1195...bfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei? Du får gratis greier, hva skulle vært ulempen?

Anonymkode: e1195...bfb

Derfor jeg lurer😅 Typ om man binder seg til noe eller blir nedlasset i reklame og tilbud etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får mail innimellom.

Anonymkode: 3a342...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Derfor jeg lurer😅 Typ om man binder seg til noe eller blir nedlasset i reklame og tilbud etterpå

Nei. Hender seg jeg får mail fra libero, men om du ikke vil være med i klubben så melder du deg jo bare ut når du får pakken 

Anonymkode: 24ad5...cfc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipp topp gratispakke. Du får et nyhetsbrev av og til som med alle andre ting, men det er jo babytelatert, så det er faktisk det eneste nyhetsbrevet jeg gidder å lese. Du binder deg ikke opp til noe.

Anonymkode: b276f...087

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen ulemper ved å melde seg inn i Liberoklubben eller bestille babypakke fra f.eks Apotek1? 

man blir vel nødt til å gi fra seg en del personlige opplysninger, får å få sånne pakker fra noen? 

og hva om sånne nettsteder blir utsatt for hacking eller noe?  

Anonymkode: 1c603...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

man blir vel nødt til å gi fra seg en del personlige opplysninger, får å få sånne pakker fra noen? 

Du burde jo ikke skrive på KG i frykt for at de blir hacket og finner deg her. ;) 

Anonymkode: 0798d...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ikke medlem noe sted regner jeg med? Aldri brukt facebook, snapchat eller noe? 

Anonymkode: 24ad5...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En av de selger navn og adresse videre. Fikk plutselig adressert reklame fra goboken i postkassa "gratulerer med babyen!". Har kun hentet hos apotek 1 og meldt meg inn i liberoklubben. 

Anonymkode: 8befd...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei ikke med de to, men pass litt på når du bestiller sånne fordi noen gjør at du binder deg til abonnement på forskjellige greier så les over først. Anbefaler også rema1000 sin babypakke og Kiwi 😊 

Anonymkode: 095cc...83f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

En av de selger navn og adresse videre. Fikk plutselig adressert reklame fra goboken i postkassa "gratulerer med babyen!". Har kun hentet hos apotek 1 og meldt meg inn i liberoklubben. 

Anonymkode: 8befd...71b

Tror det er apotek 1, men mener det står noe om et samarbeid når du bestiller pakken og. 

Fra libero får jeg noen mail innimellom, men det er ikke det verste. De sender "riktig" type mail, er en del om barns utvikling og slikt, tilpasset ditt barns alder. Så når du har en ettåring får du ikke info om nyfødte liksom. 

Apotek 1 sender vel også nyhetsbrev innimellom, men er medlem i medlemsklubben der, så er like mye derfor. 

Anonymkode: 1e73f...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste ulempen jeg opplevde var at det var med en smokk, og det var den eneste babyen godtok. Tror dere dette var en smokk som var å få tak i i butikk eller på nett? Nope, den var utgått... ble ikke smokkebaby denne gang heller😅

Anonymkode: 790ed...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for identifisering av privatperson. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...